Seděla jsem v pokoji a snažila se vymyslet něco o novém výskytu velkého gama záření. Nic moc mě ale nenapadlo. Jen tak zničehonic velké Gama záření...
,,Všichni Avengers se dostaví do garáží SHIELDU." Prohlásil Furyho hlas a já se tázavě podívala na Natashu. Ona pokrčila rameny a Wanda slezla z palandy. Všichni jsme společně vyrazili z pokoje do garáží.
,,Co jste chtěli?" Zeptala jsem se když jsem došla do garáží kde už byli všichni ostatní.
,,Já, Fury a par dalších kontaktů.,." Odmlčel se Tony a všechny to dost znervóznilo asi je z něčeho vyrušil.
,,Jsme udělali novou základnu." Dořekl svojí neviřčenou větu. A všichni stichli jen já prokroutila oči.
,,Za tak krátkou dobu?" Řekla jsem svojí myšlenku nahlas a Tony to očividně nečekal, no co říct, jsem chytrá.
,,No, ona už měla být před rokem ale byl jsem línej." Odmlčel se a já nad tím znovu prokorutila oči a nasedla do auta.
,,Tak jdete?" Zeptala jsem se jich když stali ještě na jednou místě a nehli se. Všichni jakoby se probudili z transu a nastoupili si do auta.
****
,,Páni." Řekla jsem už po třetí co jsem vešla do nové základny Avengers.Předemnou se objevil obrovský pokoj. Byla zde postel a velká okna. Naproti posteli byla velká skříň a vedle skříně velká plazmová televize a naproti ní pěkný bílý gauč. Stěny byli bílé a podlaha byla dřevěná. Na zdích byli různá světýlka a pod televizí pověšené fotky s Avengers a další světýlka. Dál zde byl krb a psací stolek. Otevřela jsem koupelnu a ta byla menší a měla jen sprchu ale stále měla stylové barvy.
,,Už si se zabydlela Van?" Zeptal se Tony který vešel do mého pokoje. Já jen kývla a objala ho.
,,Děkuju!" Zakřičela jsem a on mě objal zpět.
,,Tony?" Zeptala jsem se a trpělivě čekala na odpověď.
,,Ano?" Odpověděl po chvíli.
,,Kdyby se mi něco stalo, nechci aby si se trápil." Řekla jsem neutrálně a on se odtáhl.
,,Nic se ti nestane." Řekl jistě a já mu darovala co nejreálnější falešný úsměv co jsem měla.
,,Jdu se obléct." Vymluvila jsem se a on kývl a opustil můj pokoj. Já si jen povzdychla. Cítím že přichází něco velkého. Nebezpečného.
****
,,Už víme odkud vychází to gama záření." Řekl Banner a před námi se objevila velká televize a na ní se promítla mapa.,,Odkud?" Zeptal se Steve který byl kapitánem celého týmu. Patřilo mu to právem. Byl chytrý a statečný a dokázal by se objetovat.
,,Z jedné jeskyně u nového Zélandu." Řekl Banner..
Opět se omlouvám že kratší část ale už nemám co psát. To s tou jeskyní už navazuje do další knihy a já nevím co psát ale potrebuju tutu knihu nějak ukončit.
ČTEŠ
WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)
Acción|What if we forget?| Vanessa Stark, její jméno je jenom část jejího života. Ještě když jste v jiné realitě a všichni má vás zapomněli. Ještě když vaše jméno je teď váš jediný problém. |Avengers FF|