_
Birkaç gün sonra...
│Kim Taehyung │
İlk izin günümde hızla ayağa kalktım. Masanın üzerinde telefonumu alıp tarihe baktım. Yüzüme yayılan gülümseme ile kalbim titredi. Düşündüğüm gibi, bugün minik sevgilimin doğum günüydü. Bu güzel güne ona kahvaltı hazırlayarak başlamak istiyordum. Belki bir klişe yapar ve kahvaltıyı yatağına kadar getirip bir de gül verirdim.
Elimde çalmaya başlayan telefonla yataktan kalkıp odadan çıktım. Sabah sabah Yoongi'nin beni neden aradığını cidden merak ediyordum.
"Efendim Yoongi?"
"Şimdi beni dinle. Jeongguk yanında mı?"
"Hayır. Oda da uyuyor."
"Güzel. Bugün onun doğum günü biliyorsundur."
"Biliyorum?"
"Bir sürpriz doğum günü partisi hazırlayacağız. Onu oyalaman ama asla şüphelenmemesi içinde ona kötü davranman gerekiyor."
"Ne? Neden ki? Onu dışarı çıkartıp oyalayabilirdim."
"O zaman şüphelenirdi. Sen sadece ona kötü davran. Öğlene doğru Jeongguk arayacağız ve Namjoon'nun bayıldığını söyleyerek bir yere gelmenizi isteyeceğiz. Sonra, sürpriz!"
"Jeongguk'u kırmak zorunda mıyım?"
"Lanet olsun! Sadece umursamaz davran ve onu tersle! Bu kadar. Zaten günün sonunda yine birbirinizi emeceksiziniz! Sadece dediğimi yap."
"Pekala kedi surat. Yapacağım."
"Peh! Kedi suratmış! Sen kendine bak kaplan su-"
Telefonu kapatıp cebime koyduğumda arkamı döndüm. Jeongguk tek kaşını kaldırmış bana bakarken yeni uyandığı her halinden belli oluyordu. "Neyi yapacaksın?"
Kötü davran Taehyung.
Tersle onu.
"Sana ne."
Kaşları çatılırken bana doğru bir adım attı ama ben hemen geri gittim. Gözlerinde kırgınlık, bu kadar canımı acıtmak zorunda mıydı ki? Çatılmış kaşları düzelmiş ve yüzünde üzgün bir ifade yerleştirmişti. "Taehyung neler oluyor?"
"Yok bir şey. Ben dışarı çıkacağım. Sende kahvaltını yap."
"Nereye?"
"Dışarı Jeongguk! Gideceğim yeri söylemek zorunda değilim."
"Taehyung sen iyi misi-"
"Ne saçmalıyorsun?"
"Sadece iyi olup olmadığını sordum."
"İyiysem iyiyim sana ne!"
Hızla yanından çıktım ve banyoya girdim. Kapıya sırtımı yasladım ve derin nefes aldım. Bu çok zordu ve yalandan da olsa söylediklerim onu üzmüştü. Kendimi kötü hissediyordum çünkü boştan yere sevgilim kalbini kırıyordum. Doğum gününe böyle başlamasını istemezdim.
Kapı birkaç kez tıklandı ve Jeongguk'un çatallaşmış sesini duydum.
"Taehyung.. istemeden bir şey yaptım? Kırdım mı ben seni?"
"Kırmadın."
Yumuşama Taehyung.
Ters davran, ters.
"Neden böyle davranıyorsun o zaman?"
"Nasıl davranacağımı sana mı soracağım? Git başımdan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plane Crash × TaeKook✔
FanfictionJeongguk'un kullandığı uçak, kimsenin bilmediği bir ormana düşmüştü. O ormanda ise türünün bilinmediği bir kaplan yaşıyordu. 🥇ukekook 🥇kaplan [03.08.20] - [07.10.20]