Já- moje matka je Piercová! Ne... nemůže být. Proč by se Tony vyspal s někým takovým?
,,Musíš se k nám přidat." Řekla. Já se pousmála. Všem jde o to samé. Abych se k nim přidala. Ale já už jsem u SHIELDu.
,,Ne." Řekla jsem zvedla se a zapíchla jí střep který jsem svírala v ruce do ramene. Ona sykla bolesti a já hned vyrazila dveře a vyběhla jsem z jídelny. Okamžitě jsem probíhala chodbama a hledala kancelář 302.
299
301
203!
To tu je jako přes dvěstě kanceláři. Kde to vzali. Kde vzali na to tolik lidi? Neměla bych ztrácet čas přemýšlením. Pomyslela jsem si a rychle vběhla do kanceláře.
*Pohled třetí osoby*
Starkovo dcera běhala po základně HYDRY nikde v Rusku zatím co jí všude naháněli bodyguardi a agenti. Byla v kanceláři kde měla najít složky s novou zbraní která by mohla přivést jejich spásu a vládu nad celou planetou a stálo by to zničení SHIELDu.Mezitím co ona prohledávala kancelář agenti kontrolovaly stav Amelii Piercové i když byla plně v pořádku. Byla jedna z nejdůležitějších jelikož to byla mladší sestra Alexandera Pierce.
,,Viděli jsme jí v západním křídle u kanceláří!" Ozvalo se do vysílačky položené na stole u jednoho vojáka. On si jí hned vzal do ruky.
,,Rozumím jdu tam s jednotkou 27" Odpověděl a kývl na jednotku plnou mužským vojáků, oni zpozorovali jeho gesto a vydali se k západnímu křídlu.
,,Sakra!" Bědovala Vanessa jelikož vyházela kancelář a nic nenašla. Pohodila rukama jako malé dítě a zakoukala se na míň zabarvenou část stěny.
Hned k jí v rychlosti na čtyřech přilezla a zatáhla jí dozadu, stěna odpadla jak domino a jí se naskytl pohled na složky. Na složky co celou dobu hledala.
Začala se radovat a rychle se postavila. Teď už se jenom dostat. Přemýšlela nad idelálním nápadem ale z toho jí vyrušilo proboření celé zdi na které původně vyseli dveře.
,,Zvedni ruce! Polož složky! Lehni si!" Zakřičel jediný voják který trochu ovládal angličtinu a Vaness to jen zmateně pozorovala. Oni na nějaký ruský příkaz nabili zbraně.
Bylo jich šest. Šest vojáků kteří na ní míříli s nabitími zbraněmi a neměli žádné smilování.
Ona na to ale okamžitě zareagovala, zvedla obě ruce a hned je odhodila. Úplně všechny. Lekla se tak silného působení svých schopností ale nebyl čas to řešit.
Okamžitě vyběhla ven přes rozbořenou zeď a vyskočila bez rozmýšlení z okna. Nevěděla výšku budovy. Stále v rukou držela ty složky.
Uvědomila si že padá z 500 metrové výšky. Hned začala panikařit ale stihla se před zemí ubrzdit.
Okamžitě sedla do prvního auta které uviděla a svojí sílou ho nastartovala. Hned jsem se rozjela pryč. Jela hrozně rychle a agenti jí ale neviděli byla mimo budovu. Mimo pozemek HYDRY.
*Pohled Vaness*
,,Mise splněna." Řekla jsem do sluchátka a jela zpět. Zpět na základnu, zpět za rodinou.****
,,Co tě to napadlo?!" Křičel na mě Tony a dával mi výklad v obýváku.,,Jet na misi jelikož jsem Avenger?" Odpověděla jsem a věnovala se víc televizi než jeho nepovedenému rodičovskému výkladu.
,,Zítra už jdeš do školy." Oznámil a já kývla a odešla do pokoje. Asi chtěl ještě něco namítnout ale já už opouštěla místnost.
Dívala jsem na svoje hodinky když v tom jsem do někoho vrazila. Okamžitě jsem zvedla svůj pohled.
,,Měl bys do mě přestat narážet." Pousmála jsem se na Petera který do mě právě vrazil.
,,Omlouvám se." Řekl a já jen okamžitě kývla hlavou, nechtěla jsem aby se cítil nějak vinen.
,,Dáme pizzu a seriály?" Snažila jsem se nějak vyhnout hrobovému tichu a s úsměvem kývl.
,,Nekoukneme na End of the fucking world?" Navrhla jsem první co jsem slyšela ve škole. Všichni si o tom povídali.
,,Můžeme." Řekl a já spustila film. On mě obíjmal kolem pasu. Strašně krásně voňel. Ach jak já miluju tu jeho vůni.
,,Miluju tě." Špitla jsem a čekala na jeho odpověď. Nepamatuju si źe bych mu to kdy řekla. (Ale teď vážně si nepamatuju jestli mu něco takovýho řekla)
,,Cože? Řekni to znovu." Řekl a usmál se. Já polkla nadechla se a zoopakovala ty slova.
,,Petere Parkere, miluji tě."
ČTEŠ
WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)
Action|What if we forget?| Vanessa Stark, její jméno je jenom část jejího života. Ještě když jste v jiné realitě a všichni má vás zapomněli. Ještě když vaše jméno je teď váš jediný problém. |Avengers FF|