#2

214 7 0
                                    

,,To vím.." Řekla jsem a snažila se neznít moc nejistě a víc profesionálně, jenže mi to nějak moc nevycházelo. On nadzvedl obočí protože jsem divným způsobem nedokončila větu. Těžce jsem polkla.

,,To vím, jelikož Steve Rogers je už tady poněkud dlouho, ale i tak žádám o... převzetí do vlastních rukou alias uskutečnění zákona A5B8." Řekla jsem a doufala že ten zákon je dobře protože už si to moc nepamatuju. Když jsem totiž byla v normální realitě na základně HYDRY tak si tam o nějakém takovém zákonu povídali.

,,Zákon A5B8, číslo 528. Převzetí subjektu do péče uživatele který žádá o uskutečnění tohoto zákonu. Uživatel musí být postaven na pozici A48. Subjekt může předat jen člověk na stupni A01." Řekl robotický hlas, ale už to neznělo jako JARVIS ale zpíš ženský robotický hlas, jestli se to dá tak pojmenovat.

,,Zákon A5B8 Vyřeším u schůze." Řekl a za mnou se otevřeli dveře, naštěstí jsem to trefila dobře. Teď ještě nějak přesvědčit aby se mnou někdo souhlasil protože pochybuju že by mi dali Steva jen tak do péče. Musím ho vidět ale nevím jak se tam jen tak dostat.

,,Víte co? Tak běžte a zkuste to z něho dostat." Řekl Tony a ukázal aby mě stráže odvedli, já šla přesně tam kam mě vedli. Ztrácela jsem se opět v dlouhých chodbách. Dovedli mě do podlaží -5. Byla tu zima ale já nedala nic najevo a následovala stráž. Dovedli mě k celkem zabezpečeným dveřím, až teď mě napadlo jestli někdo ví o mích schopnostem.

Pustili mě dovnitř a mě se naskytl pohled na větší místnost. Byla to složené do krychle. Uprostřed byl stůl. V rohu někdo ležel. Byl to Steve. Byl celý pomlácený ale věděla jsem že má rychlou regeneraci takže takhle dlouho nezůstane. Díval se přímo na mě. Stráže za mnou zavřeli dveře. Já si všimla kamery nahoře v pravém rohu.

,,Pamatujte že když se vám něco stane tak neručím za to." Ozval se hlas z nějakého rozhlasu nebo něco takového. Já jen prokroutila oči a dívala se na postavu ležící v rohu.

,,Samotná Elisabeth Arina." Řekl hlas, trochu se mě dotklo že si mě nikdo nepamatuje jako Vaness Stark. Ale teď to nemůžu řešit. Posadila jsem se na židli a dívala na něj. Použijeme starou metodu. Jedním mávnutím jsem vyhodila kamerový systém a odposlouchávání.

,,Máme tak půl minuty než zjistí to že vypadli kamery a než sem příjdou stráže se ujistit že jsem v pořádku." Řekla jsem a dívala se na něj jak se na mě tázavě dívá. Jen jsem se lehce usmála.

,,Nic ti neřeknu." Řekl a já už začala chytat panický záchvat, musím něco udělat. Rychle! Co když mu řeknu pravdu?

,,Tak jo, tohle není realita Steve. Prosím víc ti řeknu až tě odsud dostanu." Řekla jsem a on se na mě trošku podivně podíval.

,,Co chceš vědět?" Povzdychl si a snažil se zhluboka dýchat. Já se v duchu usmála ale mohla jsem mát jen jednu otázku. Musím se tedy zeptat takto

,, Kde je Wanda Maximoff?" Zeptala jsem se. Napadlo mě to protože máme podobné schopnosti a je možné že si Wanda taky všechno pamatuje ale nebyla jsem si tím úplně jistá. Proč si nikdo nic nepamatuje?

,,Jak víš o-" Zeptal se.

,,Rychle." Řekla jsem protože se mi na hodinkách které odpočítávali třicet vteřin ukázalo deset.

,,Brooklyn 65" Řekl a mě se odpočítávalo pět vteřin. Rychle jsem si stoupla nad něho a natahovala se že mu dám pěstí. V tom do místnosti vrazili stráže.

,,Ou dobře, nic mi neřekl. Odcházím tedy." Řekla jsem a vydala se k východu. Stráže kývli a zpražili Steva pohledem. I když mě Kapitán Amerika v realitě moc rád nemá tak mi tady přijde míň jak stoletej dědeček.

Vyšla jsem z bývalého Avengers Toweru a až teď si uvědomila že Steve skryl Wandu někde kde bydlel. Teda spíš u toho místa.

Je to vůbec ta Wanda kterou znám? Musím něco udělat a rychle. Ale teď není vhodné tam chodit, mám pocit že mě někdo sleduje, a víte jak to zjistit?

Rozeběhla jsem se a zvedla poklop od kanálu a pomalu šplhala po žebříčku. Chtěla jsem za každou cenu zjistit kdo mě sleduje a co po mě chce.

Ještě jsem schválně pomalu přivřela poklop aby si dotyčný všiml kam jdu. Zalezla jsem si za roh. Sakra smrdí to tu jak Clintovo použité ponožky.

,,Asi mě klame můj instinkt." Řekla jsem po dvaceti minutách čekání a chtěla se vydat k východu.

Vylezla jsem já žebřík ale pořad jsem možnost sledování nevyřazovala. Pochybuju že Tony Stark génius v obou realitách by neměl žádný plán a asi mě podezřívá z té školy, byla tam chyba chodit.

Podívala jsem se na mojí kartičku a tam  bylo moje bydliště, takže tento nebylo moje bydliště.

Došla jsem na zadané místo a odemkla klíčema které jsem našla v kapse, byt byl velký a moderní. Asi jsem bohatá, v nějaké realitě.

Vzala jsem si jogurt a sedla si k televizi. Tam nic zajímavého nedávali, tak jsem se rozhodla vyhledat moje jméno na internetu.

Vzala jsem si nějaký MacBook který jsem našla ležet na stole. Naštěstí tam nebylo heslo jen mi to nějak oskenovalo obličej, Starkova technologie.

Zadala jsem do vyhledavače ,,Elisabeth Arina Blue." A vyjelo mi hned 8054 výsledků. Tohle vypadá jako na dlouhou noc.

WHO I AM? Forgotten |2| (AVENGERS FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat