#5

150 8 0
                                    

Melanie ležela na posteli a já u ní seděla na židli, čekala jsem až se probudí. Přemýšlela jsem nad tím jak se odsud dostaneme. Ještě si mě stále nikdo kromě Stevena a Carol nepamatuje. Vím že jeden tým z SHIELDu. Coulsnovo tým. Zažil něco podobného. Jediná já vím že Phill Coulson stále žije. Teda, oživil ho Nick Fury.

,,Kde to jsem?" Řekla Melanie která se zrovna začala probouzet, já hned zpozorněla a snažila jsem se aby nedostala moc veliký šok.

,,Klid, dobře?" Řekla jsem a snažila se jí uklidnit. Ona sebou začala všelijak vrtět a zhluboka se nadechla.

,,Melanie, klid. Máš astma." Řekla jsem a viděla že nemůže dýchat, sakra, sakra. Rychle jsem sáhla po jejím batohu a vytáhla takovou tu věc jak mají astmatici. Rychle jsem jí to podala a ona to hned vdechla.

,,Jak to víš? Nikomu jsem to neřekla." Šeptla a já si povzdychla. Kdybys věděla, nemůžu ti to říct. Nevěřila bys mi a byl by to pro tebe akorát větší šok..

,,Neřeš, musím ti ale teď říct něco jiného ale nejdřív musíš říct něco ty mě." Řekla jsem a snažila se zachovat klid. Nevím jestli to ví nebo mi to řekne. Naštěstí kývla.

,,Kde je Natasha Romanoff?" Zeptala jsem se. Ona na mě chvíli dívala jako by mě nikdo chtěl zavraždit.

,,To nikdo neví." Řekla a smutně se podívala, jak to myslí? To mi teď nedošlo. Chvíli jsem přemýšlela co tím chce říct.

,,Jak jako?" Zeptala jsem se a ona se na mě tázavě podívala. Asi nevěděla jak to myslím ale to jsem nepochopila.

,,Vždycky zaůtočí někde jinde, HYDRA jí nedokáže zastavit." Řekla a mě se rozzářili oči a ona si dělala něco na chytrých hodinkách na ruce.

,,Takže je dobrá?!" Řekla jsem a začala skákat po celý místnosti. Nejspíš s ní bude i Clint, Clint Barton.

,,Vždyť jde po tobě, jak pro tebe může být dobrá?" Zeptala se sama pro sebe a já prokroutila oči.

,,Super! Pomůžeš mi?" Zeptala jsem se a ona zvedla obočí.

,,S čím proboha?" Protočila očima a postavila se přede mě.

,,Získat Nat na naši stranu." Řekla jsem a pousmála se. Ona se na mě podívala jakobych si dělala srandu ale nesmála se.

,,Neumíš se bránit vždyť nás zabije!" Vykřikla, já se v tutý zvrácený realitě neumím bránit? Ou. 

,,Uvidíme." Řekla jsem a pousmála se. Ona se na mě vystrašeně dívala. Nejspíš se bojí víc o sebe než o mě, ale co taky čekat když nejsme v normální realitě?

*****

,,Přijde vůbec?" Zeptala se Melanie. Já jen kývla ale to jí nejspíš nestačilo protože jsem viděla jak se celá strachy klepe.

,,Měla by, tohle je jedno z území HYDRY a vždy útočí podle přesípacích hodin což je její znak." Řekla jsem ale šlo vidět že to nějak extra nepochopila.

Najednou jsem uslyšela alaram. Na mé tváři se objevil úsměv. Šla jsem přímo do prostřed místnosti a  dělala jak moc se bojím, Melanie všechno pozorovala ze zhora a dávala pozor kdyby se něco stalo. Byla můj sniper i když jsem jí vzala náboje.

,,Koho pak tu máme? Elisabeth Arina Blue." Řekl Natashi hlas a já se hned pousmála ale hned jsem zase proměnila můj výraz na vystrašený.

,,C-co po mě chceš?" Zeptala jsem se s vystrašeným hlasem. Ona se jen pousmála. Jak dlouho ještě budu muset hrát blbou? Asi hodně dlouho jak koukam.

,,Jen tě vidět mrtvou." Řekla a pousmála se, uznávám kdyby udělali horror a jejím úšklebku tak by to byl nejlepší trhák všech horrorů.

,,Ou, smutný já myslela že mě obejmeš." Řekla jsem ironicky a úsměvem a až teď mi došlo co jsem řekla, pořádně jsem to posrala, že?

,,CO?!" Zařvala mi Melanie do ucha a já hned pochopila o co jde. Nebyl to můj monolog ale spíš její problém.

,,Sorry ale zabila bys mě." Řekla jsem a na dálku jí uspala aby si toho Natasha nevšimla ale ona na mě furt koukala s nadzvednutým obočím.

,,Clinte. střílej, jen jí uspi." Řekla Natasha do její vysílačky a já si v hlavě řekla že teď je čas zaútočit.

Věděla jsem že na mě Clint bude střílet ze zadu a že nikdy nemine, většinou. Stoupla jsem si teda hned naproti Natashe a hned jak jsem uslyšela že Clint střílí jsem šíp přesně před mojí hlavou chytla do ruky a zapíchla ho Natashe do krku.

Clint po mě hned začal střílet ale já svojí telekinezí všechny jeho střeli odrážela až nakonec jsem ho uspala protože mi docházela energie.

,,Máme je." Řekla jsem Melanie která pravě přiběhla a namířila na mě zbraň, kde jí sakra vzala?

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat