1. Malfoyovi

804 19 4
                                    

„Dělej Mio!!! " zakřičela moje matka z přízemí „už teď máme zpoždění. "

„Jo furt dyť už jdu, "zakřičela jsem zpět.

On by se totiž svět zbořil, kdybychom tam byly o minutu později...

Pro vysvětlení kam vlastně máti tak spěchá, moje matka je rozvedená a našla si přítele. No jo to víte, bohatý prý i hezký co jsem slyšela když si matka telefonoval s kamarádkami... No a prý má syna stejně starého jako já. Dnes k nim jedeme na večeři a prý tam nejspíš i přespíme...

Pak jsem sešla že schodů dolů a společně jsme se s matkou přemístily před obrovské panství.

„ Páni... " řekla jsem jen.

„ Vypadá to dobře co? " řekla matka zatímco jsme procházely zahradou ke vstupním dveřím.

Máma zazvonila. Otevřel nám domácí skřítek a hned se nám klaněl, že už jsme očekávány.

Vešly jsme dovnitř a tam to vypadalo ještě lépe než se zdálo z venku. Podlaha z mramoru, na ní velký koberec, který vypadal, že stál pomalu tolik, kolik naše rekonstrukce celého bytu... Nádherné obrazy, veliký krb...

„ Narcisso! "zaslechla jsem za sebou.

„Luciusi! " usmála se máti.

„A ty musíš být Mia že " obrátil se na mě.
Jen jsem přikývla.

Páni to je ale kus, pomyslela jsem si při pohledu na něj. Měl nádherné dlouhé platinové vlasy, bouřkově šedé oči, jak se zdálo pod drahými šaty měl nádhernou vypracování postavu...

Máti ty si fakt umíš vybrat, pomyslela jsem si.
A pak jsem to uviděla... Stál za ním...

Stejné vlasy jako otec jen ostříhané na krátko, oči podobné barvy jen trochu světlejší odstín...

No bóže tohle je můj nevlastní bratr? A určitě má nějaké úžasné jméno...

„ Tohle je Draco "ukázal Lucius na teď už nejspíš mého bratra...

Omg a ten úsměv. Bože roztaju.

„ Eh, ahoj, těší mě." usmála jsem se stydlivě. Jen pokýval hlavou.

„No tak dámy pojďte za mnou" řekl Lucius a vedl nás chodbou do salonku.

Večeře byla výborná, o 3 chodech.
Pak mě Draco zavedl do mého pokoje a já jen udiveně zírala.

Nádherná velká postel z černého dřeva, s nebesy, velké okno, krb ve kterém hořel oheň pohodlné vypadající křeslo a vedle něj měkkoučký koberec.

„Líbí? " zeptal se po chvíli mého zírání Draco.

„Nádhera." vydechla jsem jen a dál se rozhlížel po pokoji.

„Asi bychom se měli trochu seznámit, já začnu, jmenuju se Draco Malfoy, chodím do Bradavic, jsem zmijozelský princ, nejhezčí kluk ze školy (nahodí arogantní úšklebek) hraju famfrpál, hmm, a to je asi tak všechno. "

No taky vidím že kam příroda přidala, jinde zase ubrala. Například na kráse a na egu přidala a kolik... A na inteligenci a slušném chování zase dosti ubrala...

„ Ehm, já jsem Mia Creedwayová, bydlím jen s matkou s otcem se rozvedli před několika lety, chodila jsem do Krásnohůlek, ale jelikož jsme se přestěhovaly, přestupuju do Bradavic, ráda čtu... "

###
Draco view

Otec mi sdělil, že dnes přijde na večeři jeho přítelkyně s dcerou a že se seznámíme. Nějak moc jsem to neřešil...

Když pak ale přišly, a uviděl jsem tu její dceru málem mi vypadly oči. Bože... Je nádherná, hnědé vlasy, oříškové oči, dlouhé štíhlé nohy, ehm velmi vyvinutý hrudník,...
No prostě holka mých snů. Snad bude i hodná, a protože mi otec už před několika dny oznámil, že paní Creedwayovou, teda vlastně Narcissu v nejbližší době požádá o ruku, jen jsem si zamnul ruce, že Mia bude brzo moje.

Zavedl jsem jí do jejího pokoje, jelikož tu dnes přespí. Byla ohromená tím pokojem, a to ještě neví, že já ho mám vedle ní...
Trochu jsme se představili.
Nechal jsem ji v tom pokoji a šel jsem k sobě.
Jak tak nad tím přemýšlím mám vlastně holku, ale ta se teď stává pouze zálohou.

Číslo 1. je teď Mia.

Po asi hodině přemýšlení jsem se šel osprchovat a pak jsem si lehl do postele a začal přemýšlet jak se k Mie dostat a jak asi vypadá bez těch nádherných šatů...

Back to Mia's world

Ráno jsem se vzbudila celkem pozdě protože jsem asi neslyšela budík a pak jsem se zděsila, kam jsem se to dostala a co tady dělám.

Pak jsem si naštěstí vzpomněla, že jsem s matkou u Malfoyových doma na sídle.

Kouzlem jsem si vyprala oblečení, oblékla se vyčistil si opět kouzlem zuby a vydala se ven z pokoje, do chodby, chodbou ke schodům, ke dveřím které vedly do nějakého salonku a pak mi došlo, že jsem trochu v prdeli, protože jsem se ztratila...

Po asi hodine hledání jsem konečně našla zbytek rodiny/ pána domu a jeho syna s mou matkou... No prostě jsem je našla...

Po snídani jsme si s matkou a oběma Malfoyi ještě povídal v salonku ve kterém jsem ještě nebyla a to jsem si myslela, že už jsem to tu probloudila všechno... No zřejmě ne.

Ještě před odchodem nás Lucius pozval na další večeři, která se bude konat příští sobotu.

Tak tady máte první kapitolu... Ještě malé upozornění. Tuto knihu píšu společně s brunet_kaa která má mimochodem super knížky, tak tam pak taky mrkněte!!!
A jak vlastně vznikla tahle knížka? No to jsem takhle jednou seděla u kousku domácí pizzy a přemýšlela nad nesmrtelností Merlina a najednou mě napadlo, že s příběhem mého oblíbeného Luciuse Malfoye a jeho ženy Narcissy bych si mohla řekněme trochu pohrát a přidat nevlastní dceru která... Ale to už bych spojlerovala další kapitoly takže na to zapomeňte... A protože vím, že bych se k dokončení sama nikdy nedostala, požádala jsem ji, aby mi s tím trochu pomohla...
Kapitoly budu vydávat každou neděli a budou zhruba o 1000-2000 slovech.
Těšte se na další kapitoly! 😊
917 slov
H&A❤️

Malfoyova SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat