8-İtiraf

226K 6.9K 3K
                                    

  Birlikte uyuyalım demiştim. Cevap vermeyince "Lütfen" diyerek dudaklarımı büzmüştüm çocuk gibi kıyamazdı o zaman bana yani sanırım...

  Kafasını salladı, odasına doğru yürürken dönüp beni inceledi çıplak ayaklarımda durdu en son "Ne güzel olmuşsun." dedi. Utandım, beğenmişti ona verdiğim sözü tutmuştum...

"Teşekkür ederim." dedim beraber odasına girdik. "Sen yat güzelim." duraksadı. "Benim bir duş alıp kendime gelmem lazım." dedi sonra üzerindeki t-shırtü sıyırıp koltuğun üzerine attı. Adamın her hareketi kalbine inecek nitelikteydi. Gözlerimi sırtından çekemedim. Banyoya doğru adımladı görüş açımdan çıktı. Odadan çıkmasıyla üzerime baktım bu halde uyuyamazdım.

  Koltuğun üstüne attığı t-shırte kaydı bakışlarım koltuğun üzerinden elime alıp burnuma götürdüm buram buram o kokuyordu. Banyo kapısına göz attım su sesi geliyordu. Hızla üzerimdekileri çıkarıp t-shırtünü üzerime geçirdim, diz kapağımdan bir buçuk karış kadar yukarıda kalmıştı. Bu boyda elbiselerde giyiyordum o yüzden sıkıntı görmemiştim giyinmemde.

Onun kıyafetini giydiğim için kızarmıydı bilmiyorum ama kızarsa da buna da değerdi.

Kıyafetlerimi katlayıp koltuğa bıraktım. Ali gelip beni bu halde görmeden yatağa girip örtüyü boynuma kadar çektim. Ağlamam dinmişti Ali sayesinde sakinleşmiştim.
Az önce olanları düşündüm abi dediğim için kızmıştı sinirli olduğu için anlık bir tepkimiydi yoksa gerçekten abi dediğime mi kızmıştı? Eğer ikinci seçeneğimse onda ki yerim değişmişmiydi artık kardeşi olarak görmüyormuydu yani beni, öğrenmem için ne yapmam gerektiğini bilemiyordum ki ilişki konusunda sıfırdım sadece kitaplardan okumuş ve bir kaç birşey izlemiştim onun haricinde bir tecrübem yoktu...

  Endişeyle yanıma gelişi geldi aklıma, benim sımsıkı sarışı sonrasında "Sana birşey oldu diye aklım çıktı." demesi onu ilk defa o halde görmüştüm korku ve endişe dolu bana değer verdiğini her zaman belli ediyordu ama ilk defa bu kadar net hissetmiştim. İçim sımsıcak oldu düşündüklerimle...

  Su sesi kesildi banyodan çıktığını anladım gözlerimi kapattım uyudum sansındı birşey soramazdı o zaman bana...

  Odaya girişini hissettim sonra ferah kokusu doldu burnuma derin nefesler alıp vermemek için kendimi tuttum, uyuyor numarası yapmakta ne zordu canım...

Dolabın kapağını açtığını duydum. Tek gözümü açıp ne yapıyor diye baktım. Boxerını giymiş odanın ortasında dikiliyordu. Gözlerim fal taşı gibi açılmış bir şekilde bakakaldım Allah'tan arkası dönüktü ve bu halimi görmüyordu...

  Esmer teni, heybetli vucudu ve dağınık duran saçlarıyla kalbim tekledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Esmer teni, heybetli vucudu ve dağınık duran saçlarıyla kalbim tekledi. Hareket ettiğinde gözlerimi kapadım korkuyla, ona baktığımı anlamasın istedim.

Bir kaç ses daha işittim sanırım pijamasını giymişti. Yatağın diğer tarafı hareket ettiğinde yanıma geldiğini anladım. Heyecanlandım ama belli etmemeye çalıştım.

Büyük Adamın Küçük Kadını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin