Van... Vaness...
Slyšela jsem pořád do kola jediný hlas, nerozeznávala jsem ho. Byl mi neznámí. Nidky před tím jsem ho neslyšela ale to bylo to poslední na co bych teď mohla myslet. Musela jsem se soustředit na to kde jsem.
,,Kde to jsem?" Zeptala jsem se ale vypadalo to že mluvím sama se sebou protože jsem kolem sebe nic neviděla.
,,Na místě mimo čas a prostor." Řekl znovu ten neznámí hlas. Nevěděla jsem co tím myslí, to jakože se zastavil čas?
,,Proč tu jsem?" Zeptala jsem se opět. Ale odpověď jsem tentokrát nečekala.
,,Endgame." Řekl ten hlas a já musela pozvednout obočí. Nikdy v životě jsem to neslyšela...
,,Co je to?" Zeptala jsem se, chtěla jsem vědět důvod... přesný důvod proč tu jsem.
,,Proces, při kterém Avengers zachrání vesmír." Řekl ten hlas a já si povzdychla. Zase akorát zachraňovat planetu.
,,Super." Řekla jsem a myslela že už procitnu a budu opět moc zachránit celou situaci z Melanie a hledáním Avengers.
,,Ale ten proces byl pozastaven, v roce kdy si se narodila. Neměla si se narodit. Si chyba v budoucnosti vesmíru, tudíž pozastavuješ proces a vesmír může nadejít úplnémů konci." Řekl ten hlas a já neměla co říct.
,,Řekni mi o Endgame víc." Řekla jsem a snažila se zachovat klid. Nemohla jsem se soustředit.
,,Tony zemře při záchraně vesmíru, i Natasha... a několik dalších." Řekl ten hlas a na povrch mích očí se drali slzy.
,,Cože?" Zeptala jsem se a sjela na kolena, nemohla jsem uvěřit. Nemohla. Bylo to nemožné. Nemůže.
,,Ale to se mám zabít?" Řekla jsem a poslouchala hlas co řekne dál.
,,Ne, ty musíš žít kvůli vzdálené minulosti." Řekla ale vůbec jsem tomu neporozuměla. Nechtěla jsem tomu rozumět.
,,Co mám dělat?" Zeptala jsem se protože mi docházeli slova až moc. Nemohla jsem mluvit po dlouchých větách protože by šel vidět ten smutek.
,,Dostat se z konstrukce. Probudíte se v realitě kde si ještě nepotkala AVENGERS a Anthony Stark neví že je tvůj otec. Budeš s Melanie která je taky mimo proces. Utekli jste společně HYDŘE. Chodíte na a je vám 15."
,,Takže abych zachránila svět musím vědomně zabít Tonyho?" Zeptala jsem se a stále nemohla dýchat. Už nikdy.
,,Ano." Řekl ten hlas a já vynechala pár nádechů.
,,Potřebuješ moje potvrzení že?" Zeptala jsem se a byla na pokraji zhroucení.
,,Ano." Řekl ten hlas a já si povzdychla.
Nemůžu ale musím.
,,Dobře" Špitla jsem...
Kratší kapitola.. Ano tohle jsou spoilery ze třetí knihy kde by mělo pozdějí nastat něco jako AVENGERS ENDGAME. Ale nebojte Vanessa stále bude mít hlavní roli. Teď budou kapitoli vycházet hodně pravidelně protože je karanténa. Děkuji že si to čtete.
E.Š.
ČTEŠ
WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)
Action|What if we forget?| Vanessa Stark, její jméno je jenom část jejího života. Ještě když jste v jiné realitě a všichni má vás zapomněli. Ještě když vaše jméno je teď váš jediný problém. |Avengers FF|