#16

89 8 1
                                    

,,Tony!" Zakřičeli jsme oba a rychle se zvedli. On se jen usmál a šel do místnosti z vybavením.

,,Nezajdeme do parku?" Zeptal se Peter a já kývla. Proč má vždy on tak dobrý nápady?

,,Tony!" Zvolala jsem a on na mě vykoukl a nadzvedl obočí. Bylo to tak komické...

Ale najednou jakoby se svět zastavil, všichni se přestali hýbat jen já jsem mohla.

,,Je čas." Řekla osoba za mnou a já se okamžitě otočila, uviděla jsem onu osobu která byla viděna už mnohokrát.

,,Prosím, Ne." Hlesla jsem a snažila se zadržovat slzy. Osoba jen bezvýrazově kývla a připravovala se na lusknutí. Vaness se nadechla a vydechla.

Vše ostatní co zde bylo vidět jen pouhé bílo.
****
V Toweru se opjet rozeznělo rušné mluvení telefonování a chození. Pan Stark díval na Petera který stál samotný v ringu.

,,Pane Starku?" Zeptal se urychleně Spider-Man a Tony kývl hlavou že může mluvit, v jeho výrazu ani v jeho mysli nebylo nic o tom že by někoho ztratil.

,,Jak jsme se tu vzali?" Zeptal se a Stark jen pokrčil rameny a vyšel z menšího skladu.

,,Jdeme dodělat ty pavučinomety." Řekl a Peter kývl hlavou a následoval Starka do jeho pracovny.

On jen vytáhl nedodělanou práci a oba začali montovat, opravovat a zdokonalovat metače pavučin pro Peterův pavoučí oblek.

Když na něčem společně pracovali byli jako otec a syn. Byli vážně dobrá dvojka.

,,Dám ti tam Edith." Řekl Stark a Peter pozvedl obočí. Nevěděl o jakou Edith se jedná, snad mu nechce nikoho dohazovat, chce přeci jedinou holku...

Při této myšlence si vzpomněl na jeho MJ, a když o tom mluvíme tak ještě nemá všechny úkoly.

,,No dobře." Řekne urychleně a už se nadechuje aby řekl další větu ale Iron-Man ho přeskočí.

,,Jo běž, dodělám to sám." Řekne nahodí na tvář svůj úšklebek.

Do místnosti vejde Wanda, Natasha a jeho přítelkyně Pepper Potts. Wanda má zklamanější výraz než kdy obvykle. Black Widow je opět neutrální a Pepper má na tváři úsměv. Tony vycítí jejich přítomnost. Otočí se a na Pepper se úsměje.

,,Starku, něco je špatně." Řekne Black Widow a očima ukáže na Scarlet Witch která má svěšený pohled dolů.

,,Stalo se něco?" Zeptal se Anthony a otočil se aby mohl dodělat svojí práci.

,,Někdo zastavil čas, někdo velmi mocný. Přesně před 28 minutama a 53 vteřinama." Řekla sklesle Wanda a Stark se ale dál věnoval své práci.

,,Určitě to nic není." Řekl vklidu Anthony a Wanda si povzdechla a odešla z místnosti.
****
,,Neee.." Začala jsem křičet když jsem se s Melanie objevila v našem nové bytě, ona tam stala a vše pozorovala. Nevěděla co se děje.

,,Co se stalo.?" Zeptala se a já se zvedla ze Země nemělo cenu křičet, zpět už se to vrátit nedá.

,,Zapomněli na nás." Řekla jsem a nahodila falešný úsměv.

,,Mě je zase patnáct." Řekla jsem a zamračila se když jsem uviděla svůj odraz v zrcadle.

,,A chodíme na nějakou školu." Řekla jsem naštvaně a skočila na pohovku. Melanie jenom vše pozorovala s otevřenou pusou.

,,Já-" Chtěla něco říct ale nemohla, nevedela co nevěděla.

,,Hele! Moje průkazka!" Řekla jsem a vytáhla občanku, Melanie udělala to samé.

Elizabeth Arya Lawers.
Sissy Maria Lawers.

,,Takže jsme sestry Sissy!" Řekla jsem a ona se pousmála. Byla pro mě sestra i v realitě.

Počkat... tohle je realita....

,,Na jakou školu vůbec chodíme?" Zeptala jsem se a ona se zadivala na svojí občanku.

,,Na Midtownskou Střední v Quensu." Řekla a já chvíli dívala jen tak před sebe a pak jsem si vzpomnela na Petera.

,,Co je dneska za den?" Zeptala jsem se a ona se koukla já kalendář na lednici, ještě že má fotografickou paměť.

,,Pondělí." Řekla v klidu Melanie a Vaness se hned podívala na hodiny. Nebylo moc hodin, ale ani málo. Hlavní je že do školy jdou úředně až zítra.

,,Porozhlídneme se okolo." Řekla jsem a rozeběhla se po bytě. Nebyl malý. Byl moderní s dvěma ložnicema a jednou koupelnou, větší kuchyň a jídelna a obývák který byl samozdřejmě s již zmíněnou kuchyní spojen.

,,Toto bude asi můj pokoj!" Řekla Melanie a Vaness šla za jejím hlasem, otevřela dveře do pokoje. Bylo zde jedno velké okno a již vybavený šatník, povlečení bylo zbarvené do světle zelené. Jak to jen říct ta osoba co jim změnila celý životní děj. Měla styl.

**********

Neměla jsem žít, neměla jsem se stát. Jsem jen chyba v systému světa, světového dění. Můj život je až komický. Ta dívka co žila. Dívka co zapomněla, dívka co zachránila. Zachrání mě teď někdo? Přišla jsem o rodinu... Jedinou rodinu v mém životě. Kvůli ní teď její rodina možná zemře a ona nesmí zasahovat.

Jsem silná, něco vyřeším. Nemám na výběr. Moje kroky nesmí nikdo očekávat. Budoucnost která není viděna se stane. Ale jak? Musímě najít kousky svého života a splnit je. Spojit složitou skládanku. Moje dobrodružství bude u konce až je zachráním, až budu vědět že jsou v pořádku.

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat