20🖤

6.9K 586 1K
                                    

Görüyorsunuz, SueLix'in gücü her yerde lksnxkdsm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Görüyorsunuz, SueLix'in gücü her yerde lksnxkdsm

Keyifli okumalar~

Evden çıkmak üzere olan Felix'i kolundan üçüncü kez tutup durdurdum. Chan da hemen yanımdaydı. Felix öfkeyle dönüp bana baktı.

"Gitme! Önce bi' sakinleş, sonra hep birlikte konuşuruz. Bu şekilde kızın yanına gidersen ona zarar vereceksin!"

Kalın ses tonuyla;
"Nora, sen karışma. Bu Sue ile benim aramda."

"Felix, Nora doğru söylüyor. Ne yapacaksın gidip? Sen de Sue'yi mi döveceksin sanki?"

Alayla güldü Felix.
"Ben ona ne yapacağımı çok iyi biliyorum. Gelmeyin peşimden."

Felix kolunu benden kurtarıp hızla evden çıktı. Dün gittiği kızı muhtemelen sakinleştirdikten sonra eve dönmüştü, şimdi de Sue'ye hesap sormaya gidiyordu. Sue bana bir daha kimseye şiddet uygulamayacağına dair söz vermişti. Bu yüzden bahsi geçen kıza bir şey yaptığına inanmak istemiyordum. Ama bir tarafım da bunu yapmış olabileceğine neredeyse emindi.

Korkuyordum.

"Ben onunla gidiyorum, muhtemelen ilk bakacağı yer restorant olacaktır. Sue'yi ara, oradaysa gitmesini söyle."

Chan hızlıca konuştuğunda kafamı sallayıp cebimden telefonumu çıkardım. Chan da ceketini alıp evden çıkmıştı. Sue'yi aramak yerine Seungmin'i aradım. Çünkü eminim ki Sue, Felix'in hesap sormak için gelmesinden kaçmazdı. Çünkü o Felix'den hiçbir zaman korkmazdı. Onu seviyordu...

"Efendim Nora?"

"Seungmin, Sue yanında mı?"

"Evet, restorantta ders çalışıyoruz."

Tam da tahmin ettiğim gibi.

"Dinle, Felix geliyor. Sue'yi hemen götür oradan. Yüz yüze gelmelerine izin verme!"

"Ne? Neden?"

"Ya dediğimi yap! Sue dün yine bir haltlar yemiş, Felix'in ciddi anlamda sabrı taştı artık, oraya geliyor."

Alayla güldü.
"Burada bu kadar erkek varken o çilli gelip kızı mı dövecek Nora? Ne saçmalıyorsun sen?"

"Felix kıza şiddet uygulayacak biri mi Seungmin! Delirtme beni. Kalbini kıracak yine, bak bu sefer Sue'yi toparlayamayız. Götür onu."

"Tama-..."

Sessizlik oluşunca kaşlarımı çattım. "Seungmin? Ne oluyor?"

"Nora... Sue seni duydu."

Kahretsin...

Telefonu Sue almış olacak ki onun sesini duydum.

"Gitmeyeceğim. Ben yanlış bir şey yapmadım."

The Curly Haired Boy | Bang Chan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin