22

8.7K 967 46
                                    

_

JEonGGuk

Sabah gözlerimi açtığımda kollarımı iki yana açıp bıraktım. Bunu neden yaptım bilmiyordum belkide kolumun altında bir beden hissetmek istediğimden dolayıdır. Ama hiçbir şey hissedememiştim. Kısacası yanımda yoktu işte.

Yataktan kalkıp üzerime uzun tişörtlerimden geçirdiğimde odadan çıktım. Parmaklarımla başıma masaj yaparak mutfağa ilerledim ve elindeki tavayla bir şeyler yapan Taehyung'u gördüm. "Napıyorsun sen?" Bir anda elindeki tava lavaboya düştüğünde hızla bana döndü. "Tanrım.. öyle bi' sordun ki, sanırım altıma yaptım." Dudaklarımdan çıkan kıkırtıya engel olamazken ona yaklaştım. Lavabonun içindeki tavayı alıp yıkadığında tekrardan ocak başına geçip omlet yapmaya başlamıştı. 

Tezgaha yaslanıp onu izlemeye başladığımda birkaç dakika öyle durmuş ve bakışlarını bna çevirmişti. "Üstüne bir şey giysene, üşüteceksin." Omuz silktim ve dolaba ilerledim. "Hava sıcak." Dolabı açtığımda tabakta olan çileklere uzandım. Ağzıma birkaç daha attığımda dudaklarımı yalayarak Taehyung'a ilerledim ve anında çatık kaşlarıyla bana dönmesine neden olmuştum. "Beni tahrik mi etmeye çalışıyorsun?" 

Gözlerimi hızla açıp ona döndüğümde kafamı iki yana salladım. "Hayır, öyle bir şey yapmıyorum." Tek kaşını kaldırdı ve alayla bana döndü. "Ya?" Tavayı bırakıp üzerime gelmeye başladığında elimdeki çilekle donmuş bir şekilde ona bakıyordum. Belimi yakalayıp beni kendisine çektiğinde burunlarımız birbirine değmiş elimdeki çilek neredeyse düşecek hale gelmişti. Fakat o, ben düşürmeden öce davranmış ve parmaklarımın arasındaki çileği dişleriyle kavramış ve bana bakmaya başlamıştı.

İki kaşını yukarı kaldırıp indirdiğinde dişlerinin arasında duran çileği bana uzatmıştı. Ona biraz yaklaştıktan sonra ağzımı araladım fakat çileği almadan çoktan dudaklarından içeri gönermiş ve biraz dudakları ile bakıştığımda gözlerim, gözlerine tırmanmıştı. 

Keyifli bir şekilde çileği çiğnerken sırıtmış ve dudaklarımızı birleştirmiştim. İlk başta ağzını açmamak için büyük bir çaba sarf ettikten sonra öpücüğüme karşılık vermek için dudaklarını aralar aralamaz dilimi içeri göndermiş ve çilek tadını almıştım. Ve bu muhteşemdi.

Ondan ayrıldığımda dilimi dudaklarımda gezdirdim ve mırıldandım. "Lezzetliydi." İri gözleri dudaklarımla ve gözlerim arasında gidip geldikten sonra hafif kafa salladı. "Ben.. omlet yapmaya devam edeyim." Bende onu onayladıktan sonra arkasını döndü ve tavanın sapını zar zor kavradığında tekrar ocağa ilerledi.

Biliyordum.

Dün dediği gibi.

Farkında olmadan bana kapılıyordu.

Ve ben bana kapılmasını sağlamaktan çekinmiyordum.

Ayrıca bundan da inanılmaz zevk alıyordum.


_

Plane Crash × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin