26. fejezet

1K 44 4
                                    

Sziasztok! ♥️
Itt vagyok egy újabb résszel 🤗
Köszönöm szépen az előző részhez érkezett visszajelzéseket! Imádlak titeket! ♥️
Jó olvasást! 💋
xxxEsztyTomlinson

Emily Green

-Kész vagy? – kérdezte Eliza, amikor ajtót nyitottam neki.

Ő már teljesen menetkészen állt. Ugyanis szilveszter este van és a mai estét egy házibuliban töltjük, amit az iskola egyik legnépszerűbb lánya tart. Mind a négyünket meghívott, így Niall és Zayn is velünk tart, de velük majd csak ott találkozunk. Legszívesebben Louis-val köszönteném az új évet, de szinte az egész téli szünetet eddig együtt töltöttük, így ő ragaszkodott hozzá, hogy a szilvesztert a barátaimmal és iskolatársaimmal töltsem. Hisz annak idején ő is így tette az én koromban. Azt mondta, hogy ő Harry-vel tölti az estét, aki eljött hozzá Londonból.

-Már csak a hajamat akarom megcsinálni. – válaszoltam Eliza kérdésére.

-Oké, de siess, mert Niall azt írta, hogy ők már elindultak. – sürget, de mégis bejön és leveszi a kabátját, majd a nappaliba megy, hogy anyával is váltson pár szót.

Egész jól kijönnek szóval nem is zavarok, visszamegyek a szobámba, hogy befejezem a hajam kisimítását. Imádom, hogy eredetileg lágy hullámok vannak benne, viszont úgy gondoltam ma estére meglepek mindenkit és kivasalom. Régebben elég sokat csináltam, mert idegesített, hogy körülöttem mindenkinek egyenes haja van és valahogy be akartam illeszkedni. Aztán rájöttem, hogy ez nem ezen múlik és megszerettem a természetes hajamat.

15 perccel később már teljesen készen álltam az ajtóban, hogy végre elinduljunk, amikor anya még a kezembe nyomott egy pezsgőt.

-Éjfélkor legyen mivel koccintani. – kacsintott rám huncutan, mire nekem is mosolyba szaladt a szám.

Csak pár utcára lakik tőlünk Ashley, így mi is és Niall-ék is sétálva megyünk a buliba, főleg mivel tudjuk, hogy inni fogunk, így hazafelé esélytelen lenne, hogy bárki is haza vezessen.

Igazából picit örülök is, hogy mégis a barátaimmal töltöm a szilvesztert, mert tényleg nem láttam őket hetek óta. Meg feltűnő is lett volna, ha csak én nem jövök. Mégis mi jobb programom lehetne, ami publikus?

Már messziről hallatszik a házból kiszűrődő zaj, vagyis zene, de ezt a tucc-tuccot nem tudom annak titulálni. Azt hiszem ma este még lesz tőle fejfájásom. Szerintem az egész iskola itt lehet, ugyanis csak a kertben 20 ember áll kint, mondjuk abból legalább 15 cigizik, így már bemenetelkor kapunk egy adag füstöt az arcunkba. Viszont akármennyire is nagy ház, mégis ahogy tömve van emberekkel inkább tűnik egy egérlyuknak. Éppen beküzdjük magunkat, amikor kiszúrok egy szőke fejet, így megragadva Eliza karját elkezdem őt arrafelé húzni.

-Sziasztok! – üdvözlöm a fiúkat ordibálva, máshogy meg se hallanák.

-Hello Emily. – vigyorog Niall, aztán Liza-t húzza magához egy apró csókra, amíg én megölelem Zayn-t.

-Kértek valami innivalót? – kérdezi Niall.

-Én igen. – válaszolom rögtön, majd barátnőm is bólogat.

-Elmegyünk érte, addig keresetek valahol helyet. – mondja, majd Zayn-el elindulnak a konyha felé, mi pedig a nappalit veszük először célba.

-Nézd ott van hely. – mutat egy kanapéra, ahol egy szőke hajú lány ücsörög egymagában, mindenki más táncol körülötte. – Bocs, leülhetünk? – kérdezi meg udvariasan.

-Persze. – bólint a csaj, majd odébb csúszik, hogy biztos elférjünk.

Látásból ismerős a lány, főleg mivel nagyon szép arca van, de a neve nem jut eszembe. Az biztos, hogy alattunk jár talán 1-2 évvel. Eléggé unottan nyomkodja a telefonját, látszik, hogy semmi kedve itt lenni. Már éppen próbálok vele beszélgetést kezdeményezni, amikor megérkezik a két srác.

Mr Tomlinson /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora