#13

97 6 1
                                    

,,Takže znáš plán?" Zeptala jsem se a on kývl já se jen povzbudivě pousmála a čekali jsme až přijde někdo do cely. Netrvalo to dlouho a vešla jedna gorila. Steve se do ní bezhlavě pustil a já taky.

No, teda já do té druhé. Steve použil box protože je to prostě dobrá bojová technika. Já jich smýchala několik najednou.

Kopla jsem ho do boku otočila jsem se na noze a kopla ho do břicha, s nim to skoro nehlo. Stojkou jsem mu rychle obmotala nohy kolem hlavy a on se pod mojí vahou začal točit po celé místnosti a já se jen tak tak nohama držela jeho krku. Následně jsem se na něj vyhoupla a otočila se mu na ramena a nohou jsem ho kopla přímo mezi oči, on mě ale schodil ale já hned vyskočila na nohy a ruce jsem dala do obrany protože mi chtěl dát pěstí. Mě už ale docházela nálada tak jsem skočila na zem a podkopla mu nohy, rychle jsem ho zalehla a začala mu dávat rány do obličeje. On upadl do bezvědomí   a já měla pokoj. Ve stejnou dobu vyhrál boj i Steven Grant Rogers.

,,Od kdy umí Elisabeth Arina Blue bojové techniky?" Pousmál se ale byl to spíš nucený úsměv. Já mu ho oplatila.

,,Jdeme." Řekl a rozeběhli jsme se vztříc chodbám s dalšími celami. Uslyšela jsem křik..

*Pro efektivnost pohled z třetí osoby*

Po chodbách kde pobíhali Steven a Vaness, jejich cíl byl najít zdroj toho křiku. Dívce v doprovodu kapitána Ameriky byl křik velmi poznámí ale i tak ho nemohla rozeznat, bála se že se něco děje někomu na kom jí záleží.

,,Tudy!" Zakřičela a ukázala rukou znamení aby šel za ní. On kývl a běželi přes dlouhou chodbu až k velkým otevřeným dveřím, měli být původně zvukotěsně ale někdo rozbil panty takže nebyli zavřeny.

Byli jenom přidržovány nějakým předmětem aby jejich mučící aktivity nikdo nevyrušoval. Vaness hned napřáhla nohu a rozrazila dveře. To co však uviděla jí srazilo na kolena.

Byl tam. Peter Parker. Přivázaný jak závislák na drogách. Pohled na jeho záda nebyl příjemný byly celé od krve. Zbyčované. Nad ním stála neznáma osoba a v ruce držela bič, už se připravovala na další ránu ale dívka si před něj zády stoupla a schytala ránu do zad, Steve dlouho nečekal a neznámí hned skončil v bezvědomí.

,,Rychle vem ho." Řekla když si všimla že Peter leží v bez vědomí. On ho rychle nabral a Vaness jen tak zadržovala slzy.

Rozeběhli se směrem k východu, naštěstí byl večer a v budově nebylo moc lidí. Vyběhli teda nouzovím východem.

Před budovou už čekalo auto a my jsme hned nasedli...

*Zpět pohled Vaness*
,,Díky." Řekla jsem a zaplatila. On jen kývl a rozjel se.

Mysleli jste si že nemám plán? Mám plán 1, 2, 3 a celou číselnou řadu až do dvaceti. Během doby když jsem ve vlaku byla na záchodě jsem volala starýmu známimu z tutý reality. Zjistila jsem že to byl můj dealer. V tutý realitě jsem fetovala, ano.

Hned jsme vystoupili na místě....

*Flashback*

,,Tuto jsou souřadnice místa kde se sejdeme kdyby se plán zesral." Řekla jsem a podala Natashe lísteček ze souřadnicemi.

,,To se nestane." Řekla a já kývla, ale stejně jsem věděla že se něco zesere..
***

,,0173." Řekla jsem kód na kterým jsme se domluvili. Oni hned otevřeli dveře a padli mi hned do náruči ale já je odstrčila.

,,Potřebuje pomoc." Řekla jsem naléhavě když Steve vešel s Peterem v náručí.

Wanda hned popadla telefon a my slyšeli pípání protože nikdo nic nechtěl říct.

,,Musíš přijet, pošlu ti souřadnice." Řekla a dotyčný něco zamumlal a položil telefon.

,,Starý známí je profesionální doktor." Řekla a já okamžitě kývla. Netrvalo dlouho a my uslyšeli jak někdo zastavil před budovou.

Okamžitě jsem vyběhla a běžela k autu. Bylo tmavě zelené, jeho barva mě docela překvapila, auto mělo také tmavé okýnka takže nešlo vidět dovnitř. Byla to velmi drahá značka auta. Vypadalo že je rychlé. Všimla si malého nápisu u jedné gumy. 'Ride'

Však nečekala kdo z auta vystoupí...

,,Ty?!" Řekli oba najednou.

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat