#18

89 8 1
                                    

,,Teď si to s tebou mužů poradně vyřídit." Řekl Eric a dal mi pěstí do mého nosu. Asi už mi jo zlomil, tiše jsem sykla bolestí. Cítila jsem na ruce teplou tekutinu.

,,Jsi hrozně drzá." Řekl a kopl mě do břicha, to mě donutilo se shrnout k zemi jako bezmocné zvíře.

Opět se mi vracel ten pocit.

Další úder. Tentokrát do hlavy. Nebránila jsem se, stejně nemám o co přijít.

,,Prosím přestaň." Řekla jsem když bolest mé hlavy neustupovala a on stále do mě kopal. Můj hlas byl celý roztřesený.

Najednou se to zastavilo...

*Peter*
Šel jsem s El po chodbě, měla celkem pěkný úsměv když najednou přestala vnímat, ptal jsem se co se stalo ale neodpovídala. Najednou se jakoby vypařila. Rychle odešla.

Šel jsem za ní. Mířila k východu ale tam jsem jí ztratil.

Chtěl jsem jít zpět ale uslyšel jsem její hlas, ale jiný...

,,Prosím přestaň." Její hlas byl úplně roztřesený. Rychle jsem se vydal tam kde jsem slyšel její hlas.

Před sebou jsem uviděl jak leží na zemi a Eric Michaelson do ní kope. Na nic jsem nečekal a hned se za nim rozešel a dal mu pěstí. On se svalil na Zem.

Ell měla celý zakrvácený obličej a držela se za břicho.

,,Si v pořádku?" Zeptal jsem se a ona neodpovídala, jen mi dívala do oči.

,,Z-zas-tav t-ty h-l-lasy." Špitla a sevřela víčka. V její tváři šla vidět jen bolest.

,,Jaké hlasy?" Zeptal jsem se, nechápal jsem co tím mysli. Jaké hlasy?

,,Všech-ny." Vydechla tiše, nechápal jsem jí. Ale to už upadla do bezvědomí, rychle jsem jí sebral a nesl na ošteřovnu.

,,Bože, Pane Parkere. Co se stalo?" Zeptala se paní Summersová a poukázala ať jí položím na lůžko.

,,Našel jsem jí jak ji za školou mlátí Eric Michaleson." Řekl jsem a ona hned kývla.

,,Rychle, zavolej sanitku." Řekla a já si hned vzal mobil a začal vytáčet 911.

*****
Vzbudila jsem se a slyšela pípání strojů.  Zase ta debilní nemocnice. Opatrně jsem otevřela oči a naskytl se mi pohled na bílou místnost, hned jsem ze sebe všechno ztrhla, nechci na sobě mít nějaký hadičky.

Chtěla jsem vstát a uslyšela nějaký rozhovor.

,,Co tu děláš mladej?" Zeptal se můj otec Anthony Stark. Já jen byla tiše a doufala že nenavštíví můj pokoj.

,,Mojí kamarádku vezli do nemocnice." Odpověděl Peter, docela mě iritovalo že jsem jen kamarádka.

,,Aha." Odpověděl bez zájmově, tak jo tohle muže být na další půl hodiny. Čas vylézt z postele.

Opatrně jsem vstala a vzala si na sebe již připravené oblečení, nejspíš tu byla Melanie.

Vyrazila jsem ze dveří a tam se mi naskytl pohled na Petera a Tonyho.

,,Ahoj." Řekla jsem Peterovi a on trochu nervózně kývl. Na Tonyho jsem se ani nepodívala ale cítila jsem jeho pohled na mě.

,,Ahoj, já jsem Anthony Stark ale můžeš mi říkat Tony." Řekl a podal mi ruku, ach bože Pepper kde si?

,,Ahoj já jsem mimozemšťan a samozdřejmě jsem nevěděla kdo jsi, netěší mě." Řekla jsem ironicky a zašklebila se, on jen trochu divně Koukal, asi není zvyklí na tohle.

,,Neměla by si ještě ležet v posteli?" Zeptal se Peter a já pokrčila ramena. Hned za mnou přišla sestřička.

,,Paní Lawersová vaše sestra podepsala že můžete jít domů, takže vás nebudu zdržovat." Řekla a já kývla a usmála jsem se na Petera.

,,No každopádně, nebudu rušit vaší určitě důležitou schůzy." Řekla jsem a udělala zamýšlený obličej.

,,Mějte se." Řekla jsem a odešla. Šla jsem k recepci kde jsem ještě měla podepsat nějaké dokumenty. Paní byla milá a hned mě pozvala.¨

Rychle jsem do podepsala a šla jsem směrem k bytovce. Byla už celkem tma a na ulicích svítili lampy. Zrovna jsem procházela kolem klubu. Šla slyšet celkem hlasitá hudba, klub se jmenoval "Lucky's". Kousek vedle klubu byla temná ulička. Narychlo, jsem se tam podívala. Byla tam dívka s nějakým chlapem, nemohlo jí být víc jak 16. Ten chlap byl cekem namakanej ale taky byl starší něco okolo 45 let bych mu typovala.

Rval jí ke zdi a držel jí za pusu, nevypadalo to že to dělá dobrovolně. Snažila se mu vykroutit ale byla moc slabá. Se ani nedivím byla strašně hubená.

Nechtěla jsem se do něčeho zamotávat ale nemůžu nechat aby nějakej starej chlap znásilnil dívku která má celý život před sebou, nemůžu to takhle nechat.

,,Hej!" Zakřičela jsem do ulice, ne ale moc nahlas. On hned zpozorněl ale dívku nepouštěl. Jen na mě otočil hlavu a na tváři mu pohrával úšklebek.

,,Chceš se přidat?" Zasmál se a hodil tu dívku na zem, ukázal za mě nějakým gestem a já pozvedla jedno obočí, když jsem se otočila hned jsem poznala co dělal, za mnou byli tři muži. Jeden mě chytil za ruce a ucpal mi pusu a pomalu mě vedli k té dívce.

,,Promiň, dneska nemám náladu." Řekla jsem a on dost pobaveně zvedl obočí, já na něj jen mrkla. Jo musela jsem na něj mrkat ve filmech to dělají všude.

Šlápla jsem mu na nohu a cítila jak trochu povolil stisk, hned mě rukou chytil kolem krku ale to dělat neměl, rychle jsem ho vší silou přehodila přes záda a kopla do hlavy aby se už nezvedal. Hned si to ale ke mě namířili další dva, z toho mě jeden chtěl něčím bouchnout po hlavě ale já se vyhla chytla ho za ruku a silně s ní škubla, on jen zaječel bolestí a já mu podkopla nohy.

Druhý chtěl vytáhnou zbraň ale já mu ji chytla obtočila jsem mu ruku a střelila ho do nohy, on zasyčel bolestí a skutálel se na zem.

,,Jak si-" Zeptal se ten co už tu dívku nedržel, dívka byla na zemi a všechno to pozorovala.

,,Nějak takle." Řekla jsem skočila na něj a obmotala si mé nohy kolem jeho ramen a přemetem vzat ho svalila na zem.  Ještě jsem ho přetáhla po spánku aby se neprobral.

,,Si v pořádku?" Zeptala jsem se roztřesené dívky a ona opatrně kývla. Já udělala to samé a začala ji zvedat.

,,Už musím." Řekla a šla zpět do klubu já jen protočila oči a šla už konečně k mé bytovce.

***

*Pohled Tonyho*

,,Zapomněla si tu mobil.! Řekl mi mladej když vylezl z pokoje té dívky kde si nechal batoh.

,,Tak jí ho zanes." Odpověděl se a věnoval se odepisování Pepper.

,,Nevím kde bydlí." Řekl a já si povzdychl.

,,Jak se jmenuje?" Zeptal jsem se a on se zamyslel.

,,Elizabeth Arya Lawers." Řekl jsem a on kývl.

,,Jarve kde bydlí slečna Elizabeth Arya Lawers?" Zeptal jsem se svého vylepšeného mobilu kde mám zamozdřejmě Jarva. On mi hned řekl adresu.

,,Zavezu jí to." Řekl jsem..

****

Ozvezl jsem Petera domů a jel za tou Elizabeth. Když jsem s Happym projížděl kolem klubu zadíval jsem se do tmavé uličky.

Viděl jsem tu holku z tý nemocnice. Držel jí nějakej chlap, už jsem chtěl vystoupit z auta když s nima začala bojovat.

,,Happy zastav." Řekl jsem pohotově a on tak udělal, chvíli jsem jí sledoval dokud nebyli všichni tří týpci na zemi.

Wow..

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat