19-Uzlaşma

163K 6.5K 2.3K
                                    

Önce beğenelim mi? 💚

"Anlat bakalım derdini küçük hanım." demiş beni duvarla kendi arasına hapsetmişti. Derdimin ne olduğunu anlamamışsa konuşmaya gerek bile yoktu.

Beni öptüğü için sersemlemiş halimden anında sıyrılmaya çalışarak cevap verdim.

"Bir derdim yok. Çekilirmisin? Uzanmak istiyorum yorgunum." demiştim gözlerimi ondan kaçırmış bakmamıştım, beden olarak değilse bile zihinsel olarak çok yorgundum. Sadece uyumak istiyordum.

"Bana bakarmısın?" bakmadım kollarının arasından çıkmak için ufak bir girişimde bulundum ama başarısız oldum.

"Asya!" derin bir soluk aldı. Bakmak konuşmak istemiyordum. Aklıma geldikçe dedikleri kendimi bir odaya kapatıp saatlerce ağlayasım geliyordu. O kadına güvenmiyordum o kadının Ali'nin etrafında dolanmasına da tahammülüm yoktu.

"Çekil lütfen." ellerimi göğsüne yasladım itmek için ellerini bileklerime sardı. İtmek için olan tüm çabamda boşa gitmiş oldu böylelikle.

"Güzelim, bak bana bi" sesinde ki yumuşak tınıyla gözlerin doldu. Benim herşeyim onayken onun hiç birşeyi bana değildi. Alnını alnıma yasladı. Hıçkırdım, belki gözünde çocuktan fazlası olarak gözükmüyor olabilirdim çok ağlakta olabilirdim ama engel olamıyordum.

En ufak bir şeyde bile gözlerim dolardı çok hassastım. Konu Ali olduğunda ise kendimi tutmaya çalışmak bir yana dursun çalışmaya başlamadan göz yaşlarım akmaya başlıyordu.

"Seninle konuşmak istemiyorum." dedim sessiz hıçkırıklarımın arasında "Kalbim acıyor."

Kaşlarını çattı. "Anlamadan birşey mi yaptım?" daha ne yapabilirdin ki!

"Yok canım ne bişeyi!" dolan gözlerimi yüzüne çıkardım. Gözlerinin içine baktım. Sinirlerim gün yüzüne çıkmıştı bir anda.

"Beyimiz gitsin elin kadınıyla iş seyahatine çıksın, bir iki hafta ortadan kaybolsun ne arasın ne sorsun! Zaten Asya kim ki! Beklerim ben burda!" kollarının arasında çırpındım, bırakmadı elleri kollarımda bir milim bile gevşemedi.

"Güzelim!" dedi beni zaptetmeye çalışırken, sağ dizimi kırıp erkekliğine geçirdim. Bunun için pişman olacaktım ama şuan gözüm hiçbirşeyi görmüyordu.

"Sikeyim!" diye küfredip beni bırakıp elini kasıklarına bastırarak aşağı eğildi.

"Offf" elim ayağım birbirine dolandı onu böyle görünce onun gibi bende eğildim.

"S-sevgilim i-iyi misin?" pişman olmaya başlamıştım bile elim titriyordu. Bende onun gibi yapıp elimi elinin üzerine getirip bastırdım. İnledi.

"Siktir kızım sen beni öldürmeye mi niyetlendin!" elimi itti.

Bir dakika falan sonra doğrulup yatağın kenarına ilerleyip oturdu. Yanına gitmeye korkuyordum esmer teni kızarmıştı acıdandı sanırsam hassas bir bölge olduğunu biliyordum ama böyle olacağını tahmin dahi edememiştim. Kafasını geriye doğru atıp yarı bedenini yatağa bırakıp kenarında uzandı, gözlerini kapattı. Gidip yanına oturdum.

Elimi karnına koyup pantolonunun başlangıç kısmında elimi okşar gibi gezdirdim. Oraya getirmeye korkuyordum. Zaten yapamazdım da...

"Özür dilerim bırakmayınca sinirlendim."

"Her sinirlendiğinde şiddet uygulayacaksan bana işim var seninle yavrum." hala dolu dolu olan bakışlarım yüzünde gezindi.

"Y-yok vallahi yapmam böyle şeyler bir daha." gözlerini açıp bana baktı sağ kolunu yana doğru açıp kolunun üzerini gösterdi. Kolunun üzerine başımı koydum kolunu omzuma sararak beni göğsüne çekti.

Büyük Adamın Küçük Kadını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin