CHAPTER 27
JASON’S P.O.V
That deafening silence….?
Turned into an erotic phone sex… 😳
saya betul-betul berharap Holly’s gonna say something… say anything, baby…. Say you love me, say you miss me… say you hate me…. Semua saya terima, but don’t just stay silent…
Ya, saya terima semuanya walaupun hati saya sangat sakit… tapi sumpah saya tidak sangka getting a totally different kind of response…
“Mmmm… say that again…” she whispered and moaned… “ahhh…”
What the fuck? Is she playing with my mind? Teasing me…? 😩
“fuck, baby girl…” saya tidak tahan dengar Holly mendesah, I can feel me getting hard there…
“Jay… Mmmmm…” shit, she sounds so sexy as fuck…
“What are you doing, baby?” saya mengurut big bro saya yang semakin mengeras…
“rubbing myself… oh fuck, Jay…” HOLLY! You’re making me crazy!
You’ve made me crazy since the day I laid eyes on you! 😖
“Close your eyes, baby girl…” saya suruh Holly close her eyes, saya pun menutup mata, tangan saya masih menggenggam erat my big bro… “feel me pushing slowly and deep inside you, baby… feel me?”
“Oh God, yes…” Mmm… saya boleh rasa my cum terkeluar sikit… lama sudah tidak terlepas ni… 💦
“I’m still thrusting faster and faster….” And I stroked myself faster…
“Jason! I’m cumming…!” Shit! scream my name again, baby!
“Cum for me, baby girl…” Yes! Cum for me, baby! “cum baby cum…”
“AHHH!” saya tau dia sudah sampai her climax…
TUT… the call disconnected… or Holly mematikan talian?
“AHHH!! HOLLY, LOVE!!” dan saya akhirnya melepaskan semuanya… 💦
Kalau saya dapat kau depan mata saya ni sekarang, to hell I will ever let you go! Kenapa lah kau sudah ada laki… I had you first, and I will have you last…
Gila sudah fikiran saya… 😨
I need to clear my head… makin saya sendiri di rumah, makin saya tidak dapat stop thinking about Holly…
I took my car keys, and drove out of Jordan's house...
***
Dan buat pertama kalinya setelah lebih dari 4 tahun, saya bertapak semula to a club… a night club...
Saya really need a drink right now… something strong to make the image of Holly fade away buat sementara waktu supaya saya boleh berfikir dengan waras…
Sitting on a couch in a corner and alone, I’m on to my 7th glass of chivas…
I looked at my watch, dekat midnite sudah, tapi saya masih belum berapa mabuk… nampaknya another thing didn’t change, saya tidak mudah tumbang ketika dalam logopan…. tsk tsk tsk...
Pelayan ladies drink at the club berhabis betul melayan saya sampai saya terfikir ada service lebih dari ladies drink ka sini? 🤨
If I was still the Jason in my past, siap ni perempuan I drag to a hotel…
But since Holly, saya sedar yang saya hanya tergila-gilakan dia dan tiada wanita lain yang dapat menggantikan tempat dia, kedua-dua nafsu dan hati saya….
YOU ARE READING
Ashes to Ashes, Dust to Dust
Romance2nd RCB Love Legacy #ATADTD Original Writer: Amanda Dulagan Genre: Sabahan Slang Love Story Category: Love Story, 🔞🔞🔞-read at your own risk *** 🎶 Where do broken hearts go Can they find their way home Back to the open arms Of a love that's waiti...