_
Güneş ışığı hemen karşısındaki en güzel rengi barındıran göle vururken yüzüne hafif bir tebessüm yayıldı. Henüz türünü bilmediği çiçeklerden gelen koku onu rahatlatırken başına koyulan taçla tebessümü silindi ve bedeni doğruldu.
Elleri kafasındaki halkada gezinirken sadece birkaç saniyeliğine taca bakmış hemen sonra tacı geri kafasına yerleştirmişti.
"Güzelsin."
Dudaklarını birbirine bastırıp kafasını eğdiğinde kesinlikle utanmıştı. Sanki dün akşam sevişen onlar değilmiş gibi Jeongguk'un yanakları hafif kızarmıştı. Taehyung ona yandan bir bakış atmış ve yana kayarak Jeongguk'la omuzlarını birleştirmişti.
İkili beraber gölü izlerken Jeongguk sessizliği bozdu. "Dört yıl önce, normal yaşantında neler yapıyordun?" Taehyung hatırlamakta biraz zorlansa da Jeongguk'a cevap vermeye çalıştı. "Bir café'm vardı. Birkaç arkadaşım. Güzel bir yaşantım vardı. Japonya'ya gidecektim. Tek hayalim buydu. Ama bir kaza yaşandı ve bum! Buradayım."
Jeongguk kafa sallayarak onu onayladı. Sonra aklına gelenle hızla ona döndü ve serçe parmağını havaya kaldırdı. "Buradan kurtulduğumuzda söz veriyorum, seni Japonya'ya kendi kullandığım uçakla götüreceğim." Taehyung gülümseyerek serçe parmağını Jeongguk'unkiyle birleştirdi. "Uçağınıza binmekten şeref duyarım bayım."
Jeongguk gülerek ellerini iç içe geçirmiş ve dudaklarını Taehyung'un dudaklarıyla birleştirmişti. Gülümseyerek alt dudağına asılırken Taehyung boşta olan elini Jeongguk'un omzuna yerleştirip onu kumların üstüne yatırmıştı.
Fakat yaklaşan gürültülü sesle Taehyung ondan ayrılıp üstünden kalkmıştı. İnsan formunda olsa da duyuları fazlasıyla gelişmiş durumdaydı. Sesi yukarıdan geldiğini anladığında kafasını yukarı çevirmiş ve gördüğü helikopterle dudaklarını aralanmıştı. Jeongguk hızla yerden kalkarken o da Taehyung'un baktığı yere bakıyordu.
Şaşkınlardı.
Ki şaşkınlıkları kollarından tutulup helikoptere binilene kadar sürmüştü.
_
Evet birden oldu ama biran önce kurgumun ikinci aşamasına geçmek istiyorum. Jeongguk, bir kaplanla yaşayarak ormana ayak uydururken, ikinci aşama; bir kaplanın şehir hayatına nasıl ayak uyduracak olması.
Okuyan kişilere teşekkür ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plane Crash × TaeKook✔
FanfictionJeongguk'un kullandığı uçak, kimsenin bilmediği bir ormana düşmüştü. O ormanda ise türünün bilinmediği bir kaplan yaşıyordu. 🥇ukekook 🥇kaplan [03.08.20] - [07.10.20]