_
Jeongguk aldığı koku ile kaşlarını çatıp uyandığında etrafa baktı. İlerde Taehyung ateş yakmış ve et pişiriyordu. Kaşlarını havalanırken ayağa kalkmış ve yanına ilerlemişti. Taehyung onu görünce gülümsemiş ve ellerini beline koymuştu. "Avlanma becerilerimi kaybetmemişim."
Jeongguk gülümserken hafif kafasını sallamıştı. "Sen olmasan ne yapardım bilmiyordum." İkili bir daha konuşmadan oturmuş ve etin pişmesini beklemişti. Jeongguk bakışlarını Taehyung'ta gezdirirken elini çenesine koymuştu. Gözlerinin son hedefi saçları olduğunda, fazla yıpranmış olduklarını gördü.
Elini kaldırdı ve yıpranmış saça parmak ucuyla dokunmaya başlamıştı. Taehyung kafasını ona çevirdiğinde beklemediği güzellik onu şaşırtmıştı. Büzülen kırmızı dudakları çatlamış durumdaydı ama yinede güzeldi.
"Saçların çok sert."
"Üç yıldır kaplan formundaydım. Saçlarımı görme şansım pek olmadı."
Jeongguk kafa sallayıp hemen ayağa kalktı ve barakanın arkasına ilerledi. Arkadan yaprağın içindeki meyveleri alıp geri döndü. Kokusunun güzel olan meyveyi aldı ve yere atarak ortadan ikiye ayırdı. İçindeki suyu alarak Taehyung'un arkasına ilerledi.
"Jeongguk, napıyorsun?"
"Bekle kaplancık.."
Taehyung yutkunarak önüne dönmüş ve pişen eti izlemeye başlamıştı. Saçındaki ıslaklık ile irkilsede daha sonra Jeongguk'un parmaklarını hissedince gözleri kapanmıştı. Genç pilot meyvenin suyunu saçına yedirirken Taehyung sadece mırıldanıyordu.
"Hadi göle gidelim!"
Jeongguk heyecanla konuşmuş ve Taehyung'u elinden tutarak havaya kaldırmıştı. İkili koşarak göle ilerlerken Jeongguk görüş alanına giren gölle gülümseyip hemen tişörtünü çıkarmıştı. Eşofmanından da kurtulduğunda yavaşça göle ilerledi.
Taehyung ise vücudunu izliyordu. İlk defa görmüyordu ama ilk defa farklı bir bedendeyken farklı şeyler düşünüyordu. Kafasını iki yana sallayıp silkelendiğinde üzerindeki kıyafetlerden kurtuldu ve göle -Jeongguk'un arkasından- ilerledi.
Beyaz, yapılı sırtı izlerken derin nefesler alıp veriyordu. Hemen sonra önündeki bedeninin suya dalmasıyla adımlarına odaklanmış ve ilerlemeye devam etmişti. Jeongguk biraz ilerlede su yüzüne çıktığında Taehyung ona doğru ilerlemeye başladı.
İkili gölün önünde buluştuğunda Taehyung vücudunu saran soğuk suyla dudakları titremeye başlamıştı. Jeongguk ellerini Taehyung'un omzuna çıkardığında vücudunu ona biraz daha yakınlaştırmıştı. "Saçını yıkayalım." diye fısıldadığında Taehyung kafa sallamıştı.
Esmer beden derin bir nefes alıp suya daldığında diğer bedende onunla birlikte dalmıştı. Suyun altında birbirlerine bakarken Jeongguk ellerini kaldırmış ve Taehyung'un suda dağılan saçlarının arasına daldırmıştı.
Nefeslerini daha fazla tutamayacakları için ikili suyun yüzüne çıkmış ve derin nefes alarak birbirine tutunmuşlardı. Saçlarını geriye attıktan sonra nefes nefese birbirlerine bakmaya başlamışlardı. Taehyung'un elleri, genç pilotun ince belini bulduğunda omzundaki ellerini kullanarak hafif sıkmış ve istemsizce ona yaklaşmıştı.
Soğuk suyun içinde süzülen bedenleri ve birbirlerine yapışan bedenleri ikilinin kalp atışlarının ritmini değiştiriyordu. Jeongguk ellerinin yerini değiştirmiş ve kollarını Taehyung'un boynuna dolamıştı. Esmer gencin bakışları burnunun dibindeki çatlamış dudaklara kaydığında kendini bir anda ona yaklaşırken bulmuştu.
Jeongguk ise hiç tepki vermiyor ve kendisine yaklaşan dudaklarını izliyordu. Taehyung'un burnunu hissettiğinde gözleri kendi kendine kapanmış ve dudakları aralanmıştı.
Ki aralanan kırmızılıklarının arasını Taehyung'un dolgun dudakları doldurması pek uzun sürmemişti.
_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plane Crash × TaeKook✔
FanfictionJeongguk'un kullandığı uçak, kimsenin bilmediği bir ormana düşmüştü. O ormanda ise türünün bilinmediği bir kaplan yaşıyordu. 🥇ukekook 🥇kaplan [03.08.20] - [07.10.20]