Dni plynuli a nám bolo stále lepšie a lepšie. Na verejnosti sme sa síce tvárili, že nič ale keď sme boli osamote bolo to dokonalé. Konečne je všetko tak ako má.
Amanda →
Nemôžem uveriť že ma nechal. Čo si o sebe myslí. Viem, že už prešla hodná chvíľa ale stále ma to ešte škre. Vyšla som z izby, že pôjdem znovu na manikúru a čo to utratiť do pekelne drahých obchodov, to ma vždy rozveselí, keď som narazila na ňu. Vyšla z izby aj s tým psom na rukách.
„Ahoj Amanda" pozdravila ma z úsmevom na perách. Som z toho v šoku. Nezdravíme sa proste odjakživa.
„Ale, ale a kam že slečna s takou dobrou náladou?" je to naozaj, ale že naozaj čudné. V poslednom čase ma stále dobrú náladu. Za tým niečo musí byť. Veď počkaj.
„Idem s Iris von. Trochu ju vybehať." pche. Znovu sa na mňa viac usmiala a pokračovala preč. Niečo mi tu naozaj nesedí.
Rýchlo som sa nenápadne vybrala za ňou. Nasadá do auta. S malým odstupom nasadám tiež. Musím to robiť naozaj nenápadne.
Už hodnú chvíľu niekam ideme. Asi naozaj ide vybehať tu potvoru pretože na okolí tu nič nie je okrem polí s kukuricou, senom a kadečím iným. Pri najbližšom možnom úseku sa otočím. Aha slečna odbáča. Letmo som pozrela kam a zbadala tam ďalšie auto. Otočila som sa o kúsok ďalej a nenápadne sa približoval ku cieľu. Prišla som ku autám a nikto tu nebol. To druhé auto som okamžite spoznala. Fuj Trevor. Vystúpila som, že predsa len nakuknem čo tu tí dvaja majú za lubom. Pozrela som z poza kukuríc a zbadala ako ten pes pobehuje popri Sofii kráčajúcej ku.. Neverím vlastným očiam. Kráča ku Sebastiánovi. Ten ju privítal bozkom ale nie len kamarátskym. Ty zmija jedna. Chytila som telefón a trasúcimi rukami od zlosti vytočila číslo. Raz to zazvonilo a ozval sa hlas záchrany.
„Áno drahé dieťa?"
„Maminečka tak tomu neuveríš"
DU LIEST GERADE
Dotknúť sa nebies
RomantikVidím, že si ma prezerá, tak isto ako ja jeho, teda ja mu nepozerám tak dlho na prsia ako on mne. Chalani. Len sa nad tým zasmejem. Mala som si dať podprsenku, aj keď som si myslela, že nikoho nestretnem. - príbeh neprešiel jazykovou úpravou ( práv...