Keď sa nám stretli pohľady. V tom jeho bol jednoznačne šok, prekvapenie. Nevedel odo mňa odtrhnúť oči. Prisadla som si ku stolu na svoje miesto. Stále ma sledoval. Na tretie Amandino zakašlanie pokračoval ďalej vo svojej reči. Nemám tušenia čo hovoril lebo jediné čo som dokázala vnímať bol on a moje divo bijúce srdce. Tie jeho oči. Ako mi chýbali. Jeho hlas. Pery tie jeho pery ako veľmi by som ich chcela pobozkať. Môjho Sebastiána. Počkať čo. Nie preber sa Sofia. Už patrí inej a ty ho nezaujímaš. Odišiel a nechal ťa. Bolo to len leto.
Nedokážem sa sústrediť na nič iné ako na ňu. Tie jej oči. Je taká nádherná. Chcem ju pobozkať. Ale.. Nechala ma. Kašľať na to. Ja ju chcem. Je to predsa moja Sofia. Konečne som to dočítal. Amanda sa postavila a okamžite sa na mňa vrhla. Nedalo sa od nej odtrhnúť tak silno ma držala.
Konečne ma pustila ale Sofia už kráčala preč.
„Prepáčte hneď sa vrátim." všetci prikývli a už som trielil za ňou.
Postavila som sa a vybrala preč. Nikto si to našťastie nevšimol teda okrem Trevora. Všetci tlieskali Amande. Ble. Nedokážem sa pozerať ako sa bozkávajú. Konečne vzduch. Z hlboka som sa nadýchla.
„Čo je Sofi?" započula som za sebou Trevora. Otočila som sa ku nemu. Nestihla som odpovedať, lebo sa z dverí vynoril Sebastián. A urobil to čo som nečakala. Pobozkal ma. Nedokázala som nič iné ako mu to opätovať. Prerušilo nás až zabuchnutie dverí.
„Prestaň Sebastián. Tam máš Amandu. Tú do ktorej si sa tak zaľúbil ako do žiadnej inej" hovorila to zo mňa čistá žiarlivosť.
„Čo? Nie" prekvapene na mňa pozeral.
„Čo to hovoríš Sofia, to ty si odišla a nechala ma tak." Náhle mi šplechol.
„Ja? Veď som ti kričala, že sa vrátim. Aby si na mňa počkal. Ale ty? Ty nie. Odišiel si." začala som na neho nešťastne kričať.
„Nie Sofi. Povedala si, že sa nevrátiš a nech na teba nečakám." čo no to určite.
„Ty a on? Počkať. Ty si jej Sebastián?" prerušil nás Trevorov prekvapený hlas. Ktorý na nás nechápavo pozeral. Úplne som zabudla, že je tu.
„Až na to, že už nie je môj ale Amandin." Smutne som skonštatovala.
„Tak tu ste?" ozval sa hlas Amandy.
Pozrela som smerom kde stála a vedľa nej zbadala jeho. Nie už nie, ako keby toho nebolo málo.
„Aha koho ti vediem." zaškerila sa. Potvora jedna.
„Láska moja" okamžite ku mne dobehol a nasilu ma pobozkal. Blbec. Naozaj už len on mi tu chýbal ku šťastiu. Sebastián na mňa vypleštil oči. A hneď potom ich nahnevane prižmúril.
„Ozaj chrústik dovoľ aby som ti predstavila moju sestru Sofiu."
„Sestru?" zopakoval prekvapene Sebastián.
„Áno a zároveň je to Mattova dlhoročná priateľka." bože Amanda už buď ticho. Sebastián sa nahnevane otočil zobral za ruku Amandu a odišiel dnu.
„Prepáčte musím ísť na toaletu." a zutekala som aj ja.
Nikdy som sa do nikoho nezaľúbil tak ako do teba. Ta veta mi ide furt v hlave dokola. Dokola. Dokola. V celom tele mi kypí žiarlivosť, hnev a beznádej. On je nahnevaný, že ja som ho nechala. Áno odišla som, ale zapredať svoju dušu svojej matke aby som bola s ním. Veď som mu kričala že sa vrátim. To ja som ho tam potom hľadala celé týždne. Všetkých som sa vypytovala. A ešte on sa hnevá. Tak keď sa chce hnevať dám mu na to dôvod. Vrátila som sa do miestnosti a pohľadom vyhľadala rovno jeho. Prišla som ku nemu a vášnivo ho pobozkala.
Keď som videl ako ju ten blbec pobozkal musel som odísť lebo mi zovrela krv od zlosti. Tak ja som ten zlý. Ona ma nechala sa tam trápiť a ja som ten zlý? Ešte mi povie, že ja som Amandin. A potom.. Bože a potom vysvitne, že chodí s tým blbcom. Zrovna s ním čo sa furt vychvaľuje ako koho pretiahol. Ešte k tomu nám furt rozprával ako to robí zo svojou frajerkou. Že mu splní kadejaké chúťky a neviem čo ešte. Potriasol som hlavou. Nie na toto nemôžeš myslieť inak sa tu povraciaš. A aby ma úplne dorazila, keď vošla do miestnosti, pohľadom o mňa ani nezavadila, rovno sa vybrala ku nemu a tak vášnivo ho pobozkala, že moje srdce v tej sekunde úplne puklo.
Chytil som pohár s alkoholom a rovno ho do seba kopol. A znovu a znovu a znovu. Musím tu bolesť ktorú mi spôsobuje nejako utlmiť.
Neviem kto z nás dvoch bol viac nakoniec prekvapený. Či ja alebo Matt. Myslím, že nečakal že dobrovoľne toto niekedy urobím ale v momente si to začalužívať.
„Ideme tancovať" okamžite súhlasil. Samozrejme, že som celý čas ukradomkysledovala čo robí Sebastián. Velice prevelice sa zabával zo Sofiou. Furt si štrngali a bozkávali.
„Dáš si drink" spýtal sa Matt. Prikývla som
„Rovno dvojitý." prekvapene pozrel, ale okamžite išiel poň. Inak to tu dnes nedám. Tá bolesť v mojom srdci ma udusí.
„Nech sa páči Baby" podal mi nejakýdrink. Nezisťovala som čo to je a rovno som ho dala na ex.
„Ďalší" Matt sa ešte viacradostne usmial. Nasledoval ďalší, ďalší a ďalší.
Trevor →
Keď som ich oboch sledoval. Či Sofiu alebo Sebastián bolo jasné, že toto dnes nedopadne dobre.
Sebastián o chvíľu odpadne, takže tam sa až tak nakoniec nemusím obávať. Vypil hektolitre a určite bude pre Amandu nepoužiteľný. Darmo sa vytešuje moja zlatá.
Sofi je už tiež hotová akurát, že ju idem zobrať domov skôr ako by sa ten blbec o niečo pokúsil.
„Sofi, myslím, že je už čas ísť domov." iba na mňa neprítomne pozrela. Presne ako hovorím už je úplne na šrot. To bude tým, že od toho incidentu už nepila.
„Odpáľ Teploš ja sa o ňu dobre postarám." postavil sa mi do cesty Matt. Odstrčil som ho trochu silnejšie a zazrel na neho. Ďalej už nenamietal. Dobre vie, že by som mu pokojne znovu dal jednu do zubov.
„Sofia ideme" chytil som ju za ruku a ťahal domov. Bože ledva chodí. Dvihol som ju do náručia.
„Sssssss....ebastián" mrmlala celú cestu ku mne domov. Nemôžem ju zobrať ku nej ak by ju matka takto videla, bol by to veľký problém.
Prezliekol som ju z tých šiat. Okamžite si vyzliekala aj podprsenku. Než som ju stihol zastaviť už ju mala dolu. Tu som jej chcel síce nechať ale čo už.
„Hore ruky nech ti oblečiem tričko" nohavičky si snáď nechá. Poslúcha. Zbadal som na jej rebrách na boku tetovanie.
„Ty máš tetovanie?" neverím vlastným očiam. Jasne, že mi neodpovedala. Ledva tu sedí už so zatvorenými očami. Pozrel som sa lepšie čo tam má napísané. Síce tomu nerozumiem ale je to naozaj pekné. Konečne som ju uložil spať. Prezliekol som sa aj ja a uložil sa ku nej. Pozrel som na ňu. Takže Sofi a Sebastián. Pokrútil som hlavou. Som zvedavý ako toto celé skončí.←
YOU ARE READING
Dotknúť sa nebies
RomanceVidím, že si ma prezerá, tak isto ako ja jeho, teda ja mu nepozerám tak dlho na prsia ako on mne. Chalani. Len sa nad tým zasmejem. Mala som si dať podprsenku, aj keď som si myslela, že nikoho nestretnem. - príbeh neprešiel jazykovou úpravou ( práv...