[M]
_
Esmer beden geniş küvetin için oturduğunda suyu açmış ve dolmasını beklemişti. Jeongguk yavaşça üstünde kalan son kıyafetlerden kurtulup küvete ilerlemiş ve arkasını dönerek Taehyung'un önüne oturmuştu. Utangaçtı, ilk kez birbirlerinin vücutlarını gördüklerinde bulundukları ortamı sadece ay ve yanan ateş aydınlatıyordu. Fakat şimdi tüm vücut hatlarını belli eden bir florasan lamba banyoyu aydınlatıyordu ve Jeongguk'un beyaz tenindeki en küçük izi bile Taehyung'un görmesini sağlıyordu.
Taehyung ellerini yavaşça önündeki kişinin beline dolamış ve dudaklarını ensesine bastırmıştı. Jeongguk'un vücudu kasılıp titrerken gözleri istemsizce kapanmıştı. "Farkında olmadan.." Dudakları teması kesmemiş ve bu sefer burnu ensesine sürtünmüştü. "Sana kapılıyorum Jeongguk."
Belindeki elleri biraz aşağı kaymış ve kasıklarını es geçerek bacaklarının içine kaymıştı. Parmak uçlarıyla bacağının içini okşarken Jeongguk kafası geriye doğru düşmüş ve alt dudağını dişlerinin arasına almıştı. Ünlü bir pilot olmasına rağmen ilk kez böyle bir şey yaşıyordu ve ilk kez bir erkek ona böyle şeyler yaşatıyordu.
"Taehy-"
"Suyu kapat Jeongguk."
Daha yarısı bile dolmamış olan küvete bir bakış attıktan sonra suyu, Jeongguk titreyen parmaklarıyla kapattığında tekrardan geriye doğru yaslandı ve sırtını Taehyung'un göğsüyle birleştirdi. Esmer olan bu sefer parmaklarını yukarı doğru kaydırmış ve Jeongguk'un uzunluğunu kavramıştı. Parmaklarını yavaşça hareket ettirmeye başladığında Jeongguk'un vücudu kasılmış ve dudakları aralanmıştı. Minik inlemeler çıkartırken sırtını arkasındaki kişinin bedenine sürtüyor kalçasını suyla birlikte küvetin tabanına sürtüyordu.
Taehyung birden hareketlerini kesince Jeongguk buharlı banyo duvarlarına derin bir nefes bırakmış ve göğsü hızla inip kalkmaya başlamıştı. "Kaldır kalçanı güzelim." Jeongguk kendisine söyleneli yapıp ellerini kaldırmış ve küvetin iki yanına yerleştirmişti. Destek alarak vücudunu kaldırmıştı.
Esmer, erekte olan penisini birkaç kez sıvazlayıp Jeongguk'un deliğine konumlandırmış ve ona yavaşça oturmasını söylemişti. Jeongguk girişinde hissettiği uzunluktan dolayı nefesini tutmuş ve vücudunu serbest bırakarak ellerini küvetin iki yanından çekmeden yavaşça oturmaya başlamıştı.
Duvarları zorlanıyor ve dişlerini, acısından dolayı sıkıyordu. Taehyung ise belinden tutarak yardım ediyor yarısında onu durdurarak alışmasını bekliyordu ki, küçük beyaz kaplanının canı yansın istemiyordu. Jeongguk hepsini içine almadan yavaşça hareket etmeye başladığında Taehyung alt dudağını ısırmış ve kafasını geriye atmıştı.
"Taehyung.."
"Hm?"
"Sen.. yapar mısın? Ben yapamıyorum."
"Hayır gayet iyisin. Devam et."
Jeongguk derin bir nefes almış bir anda titreyen kollarını serbest bırakmış ve kalçasını Taehyung'un kasıkları ile temas etmesini sağlamıştı. Kafasını geriye atıp derin bir nefes bıraktığında tekrardan bedenini yukarı kaldırmış ve sertçe oturarak Taehyung'tan derin bir inleme kazanmıştı. "İyi miyim, Taehyungie?"
"Hhm, harikasın."
Jeongguk gülümsemiş ve hareketlerine devam etmişti. Bir süre sonra Taehyung bu yavaşlığa dayanamamış ve Jeongguk bedenini havada sabitlemişti. İçine girişlerini oldukça sert ve hızlı yaparken beyaz tenlinin bedeni sarsılıyor yüksek inlemelerini tutamıyordu. Jeongguk daha fazla dayanamamış ve yorgun kollarını serbest bırakıp Taehyung'un kucağına oturmuş ve penisi içindeyken belini hareket ettirerek kucağında daireler çizmeye başlamıştı.
"Jeon- ah! Geleceğim."
"İ-içime.. içime gel Taehyung."
Taehyung dudaklarını birbirine bastırarak mırıldanmalar bırakıyor ve o da Jeongguk gibi belini kıvırıyor ve tırnaklarını beyaz tene geçiriyordu. Jeongguk tek elini küvetten uzaklaştırmış ve uzunluğuna atmıştı. Hızla çekiştirmeye başladığında kalçasını hareketlendirmişti. İkili hareketlerini hızlandırmış ve inlemeleri artmıştı.
Jeongguk kendisini ellerinin arasına bıraktığında sertçe oturmuş ve Taehyung'un gelmesini sağlamıştı. İkili nefes nefese kaldıklarında Taehyung konuşmuştu. "Sırtını dön ve eğil, Jeon." Jeongguk yine kendisine söyleneli yapmış ve hareketlenerek sırtını dönmüş ve öne doğru eğilmişti. Ellerini az olan suya koymuş ve kalçasını Taehyung'a doğru yaklaştırmıştı.
Taehyung titreyen parmaklarını yumuşak kalçaya yerleştirmiş ve dudaklarını yaklaştırarak küçük öpücükler bırakmaya başlamıştı. Daha sonra kafasını yana çevirmiş ve genişlemiş deliğinde akan kendi sıvısını görmüş, sırıtmıştı. Parmaklarıyla Jeongguk'un deliğiyle oynamış ve kendi sıvısını sokup çıkartırken hemen sonrasında suyu alıp temizlediğinde dudaklarını deliğe yaklaştırmış ve hafif kızarmış olan deliğin çevresine minik öpücükler kondurmuştu.
"İyi misin?"
Jeongguk arkasından gelen şefkatli sesle gülümsemiş ve eski yerini alarak tekrardan Taehyung'un önüne oturup sırtını göğsüne yaslamıştı. "İyiyim. Ama yoruldum." Taehyung mırıldanmış ve dudaklarını çıplak omuza bastırmıştı. "Seni yıkayacağım."
"Öyle yapsan iyi edersinn.. çünkü cidden, kolumu kaldıracak halim yok."
_
Üç kez kontrol ettim🙈🙊🙈🙊🔥💦👅
👉👈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plane Crash × TaeKook✔
FanficJeongguk'un kullandığı uçak, kimsenin bilmediği bir ormana düşmüştü. O ormanda ise türünün bilinmediği bir kaplan yaşıyordu. 🥇ukekook 🥇kaplan [03.08.20] - [07.10.20]