Úvod

228 10 1
                                    

Nenávidět a milovat. Tak odlišné, že? Nenávist je cit plný vzteku, znechucení. Láska naopak cit plný kamenitých cest, kde na konci té cesty čeká štěstí. Oba to jsou silné city. Jedny z nejsilnějších, které mohou být. A někdy... Někdy si je člověk může splést. Někdy si nejdřív musí projít cestou plnou strachu, ohrožení, překážek, které mu teprve dokážou otevřít oči k pravdě.

Tak, jsme opět zde! <3 Doufám, že jste rádi! u čtvrté spolupráce! Chápete to?! A to se "známe" teprve necelých šest měsíců...

Pzn.: Ti, kteří narazili až na tento díl, běžte si nejdříve přečíst Labyrinty království, které najdete na mém profilu.

Pokud jsme se zde opět sešli... První díl vás asi musel bavit, že? A za to jsme rády. (Mgh, fakt nevím, co sem psát, klidně to můžu přeskočit, ale takovou radost vám udělat nemohu!)

Jelikož jsme nechtěli opustit tak úplně prostředí ani postavy, sepsaly jsme nenávazné pokračování (ještě se píše, ale už je tak nějak u konce... Pfu.). Kdo četl první díl, jistě ví, na co se zaměřoval. Na povinnosti, smutek, vlastně celkově postavení, které bránilo postavám v tom, aby byli spolu. A na to se tento díl nezaměřuje. Tady si to postavy kazí mezi sebou navzájem. No, to je vlastně odůvodnění názvu tohoto dílu. Meh, prozrazuji toho nějak moc, radši se vrátím k formalitám. (Které už jsou stejně z většiny v předešlém díle)

Ač je to zaměřené na pocity, zapojily jsme tam i takové malé (velké) putování... Ale to už uvidíte sami (snad jsem vás neodlákala).

Kapitoly budou vydávány opět každou neděli, středu a občas i pátek, záleží, jestli se mi bude chtít opravovat (pomlčme, že o prázdninách mám červenec zabrán na dva týdny, tak asi nic vydáváno nebude... 

Takže doufáme, že se s námi vydáte na cestu plnou dobrodružství (a hlouposti), nenávisti, touhy, nevědomosti, schválností,... No, prostě na cestu společně s protivným sarkastickým mužem a falešným necitlivým klukem pouště.

Vaše Pisatelky! (oh, mám naše oficiální jméno! xD) ;*

(Tak co? Jaký máte z toho zatím pocit?)

Labyrinty srdcíKde žijí příběhy. Začni objevovat