,,To není možné" Řekl doktor který jí dělal testy jestli je zdravá. Jakoby ji nic nebylo.
,,Mužů jít?" Zeptala jsem se a nevšímala si Tonyho. Jemu to bylo očividně líto.
,,Nevidím důvod proč ne." Řekl a já nadšeně kývla zvedla se z lůžka a kývla na Tonyho.
,,Tak jdeme." Povzdychl si a já smutně kývla. Už jsem to nevydržela. Objala jsem ho hned jak jsme vyšli z nemocnice. Jeho to chvíli zarazilo ale hned mi to oplatil.
,,Vím že ti to přijde divně ale chyběl si mi." Řekla jsem mu a slyšela jak se pousmál. Vždyť... vždyť mě skoro nezná.
,,Vzpomněl jsem." Řekl a mě to na chvíli vyrazilo dech. O-on si mě pamatuje. Po tváři mi stekla nezbedná slza a já ho stiskla v obětí pevněji.
,,A-ale jak to?" Zeptala jsem se potichu a šťastně se pousmála, už jsem viděla jak se zamýšlí nad mojí jednoduchou otázkou.
,,Když si se vbzudila jakoby se mi všechno vybavilo." Řekl a já se od něj oddtáhla. Darovala jsem mu největší úsměv který snad existoval.
,,Tak jdeme Van." Řekl a já kývla a šli jsme do auta. Pamatuje si mě ještě někdo?
,,Co se mi vlastně stalo?" Prolomila jsem ticho. Vážně jsem si to nepamatovala. Ať jsem se jakkoliv snažila měla jsem mlhu.
,,Nepamatuješ si to?" Zeptal se a pozvedl obočí. Já jen zavrtěla hlavou. On si povzdychl.
,,Šla si na misi... měla si se zbavit důležitého člena HYDRY a asi ho dopravit do SHIELDU. Ale věděli to. Byla tam bomba. Asi si si jí všimla a utíkala si ale pak tě ten výbuch nějak odhodil a ty si se bouchla do hlavy o strom." Vysvětlil mi to, své poranění vím. I to že jsem se záhadně uzdravovat.
,,Doktoři si mysli že máš zvýšený metabolismus až o 80%, mohlo se to stát při výbuhu." Řekl a já kývla a sklopila pohled. Až teď mi došlo že do lesa utíkala nějaká dívka a řekne HYDŘE všechny informace. Možná dokonce slyšela že jsem Tonyho dcera.
****
,,Nat? Pamatuješ jak jsme nakupovali a já si koupila takoví ty černomodrý šaty?" Zkoušela jsem Natashu která boxovala do pytle.,,Jak bych na to mohla zapomenout?" Ušklebila se a dala ránu do pytle. Já si povzdychla. Proč si myslím že to souvisí z tou strážkyní z mého random snu?
,,Proč se ptáš?" Zeptala se a já pokrčila ramena a vyběhla opět ke knihovně. Byli tu všelijaké mytologie a knihy historie tak by tu mohlo být něco o nějakých strážcích.
Strávila jsem tu pěkně dlouho, už jsem byla v poslední odlehlé uličce když v tom nějaká kniha začala zářit. Hned jsem k ní přiběhla a vyndala jí.
,,Strážci Života a Smrti." Přečetla jsem název a otevřela jí. Všechno bylo ale v nějakém jazyce. Není to snad ani jazyk ze Země. Pokrčila jsem rameny a rozhodla se že si jí vezmu a nějak jí prolistuju.
Vyšla jsem z knihovny a šla rovnou do mého pokoje kde jsem ukotvila svoji línou prdel.
Začala jsem listovat stránky, písmo mi něco připomínalo ale nevěděla jsem co, byli to všelijaké znaky. Vykašlala jsem se na to a nechala rozevřenou knihu ležet u okna na Zemi.
Šla jsem do kuchyně kde nikdo nebyl. Vzala jsem si kávu a sušenky. Sedla jsem si k televizi a pustila si seriál "13 reasons why".
Už jsem byla asi u třetí epizody když jsem za mnou slyšela kroky, okamžitě jsem se postavila.
,,Fury! Vyděsil jste mě." Zvolala jsem a postavila se z pohovky. On si jen povzdychl.
,,Potřebuji vás na misi." Vydechl a já kývla a rozešla jsem se pomalu k němu.
,,Na jaké?" Zeptala jsem se a on na mě ukázal pohledem stylu pojď za mnou. Vešli jsme do nějaké kanceláře.
,,Nesmí se to dozvědět Stark, zabil by mě." Řekl a já si s povzdychnutím kývla. Nerada mu tajím věci.
,,Jaká je mise?" Zeptala jsem se. On mi podal složky z logem SHIELDU a potiskem "Přísně tajné".
Já jí otevřela a prohlížela jsem fotky nějakých lidi od HYDRY. Nepoznávala jsem je, jejich tváře pro mě byli neznáme.
,,Potřebuji aby jste se nechala unést HYDROU zjistit jaká je jejich tajná zbraň a zjistit kdo je vaše matka." Vydechl a já vypálila oči.
,,Vy si myslíte-" Chtěla jsem říct ale skočil mi do věty.
,,Ano, myslím že vaše matka pracuje pro HYDRU." Řekl za mě....
Trochu kratší část ale už se snad dozvíme kdo je její matka, ano já to vím předem. Samozdřejmě 😂
Děkuji že si to čtete.
-E.Š
ČTEŠ
WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)
Action|What if we forget?| Vanessa Stark, její jméno je jenom část jejího života. Ještě když jste v jiné realitě a všichni má vás zapomněli. Ještě když vaše jméno je teď váš jediný problém. |Avengers FF|