🐯Özel Bölüm🐯

7.8K 840 210
                                    

_

"Bilerek mi getirdin beni buraya?"

"Tabi ki bilerek getirdim Taehyung!"

Taehyung huysuzca elindeki valiziyle karşısındaki büyük ormana bakarken homurdanarak konuşmuştu. Sevgilisi Jeongguk ona bir sürpriz hazırladığını söylemiş ve onu buraya getirmişti ayrıca bunun bir terapi gibi olduğunu düşünmesini istemişti kendisinden.

Öyle ki, Taehyung da ve kaplanında bazı sorunlar vardı.

Bir haftadır, Taehyung istemese bile kaplana dönüşemiyordu. Ne kadar uğraşsa da asla ama asla dönüşemiyordu. Jeongguk da onun ormandan, vahşi hayattan çok uzak kaldığını düşünmüş, hala bir yarısının ormana ait olduğunu düşünerek onu buraya getirmişti ve birkaç kilometre ötedeki kulübeyi kiralamıştı. Her ne kadar evin sahibi oraya gitmek için arabayla götürmeyi teklif etse de Jeongguk yürüyeceklerinin daha iyi olacağını düşünmüştü. Şimdi ise önden önden giderken derin nefesler alıp veriyordu. Kendisi bile bu kokuyu özlemişken Taehyung'un kaplanını düşünemiyordu bile.

"Nasıl? Güzel yer bulmuşum değil mi?"

"Evet güzelim, sayende asla yabancılık çekmeyeceğim, teşekkürler."

Jeongguk hala onunla dalga geçtiğini ve huysuzluğunu fark ederken arkasını dönmüş bıkkın bakışlarını atarken yanına ilerlemiş elini tuttuktan sonra sürüklemeye başlamıştı. Kiraladığı kulübeye yaklaştıklarında Jeongguk heyecanla zıplamış ve daha çok çekiştirmeye başlamıştı.

"İnan bana Taehyung, çok seveceksin burayı."

"Bundan şüphem yok Jeongguk. Sadece gerek var mıydı yok muydu onu anlamaya çalışıyorum."

"Yormak sen aklını aşkım. Çok güzel vakitler geçireceğiz."

"Eh, bundan da hiç şüphem yok."

Jeongguk gülerek uzanmış ve dudaklarına uzun bir öpücük bıraktıktan sonra yaklaştıkça azalmaya başlayan otların arasından geçmişler, sonra kulübeye ulaşmışlardı. Jeongguk tıpkı fotoğraflardaki gibi evi bulabildiği için sevinirken hızla onu girişe çekti. "Çok güzel değil mi?!"

 Etrafını inceledikten sonra Taehyung onu onaylamış ve Jeongguk anahtarı çıkartıp kapıyı açtıktan sonra içeri girmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Etrafını inceledikten sonra Taehyung onu onaylamış ve Jeongguk anahtarı çıkartıp kapıyı açtıktan sonra içeri girmişlerdi. Oldukça modern ve doğal bir şekilde dekorasyon edilmiş evi incelerken Jeongguk heyecanla valizleri kapının eşiğine bırakmış ve Taehyung'a dönmüştü. 

Yüzünü avuçlarının içine alırken gözlerine bakmasını sağladı. "Her şey yoluna girecek bebeğim. Sen tekrardan diğer yarına sahip olacaksın, bende senin tüylerini okşamaya devam edeceğim. Ayrıca tekrardan dönüşmeden buradan da gitmeyeceğiz."

"Ama Jeongguk, senin uçuşun-"

"Hallettim ben onu, merak etme. Açsın değil mi? Gel hadi."

Elini sıkıca tuttuktan sonra mutfağa sürüklemiş sonrada dolaptan çıkardığı paketi Taehyung'a doğrultmuştu. "Orada tam olarak ne yediğini bilmiyorum ama sanırım bununla idare edebiliriz." Elindeki paketin içindeki dana bonfileyi sallarken gülümsemişti. "Sorun değil bebeğim."

Plane Crash × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin