#30

66 6 1
                                    

,,Nečekala jsem že bys mohla být tak dobrá." Řekla a mrkla na mě, já se na ní jen lehounce pousmála.

,,Dobře můžeš být v tělocvičně ale nemusíš cvičit s námi, Wando naučím tě to." Obeznámila nás agentka s informacemi a já se tedy vydala k boxovacímu pytli a začala mu zasazovat tvrdé rány.

Bojim se co se stane v příštích dnech...

Přestala jsem boxovat protože mě to znervózňovalo a šla procvičovat svoje schopnosti, na základně SHIEDLU udělali speciální kout pro "vyjmečné" lidi.

Jde o to  že si nasadíte brýle pokročilé vyrtuální reality. Můžete tam cítit u bolest ale nemůžete zemřít. Teda myslím. Rozeběhne s k vám několik agentů nepřátelské organizace, podle vašeho skóre.

Nasadila jsem si brýle a hra začala, vaše tělo jakoby bylo v transu. Všechno se to odehrává ve vaší mysli.

Rozeběhl se proti mě jeden. Já ho odhodila do zdi a přitáhla jsem si jeho zbraň, reflexně jsem střelila další dva a jednoho kopla do hlavy. Následně zde bylo asi deset agentů. Já se ani nehnula. Okamžitě jsem jednoho zvedla do vzduchu a hodila ho po třech ty skončili na zemi. Přitáhla jsem si další zbraň a dva trefila do hlavy. Jednomu poblíž jsem dala pěstí a odrazila ho ke zdi. Někdo po mě chtěl střelit tak jsem kulku zastavila a poslala jí k němu. Cítila jsem jak za mnou někdo dýchá. Prudkým otočením jsem ho bouchla do hlavy a vyhla se jeho úderu, svůj další úder jsem zdvojnásobila svými schopnosti. Přibíhali další a další.

,,Tak to tady trochu vyčistíme." Oznámila jsem jim a udělala bariéru která se rychle dostala až ke stěnám místnosti a tím všechny odrazila.

Jedna kulka mě ale trefila do stehna, hned jsem vypískla a střelce odrazila ke zdi a vzala si jeho samopal, začala jsem střílet po cely místnosti dokud nezbili jen mrtvoly.

,,Finall Boss." Oznámil neutrální hlas a já pozvedla obočí, jakej Boss? Řekla jsem si pro sebe. Přede mnou se objevila snad větší osoba než je Hulk. Já se vyhla jeho ráně a jen si oddychla.

Chtěl mě údeřit ale já zastavila jeho ruku ale dala jsem do toho skoro všechnu moji energii. Jeho ruka se zabořila do zdi a mě se začala motat hlava.

,,Ukončit simulaci." Řekla jsem a objevila se v normálním světě s lidmi a bez rozzuřeného Monstra.

,,Páni! Zatím máš nejvyšší skóre!" Oznámila Daisy Johnson a ukázala na tabulku. Jméno Vanessa Stark se umístilo hned na první místo, hned za mí byla Wanda a hned o pár míst i Daisy.

,,Půjdu do kuchyně." Řekla jsem a vyšla z tělocvičny a šla ke kuchyni. Cestou jsem potkala několik agentů kteří teď kvůli pobytu Avengers v SHIELDU měli hodně práce.

Avengerům bylo přiděleno patro s pokoji. Každý má spolubydlícího protože to jinak nevychází. Já Wanda a Nat jsme spolu jelikož jsme v týmu jediné holky a máme palandu+ normální postel.

Vešla jsem do menší kuchyně a vzala si sendvič který byl Tonyho. Nad tím jsem se jen pousmála a kousla do něj a začala si vychutnávat dokonalou chuť amerického sendviče.

Hodila jsem obal do koše a sedla si má gauč a zapla jedinou televizi která v patře byla. Za chvíli přišel Tony, Clint a Natasha.

,,Vážně bych mohl do základny SHIELDU trochu investovat." Poušklíbl se Stark a s divným pohledem se porozhlédl.

,,Kde je můj sendvič?" Zeptal se naštvaně a koukl se po přítomných lidech. Já dělala úplně nevinnou a že mi to šlo.

,,Nevím." Řekla jsem s Clintem najednou a Tony se otočil na Natashu. Ta jen pokrčila rameny.

,,Kdybych to byla já tak na to nepřijdeš." Řekla Natasha a já na ni ukázala protože měla pravdu. Tony se jen zamračil já Clinta.

,,Ou." Řekl a začal utíkat a Tony běžel za ním. Já se jen usmála. Asi jsem ten sendvič jist neměla.

,,Byla jsem to já." Oznámila jsem Natashe a věnovala se zprávám o zničeni Toweru.

,,Já vím." Řekla a já se na ní s pozvednutým obočím podívala.

,,Clint jí jak prase." Ušklíbla se a já se usmála a dal se věnovala televizi.

***

Tak celkem nezajímavá a krátká část ale už mě nenapadá co do tak malá části napsat 😂

E.Š.

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat