13

12.2K 1.3K 268
                                    

_

JeoNGguK

Yanan ateşin yanında otururken, ateşten çıkan kıvılcımları izlerken o kadar mutluydum ki. Taehyung'un varlığı bana her şeyi unutturuyordu. Daha sabah buradan kurtulmaya çalışan ben, şimdi gözüm gözüne değsin heyecandan ölüp diriliyordum. Belki sabah kalktığımda yine onu kaplan olarak görecektim. Ama umrumda değildi. Şu anın tadını çıkarmak istiyordum. Çünkü bir kaç ay daha cidden Taehyung'u beklersem çürüyüp gidecektim.

Kalçamı kumdan kaldırıp aralık bacaklarının arasına oturduğumda vücudunu dikleştirmişken, o bana şaşkınca bakıyordu. "Jeongguk napı-"

Başımı hızla yana yatırıp dudaklarımızı birleştirdiğimde ellerim yavaşça yanaklarını buldu. Onu kendime daha çok çekerken içimde yavaşça küçülen bir korku vardı. Akşam sarıldığım insan, sabah uyandığımda yine onu kaplan görme ihtimalim, sanırım beni yeyip bitirecekti.

Daha çok hırçınlaştım. Dudaklarına sertçe asıldım varlığını aynı zamanda dudaklarının varlığını kendime kanıtlamak ister gibi. Taehyung ise bana hala şaşkın bir şekilde karşılık vermeye çalışıyordu. Ondan ayrıldığımda iri gözlerine baktım bir süre. Böyle bir şey beklemiyordu, farkındaydım. Ama bende daha fazla beklemek istemiyordum. Her şeyi göze almıştım. Sadece onu istiyordum.

"Jeongguk.. beni şaşırtıyorsun."

Cevap vermedim. Hem ne söyleyebilirdim ki? Sadece tekrar uzandım dudaklarına fakat omuzlarımdan tutup benin durdurdu. "Eğer beni böyle öpmeye devam edersen, duramam Jeongguk."

Peh, ben dünden razıydım.

Tekrar birleştirdim dudaklarımı, bu sefer bana karşılığını daha güzel verdi. Dudaklarımı öyle güzel emdi ki, kapalı gözlerimde yıldızları gördüğümü sandım. Arkamdaki ateş sırtımı biraz yakarken Taehyung'un kucağında ileri kaydım. Ellerim omuzlarından destek alarak tamda kucağına oturduğumda kalçamı hafif sürttüm. Deli ediyordu beni. Fazla ihtiyaç doluydum.

Bir anda ayağa kalktığında kollarım daha sıkı dolandı boynuna. Yinede durmadım, rahatlarken aralık dudaklarından içeri dilimi soktum. Adımları birkaç saniyeliğine duraksasa da hemen devam edip barakanın içine girdik. 

Ateş böcekleri ve hemen biraz ilerimizdeki ateş yüzünü görmemi sağlarken eğildi ve yavaşça beni kumların üstüne bıraktı. Gözlerim gözlerinden ayrılmazken üzerinde ki yıpranmış olan beyaz salaş tişörtü çıkardı. Göğsüm sıkışırken üzerimdeki esmer vücudu izledim.

Fazla güzeldi. Hemen arkamda olan ay ışığı tamda Taehyung'un yüzüne vururken benim ona hayran olmamam çok zordu. Elimi kumların üzerine koyarak destek aldığımda, sağ elimi Taehyung'un ensesine yerleştirerek dudaklarımızı birleştirdim.

_

Plane Crash × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin