38- Affettirme Vol-1

107K 5.4K 2.8K
                                    

Önce beğenelim mi? ❤️

Özlediniz mi bakalım?

"Kaybettim."  demişti. Bir kelime bir insanı bu kadar yakabilir miydi?

Parmağından çıkardığı yüzüğe düştü gözlerim. Zorla yutkunuşumun ardından, sesimi bulmaya çalıştım. Kelimeler düğüm olmuştu boğazımda sanki...

"Bitti mi?" diye sorabildim sadece uzun cümleler kurmaya mecalim kalmamıştı.

Derin bir nefes aldı. "Bitmedi. Bu yüzük..." dedi yüzüğü havaya kaldırıp göz hizamız da tutarken, "Yaptığın bu çocukça davranışların düzeldiğin de geri takılacak."

"Ben s-sandım ki... Kaybettim dedin, beni tamamen bıraktın sandım." ölesiye korkmuştum. İnsan öyle dermiydi hiç?

"Eğer bu yaptıklarına devam edersen o dediğim şey de gerçek olacak."

"Bir şey yapmadım ki... Arkadaşımla buluştum." Sinirle güldü. "Arkadaşınla..." kravatını çıkartıp koltuğun üzerine attı. Düğmeleri de hırçın bir tavırla çözmeye çalıştı. "Siktiğimin arkadaşı." diye söylenmeye de devam ediyordu.

Düğmeleri kalanlarını çözemeyince kalanını koparıp gömleği çıkartıp, fırlattı. O sırada gözüm sarılı eline kaydı.

"Ali! Elin kanıyor." hızlı adımlarla yanına vardığım da, çıplak göğsüne avucumu yaslayıp diğer elimle eline uzanmıştım ama müsaade etmemişti dokunmama.

Dolan gözlerimde ki yaşları zorla tutarken "Lütfen bakmama izin ver."

Başını yan tarafa çevirdi. Bunu izin verdi olarak kabul anladım. Göğsünde duran elimi de kaydırarak avucuna uzattığım da iç çektiğini duydum.

Sargı bezini yavaşça açtığım da gördüğüm görüntüyle içim sızladı. "Noldu eline? "

"Ne görüyorsan o oldu." Adam 8 akıllı cevap alamayacağımı anlamıştım.

"Oturur musun?"

"Git buradan yalnız kalmaya ihtiyacım var ve iyice bir düşünmeye..."

"Ali ne olur yapma böyle."

"Ben bir şey yapmıyorum sen ne yaptıysan kendine yaptın, bize yaptın çok kez konuştuk bunları Asya ama sen hiçbir zaman anlamadın! Anlamak istemedin sınırlarım olduğunu bildiğin halde ısrarla üzerime gelmeye devam ettin."

Derin bir nefes aldı sanki sanki söyleyeceklerini içinde oturtmaya çalışıyor gibiydi ama beni ne kadar kırdığının farkında değildi.

"Ben bu kadar geniş bir adam değilim sana bunu defalarca söylememe rağmen senin yaptıkların artık sınırı aştı Asya, gerçekten git ve beni yalnız bırak şu an seninle konuşmak yüzünü dahi görmek daha istemiyorum."

Elini tutan elim söylediklerinin ardından yavaşça kayarak ellerinin arasından sol yanına düştü.

"Tamam şimdi gidiyorum ama bu konu burada kapanmadı Ali Ege seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun ve sana kendimi affettirmek için her şeyi yapacağımı da biliyorsun."

Trip atmaya bir söz söylemeye hakkım olmadığını biliyordum. Telefonlarını açmayarak büyük hata yaptığımın farkındaydım ama işte çocukça bir şeye kapılmıştım.

Gözlerim gözlerinden bir saniye bile ayrılmazken geri geri adımlayarak yavaş adımlarla çantamı da alarak odadan çıktım.

Evin kapısından çıkıp bahçeye doğru attığım adımla bizim evin önünde duran arabayı görmemle birlikte gözlerim irileşti. Oktay arabasının kaputuna yaslanmış benim olduğum tarafa doğru bakıyordu! Ne yani Ali ile ve gittiğimden beri gitmemiş miydi neden gitmemişti? 

Büyük Adamın Küçük Kadını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin