Epilog

673 22 1
                                    

,,Dej mi popcorn." Řekla jsem směrem k Tonymu který byl v kuchyni.

,,No jo!" Odpověděl a začal dělat popcorn. Já si vychutnavávala dobrý konec s Avengers u filmu. Všichni byli konečně šťastní.

Když jsme dokoukali film tak jsme pustili hudbu a všichni začali tančit. Až na mě, já seděla na židli a dívala do zdi.

,,No tak holka, za týden ti je osmnáct! Pojď slavit!" Řekl mi Tony a začal se mnou tančit. Chybý tu Peter.

,,Není mi dobře, půjdu si lehnout." Řekla jsem a odešla do svého pokoje. Natáhla jsem se na postel a jen tak poklidně ležela na posteli. Dívala jsem se směrem k oknu.

Chvíli jsem jen dívala a pak se mi zavřeli oči a mě zavalila temnota.

****
Vzbudila jsem se někde jinde, co tu dělám. Poznala jsem že to už není Tower.

Co to mám na sobě? V tom jsem spát nešla! Sakra! Co se stalo?

Nahlédla jsem do mobilu a tam bylo úplně jiné datum.
15.3.

Počkat, proč nemám modrý proužek ve vlasech. Co to? Musím být o hodně let mladší.

Vyšla jsem ven, jo! Je to New York. Naštěstí! Koukla jsem se směrem k Avengers Toweru. Počkat... proč je tam HYDRA? Co se to stalo?

Kde jsou Avengers. Noviny! BINGO! Vzala jsem do ruky noviny z podlahy a začala je číst.

,,Tony Stark vedoucí HYDRY. Zničil jednu z největších budov New Yorku? Jaký účel měl a byl to doopravdy on? Více na našich stránkách!,.

Tony, velitel HYDRY?! Kde jsou ostatní Avengers?! Otočila jsem stránku.

,,Zatčen za velkozradu HYDRY! Steve Rogers neboli Captain America se pokusil zabít Tonyho Starka!,,

Ou chudák Steve, měla bych mu pomoct. Takže když jsou všichni v podstatě to co byly, to znamená že já svoje schopnosti pořad mám.

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat