לול השם של הפרק בהשארת דובי, אין לה וואטפאד אבל פסדר.
———————————————————צלצול הטלפון מעיר אותי משינה מלאת סיוטים.
17 שיחות שלא נענו מהרמיוני, ו 83 הודעות שלא נקראו, גם הן מהרמיוני.
אני מרים את הטלפון ומתקשר אליה.
"דראקו!" היא צורחת ברגע שהיא עונה "איפה אתה לעזאזל???"
"תירגעי" אני נאנק "אני בדירה שלנו, של הארי ושלי, נרדמתי"
"תגיע לפה. עכשיו. תשאיר את האוטו שם. תתעתק לפה. ברגע זה. לא שאלתי. תעשה את זה" והיא ניתקה את השיחה.*****
ברגע שהרמיוני ראתה אותי היא הסתערה עליי בחיבוק אימהי.
היא שאלה כל כך הרבה שאלות כל כך מהר, שהיה לי קשה לעקוב.
בסוף ישבנו שנינו על הספה, שותים וויסקי אש, השעה הייתה ארבע לפנות בוקר, ואני מספר לה כל מה שקרה עם אבא שלי, ואיך נתתי לאמא שלי להתחמק מעונש.
היא אומרת לי שזה בסדר, ושזאת אמא שלי, והיא מכניסה הגיון במחשבות המשתוללות שלי.
היא כל כך רגועה ותומכת, ואני מאשים את האלכוהול במה שקרה לאחר מכן.
נישקתי את הרמיוני. והיא נישקה אותי בחזרה. (ה.כ. רק רוצה להבהיר, אני לא משפפת אותם, אבל זה דרש. הייתי חייבת. אני מצטערת.)
הדחקתי את רגש האשמה על הבגידה בהארי, והעמקתי את הנשיקה.(* קטע מיני מפורט למדי לפניכם, אם אתם לא רוצים לקרוא בעיקרון סיימתם את הפרק- אין המשך אחריו. הפרק ממש קצר, אני יודעת, סליחה על זה. הו, כן, זה לא פלאשבאק, זה קורה בהווה, דראקו והרמיוני שוכבים.* )
אני פותח את כפתורי חולצתה, ושדיים גדולים בחזייה נראים פתאום. אני מוציא אחד ורואה שהוא נשוך, בטח אחד התאומים. אני הופך לתינוק בעצמי ומלקק אותו, מכניס את פיטמתה לפי.
היא גונחת. ״דראקו... צריך להפסיק. זה לא- זה לא בסדר.״ היא מנסה לדבר, ואני משתיק אותה בנשיקה על שפתיה.
אני לא יודע מה קורה לי, לאן נעלמו הרגשות שלי להארי, עכשיו אני פשוט- רוצה לזיין אותה. את החברה הכי טובה שלי. את החברה היחידה שלי. העולם מתדרדר כל כך מהר...
המכנסיים שלנו מופשלים, הכוס השעיר נגלה, הזין שלי נכנס, אני מפמפם. זהו, זה מה שקורה, טכני לגמרי. הארי כל כך עמוק במוחי, וברגעים האלה אני לא זוכר שהוא היה קיים.
אני גומר בפנים, יוצא, ופתאום פניי רטובות. אני בוכה.———————————————————
אני מצטערת. (לא על הסמאט המדהים של כריסטינה love_ga_and_hp , על העובדה שדראקו והרמיוני שוכבים) הייתי חייבת, להתעלל בדראקו זה כיף, אבל כואב לי להרוס את דרארי :(
אגב, נראלי שנשארו משהו כמו שני פרקים לפאנפיק.
ניחושים לגבי מה שהולך לקרות בהמשך?
YOU ARE READING
It's All Because Of Me | דרארי
Fanfiction*גמור ובעריכה* - בני משפחת וויזלי מתים בזה אחר זה בגלל גורם לא ידוע, זה התחיל שנתיים אחרי שדראקו והארי התחתנו, האם זה יכול להיות קשור, באיזושהי צורה, לזה? - ״אנחנו יושבים בחדר ההמתנה של בית החולים, מולי בוכה, ארתור מנסה לנחם אותה, אבל אפשר לראות שגם...