#24

79 7 2
                                    

Začala jsem s sebou vrtět. Měla jsem zase další sen o strážkyni. Nevím kdo nebo co je nějaká strážkyně ale jinak dobře.

Pomalu jsem si zvedla a když jsem si uvědomila na kom jsem ležela tak se mě tváři nevyhnul hluboký úsměv. Chvíli jsem na něj koukala a pak se zvedla a šla do kuchyně. Vzala jsem si jablko a začala ho hrizat. Přemýšlela jsem o všech věcech co se v nejbližší době stali. Přece jen toho nebylo málo.

,,El!" Zakřičel Bruce a já polkla. Co on teď chce? Pomyslela jsem si a otočila se ke dveřím.

,,Potřebuju udělat rozbor tvé krve, tak pokud bys-" Řekl ale já do jeho nedokončené věty rychle zaskočila.

,,Nepřipadá v úvahu." Odpověděla jsem a on smutně kývl vzdal to a odešel. Jak mi je ho líto.

Povzdychla jsem si a vyrazila za nim.

,,Bannere, tak dobře." Zvolala jsem přes celou chodbu a on se otočil a nešel přehlédnout jeho úsměv.

Poukazal ať jdu za ním a já tak provedla. Následovala jsem ho až do známe laboratoře a on mi pokynul ať se posadím.

,,Jen mi slib že to neřekneš Tonymu." Vydechla jsem zklamaě a on jen pozvedl obočí ale kývl.

****
,,Takže ty-" Řekl a Koukal zmateně z obrazovky na mě a zase na obrazovku. Já jen sklopila pohled.

,,Jak dlouho už o tom víš." Zeptal se poněkud klidně a já se zamyslela. Musela bych to počítat.

,,Asi pět let." Řekla jsem pomalu a on kývl. A povzdychl si. Já jen dívala na podlahu.

,,Musíš mu to říct." Povzdychl si a chtěl jít pryč. Já ho však se slzama v očích zastavila.

,,Řeknu ale teď není ten pravý čas." Zachraptěla jsem a on se na mě smutně podíval a kývl. Já se mu pokusila darovat menší úsměv.

****
,,Slečno Lawersová máte misi." Ozval se Fury který stál za mnou a já jen kývla a vzala si od něj složky.

MISE: 0173• Zabít vysoce postaveného člena HYDRY Sama Jackmana Summerse. Sebrat důležitě složky s informacemi o SHIELDU.

Kolem 15:30 pohede Jackman kolem staré benzíny u okruháče severně od Brooklynu. Zastavte auto a zabijte čí přiveďte SHIELDU. Podle informací by s nim měl být bodyguard, řidič a asistentka.

,,Máte největší čas vyrazit slečno Summersová." Řekl neutrálně a já kývla a aktivovala si oblek. On mi jen daroval úsměv. Nebyl moc vidět.

,,Nashledanou Pane Piráte Fury." Řekla jsem a mrkla na něj. Opustila jsem SHiELd na Tonyho motorce a jela k Brooklynu.

***
Byla jsem u benzíny a vyhlízela auto s SPZtkou 3A5 0891. Najednou po dlouhé době okolo projíždí černé auto s určenou SPZ.

Hned se rozdběhnu a před cestu mu hodím větší šrouby. Tím jeho gumy prasknou a on smykem zastaví.

Z auta vykočí bodyguard a začne po mě střílet, já jedním mávnutím ruky střelu odvrátím a tím ho trefím. On spadne na zem. Asistentka vyběhne a běží pryč. Tu ani zabíjet nechci. Vezmu bodyguardovy zbraň otevřu auto ale tam nikdo není. Slyším jen pípání.

,,Sakra je to past!" Zakřičela jsem když jsem si všimla bomby a rozeběhla jsem se směrem k lesu. Pak už jsem jen uslyšela výbuch a jak mě něco odhodila prudce do stromu.

,,Auuu." Zakňučela jsem a pomalu se zvedla. V uších mi hučelo a já moc nevnímala. Do rukou jsem popadla naštěstí svojí nepožkozenou vysílačku.

,,Ta scéna byla sehraná. Celé auto vybouchlo. Nevím jak se dostat zpět." Snažila jsem se mluvit a doufala že někdo odpoví. Byla jsem tak unavená.

,,Jedu tam kde si?" Ozval se hlas Starka a já se usmála. Ani to nemohlo vypadat jak úsměv.

,,U nějaké benzínky severně od Brooklynu." Špitla jsem a doufala že to slyšel. Opatrně jsem si sedla a opřela se o strom. Přede mnou bylo několik stromů spadlích a vše hořelo.

,,Chci tak spát." Špitla jsem a pomalu zavírala oči. Tony kde si.

,,Nesmíš usnout." Řekl a já smutně popotáhla. S oči se mi valili slzy. Jsem skoro profesionální agent, měla jsem vědět že to je past.

,,No tak El vyprávej mi něco." Řekl a já se nad jeho starostmi musela pousmát. Mám tě ráda Tony.

,,Víš jak mi všichni říkají Elizabeth Aryo?" Zeptala jsem se potichu a čekala na odpověď.

,,Jo." Řekl a slyšela jsem uchechtnutí. Bože já ho žeru. Kdyby si tu tak byl.

,,Není to mé pravé jméno." Řekla jsem a opět nervózně čekala na odpověď. Během chvíle se mi dostavila.

,,Tak jak se jmenuejš?" Zeptal se po chvíli. A já přemýšlela jestli mu říct pravdu nebo ne.

,,Vanessa Lawers." Odpověděla jsem ale moje falešné příjmení jsem si ponechala.

,,To se k tobě hodí víc Vaness." Řekl a já se trochu pousmála. Slyšela jsem jak se ptá na další věci ale moje smysly ho ignorovali. Už jsem slyšela jak přilétá jeho oblek a pak jen tma...

Tak lidi! Už vím jak moje třetí kniha skončí. Ano vím že je brzo a že se s tutim docela flákám. Ale nebudu spoilerovat.

-E.Š.

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat