Operace Eise

82 7 0
                                    

Vítáme vás u úplného konce. U konce celého světa Vaie, Arneho, Einyho, Laie. Popravdě, ten svět a názvy zemí patřili mé fantasy, které jsem pak přejmenovala, protože vymyslet názvy, které dávají smysl? Ne!

Jak nás napadl první díl, víte. Proč jsme začaly psát druhý, víte. Ale proč jsme se rozhodly pro takovéto téma? Jednoduše. Chtěly jsme experimentovat. Z Laie klidně mohl být nějaký čeledín se světlou severskou pletí, křehkou stavbou těla... Ale ne, nechtěly jsme dělat tak očividný rozdíl mezi oběma muži. Proto vznikli oba jako alfa samci. Jeden vlk, druhý lev. Samotář, který od sebe lidi odháněl, a manipulátor, který si z množství lidí kolem sebe naopak dělal poskoky.

A tak vznikl věčně protivný Einar, a věčný hráč Laise. Oba dva měli být dominantními jedinci, ale i oni mají občas slabé chvilky. Oba mají nějaký emocionální posun, takže doufáme, že se nám povedlo všechno vystihnout. 

Jaká z postav se vám líbila více? Nebo také... Jaký z těchto dvou dílů jste si více oblíbili? 
Z hlavních postav se mi popravdě líbil více Laise. Proč? Protože to byl z počátku totální blbec, a i když je blbcem pořád, je takový... Sladký? Není nijak upovídaný, veselý jako Vai, který se však musel smířit s nepříznivým osudem. A kolegyně? Ta si oblíbila taktéž svoji postavu z druhého dílu, protože... Co si budeme, protivní lidé jsou fakt super na psaní xd.

Takže, tímto bych asi ukončila celý pisatelský závěr k Labyrintům. A teď co? Opět oznámení.

Tentokrát jsme se rozhodly nepouštět se do romancí v pro vás neznámém světě, ale v moderní době, na Floridě (no jasně, v USA a v Americkém značkování, zvycích i všem ostatním se vyznáme asi jako sysel ve stříhání nehtů chirurgickými nůžtičkami), blíže tedy v Miami.

O co jde? Sice bude přesnější popis v úvodu (vyjde již dnes), ale i tak by nebylo od věci sem dát alespoň upoutávku.

Hlavními postavami jsou dva obyčejní kluci. Kyle a Damien. Kyle je jednadvacetiletý kluk, který miluje surfování, má dva mladší bratry, přičemž jeden z nich je jediným a nejlepším kamarádem Damiena, kluka, který miluje plavání, meloun a úspěšně dodělal maturitu.

Příběh se odehrává během letních prázdnin, a dál? To se dozvíte, když se půjdete mrknout na můj profil a vyhledáte si povídku Mezi námi.

Jelikož je školní rok, jedna má hromadu kroužků, druhá se bude pokoušet o nějaké učení, nebudou kapitoly vydávané tak často, jak jste třeba u Labyrintů zvyklí.

Tak, a s tímhle se s vámi loučí...

Vaše Pisatelky! ;*

Labyrinty srdcíKde žijí příběhy. Začni objevovat