_
│JeonGGuk│
Marketten eve dönerken elimdeki poşetleri sallıyor ve şarkı mırıldanıyordum. Anahtarımla eve girdiğimde ses gelmiyordu. Ayakkabılarımı çıkartıp kafamı içeriye doğru uzattığımda hala ses gelmiyordu. Poşetleri mutfağa bıraktıktan sonra salona adımladım.
Fakat koltuğumda gördüğümde kaplanla dilimi yutmuştum. Boylu boyunca koltuğumda uzanıyor hatta bacakları yere kadar değiyordu. Cidden çok fazla büyüktü ve normal bir kaplanla asla kıyaslanamazdı.
Taehyung inanılmaz bir şeydi.
Yutkunduktan sonra ismini fısıldadım. "Taehyung.." Kafası hemen beni bulurken dişlerini göstererek hırladı ve ben bir kez daha yutkundum. Bir kaplanla uyumaya alışmıştım. Ama onu evimizin koltuğumda görmek alışık olmadığım bir şeydi.
Aylardır görmediğim kaplan formunu incelerken kendimi tuhaf hissediyordum. Bu normaldi ve sevdiğim adamı kaplan olarak görmeye alışmıştım ama bu durum bana her seferinde tuhaf gelecekti. Ve ben onu her gördüğümde büyülenmeden edemeyecektim.
Bir anda gözlerimin önünde eski halini aldığında çıplak bedeniyle bacaklarım titremişti. Her dönüştüğüne bedeni çırılçıplak kalıyordu ve sanırım en sevdiğim kısımlarındandı. Gözlerim arsızca aşağı kaydığında dudaklarımı yaladım. Vücudu fazla cezbediciydi.
Ayağa kalkarak bana yaklaştığında bakışlarım tekrardan gözlerine tırmanmıştı. Elleri omzumu bulurken sıkıca tuttu ve dudaklarımızı sertçe birleştirdi. Daha en başından yanmaya başlayan vücudum beni bazı şeyler için uyarıyordu. Bunu isteyen vücutlarımızdı ve ben, benden istenileni yapacaktım. Dudaklarıma arsızca saldıran dudaklarının arasından dilimi gönderdiğimde hafif mırıldanmış ve dudakların içeri giren dilimi kavrayıp kafasını yana yatırarak emmişti.
Üzerimdeki ceketi çıkarmaya çalışarak kafamı öne doğru itmiş ve geri çekmiştim. Dilim ıslak dudaklarında hareket ederken ellerimi pantolonuma yerleştirdim. Düğmesini açtığımda belimden tuttu ve odaya doğru yönlendirdi bedenimi.
Kapıyı arkamızdan kapattığında dudaklarımız ayrılmıştı. Yüzünden küçük bir gülümseme oluştuğundan mırıldandı. "Kaplan formumun seni tahrik ettiğini biliyordum." Ben daha şaşırmadan omuzlarımdan itmiş ve yatağa düşmemi sağlamıştı. Çıplak bedeni üzerime uzandığında nefesimi tutmuş ve parlayan gözlerini izlemiştim.
Elleri beyaz tişörtümden içeri girdiğinde kafamı yatağa bastırdım. Yukarı doğru sıyırdığında vücuduma kısa bir bakış atmış ve dudaklarını ıslatarak yüzüme eğilmişti. "Biliyor musun.." Burnunu yanağıma bastırdığında hafifçe mırıldanmıştım. "Senden çok güzel bir beyaz kaplan olurdu."
Yüzüme geniş bir gülümseme yayıldığında doğruldum ve tişörtümü çıkardım. Parmak uçları tenimde gezinirken vücudumu ezberliyor gibiydi. İlk gecemizde bunu çok iyi yapamamıştık. Ve şimdi ise bunun tadını çıkartıyorduk.
Ellerini iki yana koyduğunda üzerime uzandı ve çıplak üst bedenlerimizi birleştirdi. Hafif doğrulup yüzüme bakarken işaret parmağını bu sefer yüzümde gezdirmeye başladı. Parmak ucu ilk başta gözümün çevresinden dolaştı. "Küçük, iri gözlerin var." Daha sonra yanağımda gezinmeye başladı parmağı. "Yumuşak yanakların." Boğuk ve hırıltı sesi kendimden geçmemi sağlıyordu. Parmağı biraz daha aşağı kaydı ve dudaklarıma ulaştı. Yüzüne minik bir tebessüm yayıldığında bakışları dudaklarımda oyalanıyordu. "Minik dudakların ve... dişlerin. Onlar çok şirin, tıpkı burnun gibi."
Gözleri tekrar gözlerimi buldu. "Ve ben sana ait olan her şeyi keşfetmek istiyorum Jeongguk. Bana izin verir misin? Bir kez daha, vücudumuzu birleştirmek ister misin?"
Kafamı aşağı yukarı usulca salladığımda üzerimden kalktı ve yatağa oturdu. Bende utangaç davranmamaya çalışarak altımdaki pantolonu çıkardım. Gözleri hala bendeyken iç çamaşırımı çıkardım. "Sanat eserinden farkın yok Jeon." Alayla gülüp onun vücudunu işaret ettim. "Sen kendine bak."
Ayak bileklerimden tutup bedenimi kendisine çektiğinde kalçamı kaldırıp ona yaklaştım. Vücutlarımız birbirine yakınken kafasını uzattı ve burunlarımızı birbirine sürttü. "Birlikte.. duş alalım mı?"
Sanırım banyoda sevişecektik?
_
Diğer bölümü nasıl yazacağım bilmiyorum. Hiç banyoda yazmamıştım.
Vay anasını! HAPISHANEDE MUCUK MUCUK YAZDIM AMA BANYODA YAZMADIM. BÜYÜK EKSİK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plane Crash × TaeKook✔
FanfictionJeongguk'un kullandığı uçak, kimsenin bilmediği bir ormana düşmüştü. O ormanda ise türünün bilinmediği bir kaplan yaşıyordu. 🥇ukekook 🥇kaplan [03.08.20] - [07.10.20]