7-Olaylı Gece

230K 7.3K 3K
                                    

Eve geldiğimden beri çokca düşünmek için zamanım olmuştu. Hayatımda geçirdiğim en güzel gün kesinlikle dündü. Aklım bir an olsun silinmeyecek anılar ile doluydu.

Onunla geçirdiğim bir gün içinde ona alışmış şuan yokluğuyla resmen sınanıyor gibiydim böyle mi olucaktı ondan ayrıldığım her an...

Daha fazla düşünmeye devam etmeyip annemlerin yanına inmiştim alt kata "Nasıl geçti dün kızım?" annem meraklı bir kadındı ne oldu yine yaptık bilmek isterdi hep.

"Güzeldi anne oturduk arkadaşlarıyla tanıştım hepsi çok iyi insanlar." hepsi değildi ikisini sevmemiştim ama bunu anneme söyleme gereği duymamıştım.

"Ali oğlum nasıl gelmiyor bayadır bize bidaha gördüğünde çağır yemeğe gelsin kızım ailesi de yok burda yalnız hissetmesin." demişti sonrasında ben daha bişey diyemeden devam etmiş "Hayatında biri var mı yok mu? Duydun mu böyle bişey kızım siz yakınsınız" annemin konuşmasının kaydığı tarafla birlikte benimde sinir kat sayım yükselmişti iyice...

"Gerçi öyle yakışıklı, delikanlı, mert bir adamı kimse yalnız bırakmaz. Elbet vardır." diyerek kendi sorup kendi cevaplamış. Bense çok sinirlenmiştim...

"Ne diyorsun anne Allah aşkına adamın arkasından böyle konuşman çok yanlış hem varsa var bizi ilgilendirmez." demiştim ama burnumdan soluyorum resmen.

"Neye sinirlendim kızım sen?" demişti annem, biraz daha sesimin sakin çıkmasını umarak "Sinirlenmedim anne, ben hazırlanmaya çıkıyorum söylemiştim geçen gün ya sana arkadaşlarla toplanmaz ordan da Gamze'ye geçicem orda kalıcam diye şimdi gidiyorum müsadenle." demiştim.

"Tamam yavrum ama bu aralar çok dışarıda kalıyorsun babana söylerken zorlanıyorum." yanağından öptüm.

"Benim güzeller güzeli annem babamı kandırmanın bir yolunu bulur." dedim geri geri yürürken öpücük atıp odama doğru yol aldım. Annemin arkamdan deli kız diyip gülme sesini duyuyordum.

Dolabımdan ne giyeceğime hızlı bir şekilde göz gezdirdim Ali'ye söz vermiştim çok açık giyinmicektim, zaten giyinmekte istemiyordum. Gittiğimiz yerde etrafımızda nasıl tipler olacağını kestiremiyordum bazen aşırı sorun çıkaran asılan, laf atan tipler çoğunlukta oluyordu. Ali çoğu konu da haklıydı bazı erkeklerin düşünce yapıları çok pisti en ufak bişeyi bile kendilerine hayal kuracak şekilde düşünebiliyorlardı. Ali'den başkasının hayallerini süslemeye bende istemezdim ama yeri gelince açık giyinmekten de çok hoşlanıyordum. Elime aldığım beyaz desenli eteğimle üzerime ne giyeceğime bakındım düz beyaz gömleğimi elime aldım gayet uygun olacağını düşündüğüm daha önce ikisini birlikte hiç denemediğim iki parçası kendileri hızla üzerime geçirdim.

 Elime aldığım beyaz desenli eteğimle üzerime ne giyeceğime bakındım düz beyaz gömleğimi elime aldım gayet uygun olacağını düşündüğüm daha önce ikisini birlikte hiç denemediğim iki parçası kendileri hızla üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayağıma da spor ayakkabılarımı giyip aynaya baktığımda gayet yerinde bir seçim olduğuna karar verdim. Sade ve şıktım bunu sevmiştim. Gamzelerde kalacağım için yanıma kıyafet almadım onunkilerden bişeyler giyebilirim o benden biraz daha balıketliydi ve kıyafetleri bana rahatlıkla olabiliyordu. Çantamı da elime alıp anneme görünüp evden çıktım saate baktığımda üçü biraz geçmişti. Ali işte olmalıydı, çok özlemiştim arayıp sesini duymak istemiş ama kendimi tutmuştum. Onun yerine Gamze'ye aramış ama ulaşamamıştım.

Büyük Adamın Küçük Kadını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin