#11

124 7 0
                                    

Modrá záře se roznesla nad námí a zastavila zbytky budovy co na nás dopadávali. Vanessa křičela z plných plic. Z očí jí tekli slzy nemohla zastavit to co se mělo v budoucnosti stát.

Všechno zmizelo..

Zbytky budovy se rozpustili v modré záři. Ona si klekla a začala brečet.

,,Elisabeth, co se stalo?!" Vykřikla Natasha která k ní právě přiběhla. Melanie taky zůstávala a nemohla se ani hnout.

,,Musíme jít" Bylo jediné co se Vaness zmohla říct. Musela to říct. Museli najít ostatní Avengers.

,,Koho jdeme hledat teď?" Zeptala se Wanda které Natasha ujasnila celou situaci.

,,Stevena Rogerse." Řekla jsem a povzdychla si, kde jste vy ostatní?
Opakovala jsem si stále a stále dokola.

,,Víte někdo kde by mohl být." Zeptala se Wanda a já kývla a ona měla na obličeji výraz stylu 'Kde?'

,,New York, Triskelion." Řekla jsem a vydala se směr vlaková zastávka protože by měl za půl hodiny jet vlak zpět do New Yorku.

,,Jak to víš?" Zeptala se Natasha která to pravděpodobně taky věděla.

,,Noviny." Řekla jsem a posadila se na lavičku na nádraží. Nebyl tu nikdo jinej kromě nás.

,,Aha." Řekla Natasha s Melanie na stejno a já jim darovala smutný úsměv.

Přemýšlela jsem co by se stalo kdyby jsme nebyli v tutý realitě všechno je to tady takový reálný bojím se že když se vrátíme tak se ani nebudu mít šanci rozloučit, a zmizim života jako pára nad hrncem, budou mi chybět

Nemohla jsem dál poslouchat jejich vtipné rozhovory tak jsem odešla o kousek dál a posadila se na jinou lavičku, ještě máme asi 15 min. nečekala jsem že za mnou přijde Nat.

,,Co se stalo?" Zeptala se a já si povzdychla.

,.Nic." Řekla jsem a falešně se usmála. Hnalo se mi hlavou tolik věci.

,,Jak dostaneme Steva ven?" Zeptala jsem se a povzdychla si, ona nadzvedla obočí.

,,Myslím tím že... je v jedné nejhlídanější budově." Řekla jsem a ona chápavě kývla.

,,Hej lidi! Za deset minut nám jede vlak co takhle se zatím schodnout na nějakém plánu?" Zakřičela Natasha a já jí za to byla nesmírně vděčná.

,,Jakej nápad zase." Odvětil ji Clint odrzle a hned jsme ho všichni propálili pohledem a on zvedl ruce na znamení toho že se vzdává.

,,Dobře." Řekla Natasha a vyšli jsem zpět směrem i nim.

,,Někdo z nás musí vniknout od Triskelionu a vydávat se za někoho z HYDRY." Řekla jsem.  Musel to být dokonalý plán aby vyšel.

,,Já to být nemůžu." Řekla jsem když Melanie ukázala prstem na mě.

,,Proč?" Zeptal se Clint a já si povzdychla, je tak tupej?

,,Protože je skoro nejhledanější osoba za velezradu HYDRY." Vysvětlila mu za mě Natasha.

,,A jo." Řekl Clint a nasadil svůj Bartonovskej úšklebek.

,,Půjde tam Melanie." Řekli jsme z Nat úplně na stejno a Wanda kývla. Bylo to nejrozumnější protože je pro tuten svět zatím taková nepodstatná.

,,Dobře." Řekla a kývla. Bylo vidět že se bojí.

,,Umím hackovat, udělám ti falešnou identitu." Řekla jsem a tentokrát kývli všichni.

,,Vlak je tu." Řekl Clint a ukázal na přijíždějící vlak.

Vlak zastavil před náma a my jsme vešli dovnitř, nikdo zde nebyl takže štěstí pro nás protože budeme moct víc probírat plán.

,,Budeš se jmenovat Amelia Bucksman [Baksmen]. Je ti 21 let a pracuješ jako biochemička." Řekla jsem když jsem vytáhla svůj vylepšený notebook který jsem stihla udělat.

,,Dobře." Řekla když zrovna okolo procházel průvodčí.

,,Vstupenky?" Zeptal se a podíval se přímo na mě.

,,Čtyřikrát, New York." Řekla jsem a mile se usmála. On kývl a začal něco naklikávat na takovou tu věcičku.

,,10 dolarů." Řekl a  já mu to dala do ruky. On nám dal vstupenky a odešel.

,,Večer je tam nejmíň lidí takže ty půjdeš a vypneš kamerování zadního vchodu a my se vkrademe dovnitř." Řekla Natasha která seděla vedle mě a koukala do notebooku.

,,A my pak zabijeme pár stráží vezmeme Steva a vypadneme." Domyslel si Clint plán ale řekl to dobře.

,,Přesně." Řekla jsem a zaklapla notebook.

Takže to máme kratší část, napište my co by jste určitě chtěli vidět v dalších částích. Děkuji.

E.Š.

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat