,,Elisabeth Arina Blue chytila 127 uprchlíků, spekuluje se že mezi ně patří i Steve Rogers alias Kapitán Amerika!,,
,,Dnes večer byla Elisabeh Arina Blue povýšena a patří mezi deset lidí na světě kteří ví jak vyrobit Starkův obloukový Reaktor!,,
,,Elisabeth Arina Blue zastupující HYDRY v pořadí 25 zabila již čtyřistaosmdesát zrádců a uprchlíků v nejnovějších zprávách promluvila že bude navždy oddaná HYDŘE, tuto zprávu řekla když jí reportéři chytili u bývalého S.H.I.E.L.D Toweru.,,
Hmm S.H.I.E.L.D. Tower takže Avengers asi nebyli. To je zajímavé, myslela jsem že jako Avengers existujeme všude ale i to už není pravda. Takže teď je místo SHIELD Toweru HYDRA Tower. Zní to hrozně, měla jsem radši Stark Tower.¨
Takže v týhle realitě jsem kriminálnice která jsem celkem i v normální realitě ale to teď nikoho nezajímá. Popravila jsem nevinný lidi což se rovná normální realitě akorát že v normální realitě mě ovládala HYDRA která to tady vede a asi se ovdládám sama a tak.
Steve Rogers si mě nepamatuje ale i v týhle realitě je známí jako hrdina, teda tady spíše jako padouch Kapitán Amerika. Jenže teď je někde v špínavý krychli pod zemí.
Tony Stark alias můj egoistycký otec, to máme podobné. Se tady věnuje svýmu egu aka co jiného by asi dělal? Vede HYDRU, neví že je můj otec a že nejsem už na jeho straně ale to je teď taky ta vedlejší část.
Wanda Maximoff je někde v prdeli a pochybuju že by dobrovolně zůstávala někde v Brooklynu na to je Wanda až moc mladá a né osmdesátiletá babička jako Steve Rogers akorát mužského rodu.
Hele, řeknu to jenom takhle na to že jsem jednou umřela a pak se vzbudila někde na ostrově daleko od civilizace, bojovala jsem se zlou verzí Avengers což je podobné jako tady. Ještě jsem skákala do několika metrové propasti a byla asi třikrát zamčená v HYDŘE, uspořádala Unicorn večírek.... tak i tohle je na mě trošku moc.
Ale můžu si to vzít takhle HYDRA ovláda teď lidstvo podobně jako předtím SHIELD ale za to moje organizace, tedy SHIELD není můj ale to je jedno. Dával větší volnost a HYDRA je spíš jako vězení.
Ale v HYDŘE nemůžu být jen já a můj povedený otec Tony Stark, musí tam být někdo z Avengers. S Nat nepočítám, pracuje spíš sama. Thor bude někde v prdeli. Možná si něco pamatuje, a nebo je taky tady a neví že je bůch hromů což by bylo víc pravděpodobné. v HYDŘE by mohl být Clint nebo Banner. Možná ještě Scott Lang ale to taky není jisté protože ho moc neznám.
Jediný o kom nevím kde by mohl být je Peter a Natasha. Můžou být kdekoliv. Natasha je špiónka a může být i tajně v HYDŘE. Peter je Spider-Man takže s tima pavučinama může být taky úplně všude ale zase nebude tajně v HYDŘE. Což pořád nevím jestli tam Nat vůbec je.
Ještě ale nevyřazuju třeba Carol alias Captain Marvel ale tu už jsem pořádně dlouho neviděla ale jestli je taky tady mohla by si něco pamatovat, ne?
Půjdu nakoupit nic tu není, mám hlad. Možná potkám někoho koho znám. Vzala jsem si na sebe něco černého abych zapala do debařskýho světa. #Deprese.
Vzala si motorku a zastavila před obchodem. Když jsem si sundala helmu všichni mě pečlivě sledovali, já jen prokroutila oči a vydala se k nákupáku. Začala jsem nabírat potraviny ale cítila jsem na sobě všechny pohledy, tohle je velmi nepříjemné.
Došla jsem k pokladně a všichni mě hned pustili před sebe, za to jsem byla ráda. Když mi prodavačka jakoby pípala to zboží, vy víte. Tak bylo vidět že je nervózní jak prase v Disney Landu.
Došla jsem ven a začala kouřit protože jsem měla tolik stresu že bych rozdrtila cokoliv. Tak jsem si vybrala cigaretu.
Nasedla jsem na motorku a vyjela zpět. Zaparkovala jsem a tašku hodila na pohovku. Sedla jsem si na křeslo a zapla televizi. Chvíli jsem dívala a pak jsem usla.
ČTEŠ
WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)
Action|What if we forget?| Vanessa Stark, její jméno je jenom část jejího života. Ještě když jste v jiné realitě a všichni má vás zapomněli. Ještě když vaše jméno je teď váš jediný problém. |Avengers FF|