#12

95 8 0
                                    

,,Takže pamatujete se plán?" Zeptala se ještě jednou Natasha všech a my kývli. Všechno by mělo vyjít jako po másle.

,,Melanie slyšíš mě?" Zeptala jsem se do sluchátka...

,,Ano." Odpověděla mi přímo do ucha ale ozval se menší šum. Naklikala jsem něco já klávesnici.

,,Řekni něco." Řekla jsem a čekala na její odpověď.

,,Haló?" Zeptala se a já už slyšela její hlas bez potíží.

,,Dobře, víš co máš dělat. Aby si hrála do karet dost důvěřivě musíš na něčem pracovat máš na to hodinu než se to tam vyčistí." Obeznámila jsem jí s naší situací a šla se obléct.
***
,,Melanie si připravená?" Zeptala jsem se když už jsme stali před budovu a čekali až se z její strany ozve nějaký zvuk.

,,Melanie, Melanie." Ozvalo se znechuceně z Melaininy strany. Vaness se hned zasekla.

,,K-kdo je tam?" Zeptala se narychlo a snažila se být v klidu. Moc ji to nevychazelo.

,,Oh, má dráha Arino, hádej máš tři pokusy." Ozval se jí někdo dost známí aby to uhodla na první pokus ale nechtěla s nim hrat jeho hry.

,,Kde je Melanie Starku?" Přecedila Elisabeth skrz zuby a v ruce drtila rukojeť nože.

,,Zjistíš když přijdeš do třetího patra do mé staré kanceláře Arino, uvidíme se." Řekl a v uchu se jí ozval děsivý šumot, hned si sluchátko z ucha vyndala.

,,Nejdeš tam, že ne." Zeptala se Wanda a Elisabeth na ní nepoznala žádné emoce tak jen lehce kývla hlavou.

,,Kdyby něco zachraňte Melanie, ne mě." Řekla jsem a vydala se do třetího patra jako kulturní člověk bez zabíjení.

Vešla jsem dovnitř a co jsem neviděla. Stark držel Melanie pod krkem nůž a na mě mířilo pět ozbrojených namakaných chlapů.

,,Arino! Dlouho jsme se neviděli." Řekl Tony ironicky a falešně se usmál. Já si jen s Melanie vyměnila vystrašené pohledy.

,,Pusťte jí!" Zakřičela jsem skoro a měla ruce nad hlavou aby jí nic neprovedli.

,,Jen když se necháš v klidu odvézt do vězení." Řekl Tony a já se zamračila.

,,Dobře ale pusťte ji vy idioti" Řekla jsem a zkousla si ret abych je nepřešlrtila.

Oni surově odhodili Melanie a já dala ruce vzhůru, přece je to dobrá cesta jak se dostat ke Kapitánovy.

,,Ruce dej nahoru." Řekl Tony a já tak udělala a on ke mě přišel a vpíchl mi něco do krku.

,,Au, co to." Řekla jsem a podívala se na něj, nebylo to nic uspávacího.

,,Vím o tvých schopnostech." Řekl a já se proklínala že jsem ho neomráčila.

,,Nasaďte jí to." Řekl a oni mi nasadili tunový pouta. Já se jen zamračila a nechala se odvést. Co když moji schopnost už nebudu moct ovládat?

,,Tak jsme tady puso." Řekl a já se na něj slizce usmála, on mě jen vhodil do nějaké cely a odešel.

,,Debile!" Zařvala jsem a všimla si mého spoluvězně.

,,Steve." Povzdychla jsem si a koukla se na něj. On stal jak zkamenělí.

,,Arino!?" Proč mi všichni musí říkat tím zasraným ruským jménem, bez urážky pro Nat.

,,Dobre." Řekla jsem a povzdychla si opět.

,,Musíme tě odsud dostat." Špitla jsem a myslela že to neslyšel ale on hned opět svůj zrak obrátil do mích oči.

,,Myslel jsem že si oddaná HYDŘE." Řekl celkem v klidu ale mě to bylo tak trošku víc jedno.

,,Byla jsem ale to ti vystvětlím až se odsud dostaneme" Řekla jsem a hlavou mírně ukázala na kamery. On jen chápavě kývl.

,,Čeká na nás Natasha Romanoff, Melanie Jones, Clint Barton a Wanda Maximoff." Řekla jsem sebevědomě a opět vymýšlela plán jak se dostat ven. Počkat...

,,Steve?" Zeptala jsem se rychle a on kývl hlavou. Já se jen pousmála milejší by být už fakt nemohl.

,,Mužů se tě na něco zeptat?" Zeptala jsem se a on opět kývl.

,,Víš kde je Peter Parker?" Zeptala jsem se a sebevědomě jsem na něj z podlahy přenesla svůj zrak.

,,Ano." Řekl ale nestihla jsem se ho zeptat kde protože dovnitř vtrhli stráže a někam mě vedli, já si se Stevem vyměnila vystrašené pohledy.

Nemohla jsem se bránit, měli moc silný stisk, bez mojich schopnosti se cítím tak bemocná.

Naštěstí mě odvedli hned do místnosti vedle a na neštěstí mě připoutali k židli a já se nemohla hýbat. Dovnitř vešel Anthony Stark.

,,Vida, vida, zase se setkáváme." Řekl a slizky se usmál. Já se zamračila a pozorovala každý jeho pohyb.

,,No to jsem teda šťastná." Řekla jsem a on ukázala něco směrem k zrcadlu. Chvíli se nic nedělo ale najednou se do mě spustil elekrtický proud. Zaťala jsem zuby, ta bolest byla nesnesitelná.
Asi o třicet vteřin později to zastavili a já si oddychla.

,,Takže ty víš kde je Wanda Maximovová?" Zeptal se a já zakývala okamžitě hlavou že jo.

,.Kde?" Zeptal se a opět se usmál a sedl si na židli naproti mě.

,,Tam kde ty ne." Řekla jsem a usmála se, on zase ukázal směrem k zrcadlu. Já si jen povzdychla. Po minutě jsem to vzdala a začala jsem křičet. Asi po pěti minutách se to zastavilo a já si oddychla.

,,Tak co." Zeptal se a po několika minutovém procházení po místnosti se konečně posadil, ano bylo to stresující.

,,Už vím." Řekla jsem a on mi podíval do oči jakoby mě chtěl zhypnotizovat.

,,Kde?" Štěkl na mě až jsem se lekla. Já se usmála.

,,Na zelený louce." Prskla jsem a on mi vlepil pěstí a něco zamumlal do vysílačky. Dovnitř vběhli zase y gorily a odtáhli mě k cele. Do ní mě surově hodili a já se samozdřejmě bouchla při cestě do hlavy takže jsem upadla do bezvědomí, protože prostě.

*****
,,Eli, vstávej." Cítila jsem jak se mnou někdo třese. Ta přezdívka. Bože to je cute.

,,C-co se stalo." Zašeptala jsem a posadila se. Promnula jsem si oči a pomalu je otevřela.

,,Mučili tě a když tě sem hodili zpět tak si se bouchla do hlavy." Řekl a mě se všechno vybavilo, jen jsem kývla hlavou a zvedla se.

,,Tak kde je Peter?" Zeptala jsem se a on si povzdychl, tohle je téma který vyřešit musíme.

,,V jedné cele." Řekl a taky se zvedl s postele.

,,Musíme se dostat ven a zachránit i jej." Řekla jsem a opřela se o zeď.

,,Jaký je plán?" Zeptal se a díval na mě...

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat