30 -Final-

7.6K 766 213
                                    

_

│Taehyung │

Jeongguk kapıyı açtığında hızla odaya doğru koştu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdığımda yavaşça kapıyı kapattım ve mutfağa ilerledim. Dolaptan minik keklerden çıkartıp üzerine mavi bir mum yaktım. Yüzümdeki minik tebessümü yok edemiyor gerilen dudaklarım ile mumu yakmaya çalışıyordum.

Elimdeki kekle odaya ilerledim ve kapıyı yavaşça açtım. Jeongguk yatağın ucuna oturmuş ona hediye olarak aldığım kaplanlı kolyeyle oynuyordu. Kapıyı kapattım ve yanına adımladım. Ayağa kalktı ve elimdeki keke minik bir bakış attı.

"Partideki pasta daha güzeldi ama.."

"O an umrumda olan tek şey sendin."

Gözlerim bir süre gözlerimde kalırken yanan muma yaklaştı. Gözlerini bir an gözlerimden ayırmadan fısıldadı. "Sonsuza kadar yanımda olmanı diliyorum." Ardından ise mumu üfledi. Bir süre daha bakışlarımız birbirinde oyalanırken parmakları parmaklarına değerek keki elimden aldı ve masaya koydu. Yüzünü yakınlaştırdığın da gözleri elmacık kemiğimin üstündeki kızarıklığa kaydı.

Dudakları oraya doğru çevrildi ve hafif yanan kızarıklığa bastırdı dudaklarını. Sanki yanağımla öpüşürmüş gibi dudaklarını hareket ettirmeye başladığında dilini hissetmemle gözlerim kapandı ve titrek bir nefes verdim.

"Kaplancığım ona vurduğum için beni cezalandıracak mı?"

Dudaklarımdan alaylı bir kıkırtı kaçtığında gözlerimi hafif araladım.

"Kaplancığın ona vurduğun için küçük deliğini parçalayacak."

Hızlanan nefeslerini yanağıma vurmasıyla fark ederken bu alayla söylediğimi gerçekten yapıp yapmamakla arasında gidip gelmiştim. Aslında bana yalvarması ve durmam için ağlaması hiç fena olmazdı. Bir anda aklımda canlanan görüntülerle kasıklarım sızlarken gözlerim kapandı.

Bana söyledikleri aklımda hiç olmayacak bir zamanda canlanlandığında dudaklarımdan küçük bir hırıltı kaçtı ve belini sıkıca kavrayıp sıktım. Omzumdaki elleri sıkılaştı ve dudaklarını araladı. Gözlerim kendiliğinden kapanırken burnumu siyah saçlarında gezdirdim.

Kokusu genzime dolarken aklıma onu ilk gördüğüm an geldi. Burnumu siyah saçlarına sürttüğümde de aynı koku vardı. Ve her seferinde ben bunun için bile ölmeye göze alabilecek kadar ona bağlanmayı başarmıştım.

Gözlerimi kısa bir anlığına açıp ona baktığımda onunda gözlerinin kapanmış olduğunu gördüm. Kafamı yana çevirip burnumu boynuna sürttüğümde alt taraflarım daha çok sızladı. Kalp atışlarım daha çok hızlandı ve vücudumu titretti.

Kokusu beni tahrik ediyordu.

Dudaklarımı aralayıp beyaz tenini dudaklarımın arasına sıkıştırdım. Parmakları saçlarıma dolandığında sertçe dişlerimi geçirdim ve damağıma değene kadar içime çektim güzel tenini.

"Sana kıyamıyorum ama bugünlük bütün kurallarımı yok edeceğim."

Yavaşça yatağa ilerleyip onu bıraktığımda üzerindeki tişörtü çıkardım. Beyaz göğsünde kaybolan, ona hediye olarak aldığım kolyeyi gördüğümde alt dudağımı ısırdım. Beni çok fena tahrik ediyordu. Onu ciddi anlamda parçalayana kadar öpmek istiyordum.

"Şimdi bebeğim,"

Uzanıp yüzlerimizi eşitledim ve koyu kahverengi gözlerine bakarak gülümsedim. Önüne gelen siyah saçlarını geriye atıp alnına minik bir öpücük bıraktım.

"Evinde beslediğin yaratık, seni kocaman yiyecek."

Vücudu titremiş ve aklına gelen bütün ihtimallere karşı gergince gülümsemişti.

Minik beyaz kaplanımı yiyecektim.

Çünkü kendisi bunu istemişti.

_

SON

Ve umarım yemekten kastımı anlamışsınızdır ;))))))))

Taehyung'un Hediyesi

Buraya kadar benimle olan herkese teşekkür ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buraya kadar benimle olan herkese teşekkür ediyorum. Oylarınızı ve yorumlarınız şu birkaç günde mutluluk kaynağım oldu. Henüz bu sene ilk defa bir hesap açtım ve on dokuz (?) kitabım var. Fazla takipçim de yok ve bu kadar okunması beni çok mutlu etti. ╥﹏╥

Umarım beğenmişsinizdir.

Kendinize iyi bakın!

!Yeni Yazı!

Bu kitabı açıkçası anlatım ve kurgulama bakımından acemi dönemimdeyken yazmaya karar vermiştim. Konu bakımından her ne kadar hawli ve yaratıcı olduğumu düşünsem de benimde mantıksal olarak hatalarım var, yok değil. Bunun için özür dilerim elimden geldigi kadar yorumlarınızla fark ederek düzeltmeye çalışacağım.

(Küçük bir uyarı: Şaka olsa bile zoofili veya saçma bir sekilde başlattığıbız #kaplanatecavüzehayır gibi yorumlarınız hiç hoş degildi. Bu yorumlar bana birkez yapıldı bunu değiştiremem. Ama lütfen her yazara bunu yapmayin ve yorum yaparken biraz düşünün zahmet olmazsa. Bazı yazarlar bu konuda hassas olabilir ve gereğinden fazla üzülüp kafaya takabilirler. Dikkatli olalım lütfen)

Plane Crash × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin