A je to tu. Jelikož první kniha měla sérii Jedna a Dva a pak skončila a druhá kniha začala sérií 3 tak zde máme už sérii 4. Od tohohle dílu už bude jen deset částí do konce knihy. Samozdřejmě co by to bylo kdyby jedna série měla jen deset dílu takže série čtyři bude pokračovat do další knihy. I hope you will enjoy!
,,Tony." Řekla jsem když jsem cítila že mě nese. On mě okamžitě víc stiskl.
,,Ví-š že jsem tvoje dcera?" Zasýpala jsem a uvědomila si co jsem řekla. Hned mi po tváři stekla slza. Opět jsem zase upadla do tmy.
***
Cítila jsem jak mi někdo drží ruku. Ten stisk bych poznala všude. Můj otec- Anthony Stark. Nemohla jsem se hýbat ale slyšela jsem.,,Proč si mi to neřekla?" Špitl Tony a já v podvědomí přemýšlela co jsem mu neřekla.
A sakra. Ne.. neřekla jsem mu že jsem jeho. No do prdele!
Snažila jsem se všelijak zbudit ale nešlo to. Nemohla jsem se pohnout. Otevřít oči, vzbudit se či si zvednout. Stále jsem slyšela.
*******
-Pohled Tonyho-,,Ví-š že jsem tvoje dcera?" Vydechla Vaness a mě se zarazil dech. Ale stále jsem jí držel v náručí.
Odvedl jsem jí do nemocnice a lékaři jí hned další lůžko, okamžitě jak skončili s operací tak jsem šel k recepci.
,,Můžete prosím slečně Lawersové odebrat krev a provést testy rodičovství?" Zeptal jsem se a starší paní u recepce chvíli neodpovídala něco si psala ale pak souhlasně kývla.
Já jsem si šel dat vodu, bylo toho na mě moc. Jestli je Vaness doopravdy moje dcera, proč mi to neřekla dříve?
,,Pane!" Zakřičel na mě doktor když jsem chtěl odejít z nemocnice, stál jsem metr od dveří.
,,Pane Starku, Slečna Lawers má pouze 25% na zotavení. Má zlomenou nohu, tři žebra. Požkozenou tkáň a velký otřes mozku. Vnitřní krvácení se zázrakem podařilo ošetřit." Řekl neutrálně a čekal co udělám. Já jen smutně kývl hlavou a vešel jsem do auta.
*O tři dny poději.*
Seděl jsem v obýváků a hlavu měl v rukou, každý den jsem nespal a čekal na výsledky testů. Každý den jsem za ní jezdil do nemocnice a doufal že se vzbudí.
,,Tony!" Řekla Natasha,Wanda, Pepper a Steve úplně najednou. Co zase chtěli? Za ty tři dny za mnou byli asi sedmkrát.
,,Co zas?" Řekl jsem zklesle. Pokaždé se mě snažili nějak rozveselit. Vše jsem jim řekl, dokonce...
*Flasback*
,,Fury!" Zakřičel jsem přes celý SHIELD. A hledal netrpělivě jeho kancelář, všichni agenti na mě divně dívali.
Konečně jsem našel kancelář s jeho jménem, okamžitě jsem vešel dovnitř bez zaklepání, Nick se lekl a vylil jeho kávu.
,,Proboha Starku co tu děláte?" Zakřičel a já se divil že se ty okna nerozletěli okna. Jak u opery.
,,Věděl jste to?" Zakřičel jsem a ukazoval různě rukama. Štval mě.
,,Co?" Řekl klidně a začal si číst knihu.
,,To že je to nahrané." Řekl jsem...
*The End of Flashback*
,,Tony." Třepala se mnou Pepper, sakra co to bylo? Rychle jsem se zvedl z pohovky.
,,Co teda potřebujete." Zeptal jsem se poněkud klidně. Oni na mě docela divně koukali protože v poslední době klidně vážně nemluvím.
,,Jen jsme-" Chtěl něco Steve říct ale vyrušilo ho vyzvánění mého mobilu, já ho rychle vytáhl z kapsy a zvedl ho.
,,Haló?" Zeptal jsem se do telefonu a čekal nervózně na odpověď.
,,Je u telefonu Pan Stark?" Zeptal se mužský hlas a já hned odpověděl.
,,Ano, mohu vám pomoct?" Optal jsem se a doufal že jsou to výsledky testů.
,,Máme pro vás výsledky testů." Řekl a já myslel že se radostí ubiju k smrti.
,,Dobře." Řekl jsem a pozorně poslouchal jeho další slova.
,,Slečna Elizabeth Arya Lawers-" Nedořekl protože jsem ho zastavil.
,,Vanessa." Řekl jsem a chvíli bylo ticho.
,,Je vaše dcera." Řekl a mě vypadl mobil z ruky. Steve a všichni na mě křičela kam běžím ale já neposlouchal. Rychle jsem nasedl do auta a jel do nemocnice. Okamžitě jsem přiběhl k recepci.
Ani jsem se nezeptal a rozeběhl se k jejímu pokoji. Vběhl do něho a uviděl jí.
*****
*O měsíc později*
Sedím u Vaness, dneska asi neposledy. Chtějí jí odpojit od tich přístrojů. Zjistilo se že ten výbuch je nějaký radioaktivní a že měla velké štěstí že přežila.,,Pane Starku je čas." Řekl doktor a já si povzdychl a postavil. Chtělo se mi brečet. Ano mě Tonymu Starkovi se chtělo brečet.
Chtěl jsem odejít z pokoje ale najednou jsem uslyšel vysoké pípání. Okamžitě jsem se otočil.
,,Vaness?"
ČTEŠ
WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)
Action|What if we forget?| Vanessa Stark, její jméno je jenom část jejího života. Ještě když jste v jiné realitě a všichni má vás zapomněli. Ještě když vaše jméno je teď váš jediný problém. |Avengers FF|