11

12.1K 1.4K 164
                                    

_

Tek başımaydım.

Kafayı yiyecekmiş gibi hissediyordum.

Psikolojim bozulmuştu ve ben sadece oturarak ya da gölde yüzerek vakit geçirmek istemiyordum. Bu yüzden birçok yöntem denedim. Sadece yaşama belirtisi göstermek için birkaç plan yapmıştım.

Ama her şey ters tepiyordu. Ne zaman büyük bir ateş yakmak istesem hemen ardından yağmur yağıyordu. Farklı yerler keşfetmek için ne zaman ormanın derinliklerine açılsam kendimi hep bu lanet olası gölde buluyordum.

Şimdi ise yine o anlardan birindeydim.

Aylar geçmişti.

Upuzun günler.

Hala bir kaplanla yaşamaya çalışıyordum. Benim için bu zordu. İyi yanları da vardı elbette, mesela beni geceleri donmaktan kurtarıyordu ama bu bana yetmiyordu. Onu hissetmek istiyordum. Belki tekrardan öpmek.

O günden sonra bir daha yüzü görememiştim. Ona çok ihtiyacım vardı ancak ben çaresizce kumların üstünde oturmuş göz yaşı döküyordum. Bu benlik değildi. En son annemin ölümünden sonra hiç ağlamamıştım.

Ama ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordum.

Gözyaşlarımı bileğime silerken sessizce hıçkırıyor ve oturduğum yerde sallanıyordum. Daha sonra yanımda hissettiğim hareketlilikle oraya döndüm. İri bedeni boylu boyuna hemen yanıma serilmişti. Ona bakmak istemiyordum. Her baktığımda aklımda öpüştüğümüz zaman canlanıyordu. Tekrar öpmek istediğim dudakları canlanıyordu.

Ama yinede gözlerim bana ihanet etmiş ve hızla onu bulmuştu. Gözleri kapalıydı. Ona hayran olmadan edemedim. İri yeşil gözleri, büyük bedeni ve fazlasıyla sık ama yumuşak olan tüyleri o kadar göz alıcıydı ki. "Biliyor musun, sen çok güzel bir kaplansın. Bunu sana sen insanken söylemek isterdim ama sende biliyorsun, pek zamanımız olmadı."

Ses gelmeyince sıkıntılı bir nefes verdim. Ellerimi çırparken homurdanarak ayağa kalktım. "Neden bi kaplanla konuşuyorsam. Kesinlikle delirdim. Lanet.." Arkamı dönüp ilerlemeye başladığımda çok kısa bir süre asla ama asla unutamayacağım o sesi duydum.

"Jeongguk.."

Olduğum yerde dururken boğazım düğümlendi. Kalp atışlarım hızlanırken ayaklarım titredi. Arkamı dönmek istiyordum. Onu tekrardan insan olarak görmek içimi huylandırsada hemen arkamı döndüm.

Fakat karşılaştığım çıplak bedenle tekrardan gözlerimi kapatmak zorunda kaldım.


_

Plane Crash × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin