#14

86 6 0
                                    

,,Bruce Banner." Řekla trošku víc šťastným hlasem než před chvíli měla. Bruce byl stále stejný. Narozdíl od Nat která v tuté realitě měla světle zrzavé vlasy až po ramena a v nich měla proužky blonďaté barvy. Wanda měla delší vlasy než normálně a její světle zrzavá barva byla zakončena tmavě rudou. Steve byl trochu víc zarostlí a Clint se nezměnil vůbec. Já měla již jeden tmavě modrý pramen vlasu ale v této realitě byly mé vlasy celkem světlejší.

,,Teď je to jedno, musíš mu pomoc." Řekla jsem a on z tlustým kufřikem šel za mnou a neměl moc na výběr protože jsem ho vši silou táhla.

,,Tady." Ukázala jsem na Petera ležícího nehybně na starší posteli.  On kývl a hned mu kontroloval tep a tak. Já jen ukázala na Nat a Steva aby šli ke mě.

,,Banner byl člen Avengers." Řekla jsem narychlo a Natasha se zastavila se hraní si s prstami a Steve mě začal konečně poslouchat.

,,Počkat, Počkat.." Řekl Steve a já se na něj otočila protože jsem celou dobu koukala na Nat.

,,Jo." Odpověděla jsem hned protože jsem věděla co říct. Ano, Steve už o všem ví mezitím co já byla s Bannerem tak mu to Clint řekl.

,,Super." Řekl a já kývla a rozešli jsme se k Peterovi a Brucovi.

,,Tak co?" Zeptala jsem se a čekala na jejich odpověď, doufala jsem že bude dobrá.

,,Nebojte se slečno... přežije to." Řekl a já si oddychla. Musím jim to říct..

,,Lidi." Řekla jsem skupince několika lidí předemnou oni se na mě hned obrátili, dokonce i Banner který tu nebyl dlouho.

,,Musím vám něco říct..." Řekla jsem pořad stejnou hlasitostí. Když máme být tým musí to vědět.

,,Já-." Řekla jsem ale nemohla jsem to doříct. Protože jsem se bála co si budou myslet...

*Pohled Tonyho*

,,Najděte je!" Zakřičel jsem jakmile se základnou rozezněl poplach. Chytnu je na můj život.

,,Jsou ve starém skladu na jihu." Řekl voják který mi právě přiběhl do kanceláře.

,,Dovezte mě tam."  Řekl jsem a on kývl a vyšel směrem k mému černému miláčkovy.

***
Mířil jsem já ni. Z moji vylepšenou přibližovací a odposlouchávací zbraní. Byl to tak dobrý pocit když jsem na jí mířil a ona mě neviděla.

,,Musím vám něco říct." Řekla Elisabeth a všichni se na ní podívali, tak si počkáme co řekne.

,,Já-." Snažila se říct ale něco jí brzdilo.

,,Já jsem." Řekla ale stále tu větu nedořekla. Já se usmál, nejspíš nějaká holčičí traparna.

,,Jsem Starkovo dcera." Řekla a to mi vyeazilo dech. Ona nemůže být moje dcera. Ne...

,,Jakto." Zeptal se jí ten Steve.

,,Matku neznám... a v naší realitě jsme s Tonym dělali testy rodičovství a byli pozitivní."  Řekla a pousmála se nad tím. Je to pravda.

Vanessa Stark. Experiment, HYDRA, SHIELD, AVENGERS, Blood Rain..

Všechno se mi začalo vybavovat. Po jednom najednou. Je moje dcera...

,,Je to pravda." Řekl jsem si pro sebe ale bylo toho na mě moc.

***
Bílo...
Všechno co šlo vidět bylo bílo.
Před Avengers kteří uvízli v divně realitě plné divných věcí se objevila osoba.

Nemohla to být ani reálná osoba. Měla dlouhé bílé třpitivé vlasy a bílé oči bez zorniček. Bílé lesklé látky zdobili její zlatou róbu a ve vlasech měla vpletenou diamantovou korunu.

,,Avengers." Řekla a všichni se podívali na sebe.

,,Kdo jsi?" Zeptal se Tony který nevěřil tomu co viděl před sebou.

,,Říkejte mi jak chcete... Budoucnost, Minulost nebo současnost." Řekla a mladá Starkova dcera si uvědomovala jednu věc. Ten hlas, slyšela ho.

,,Co po nás chceš?" Zasyčela Natasha která stála, nedá se to nazvat jako stála. Levitovala vedle Bruce a Clinta.

,,Já po vás nic, to vy po mne." Odpověděla majestátně a mávla rukama.

,,Nechápu." Řekl Barton a stvoření se na něj otočilo.

,,Pochopíte již brzy až nastane blízký konec, až vzpomínky zažehnou děj." Řekla v hádance a stále dívala na neznámé místo.

,,Můžete nemluvit v hádankách?" Zeptala se nervózně Vaness.

,,Hádanky již nejlepší způsob osvětlení situace je." Řekla, její hlas byl neutrální ale zároveň velmi krásný.

,,Konec čeho?" Zeptal se Bruce který snad jediný mohl normálně přemýšlet.

,,Všeho."  Řekla a všichni se vystrašeně koukli na ostatní.

,,Dá se tomu zabránit?" Zeptala se Melanie která nic moc neříkala a podle jejího pohledu byla velmi vyvedena z míry.

,,Vy naše jediná naděje jste, však jeden v prachu zůstat musí k navršení méně smrtí." Básničkovala si dál osoba.

,,Kdo zemře." Zeptal se Steve. Byl velmi zoufalí, nechce vést jejich tým do konce.

,,Mnoho z vás, málo z nich." Řekla dál a je to začínalo už unavovat.

,,Nich?" Zopakovala otázkově Vanessa a svěsila hlavu.

,,Ano, na vysvětlování není čas vy musíte jít. Pochopit situaci vám pomůže příští měsíc." Řekla osoba a všechno okolo začalo mizet.

,,Co se děje?!" Zakřičel rychle Stark.

,,Do vaši reality návrat vás čeká..."

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat