|Bang Chan|
Dört.
Sadece dört.
Kabustan fırlamış mükemmel bir düzen.
Kare küp, masa, belki de bir oda. Aşılamayacak yükseklikte, yıkılamayacak kadar kalın dört duvar.
Bu dört duvar arasında oturmuş düşünüyorum. Zihnimin labirentinde dalgalanıyor şüphelerim. Beni çıkmaz sokağa sürüklüyor.
Benim olmayanı giyiyorum beynime. Sahte hakikati.
Uyuyorum, büyüyorum... Mükemmelim! Berbatım. Ama korkuyorum.
Kandırılmış olmaktan korkuyorum.
Kuşkunun tohumları filizleniyor içimde. Canımı sıkıyor.
Mantık yürütmeye çalışıyorum. Gerçeklik aynası paramparça.
"Of..."
Yerde oturmuş, sırtımı yatağıma yaslamıştım. Odamdaydım, duvarlar üstüme üstüme gelse de buradan ayrılmak istemiyorum çünkü nereye gitmem veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Aklım karmakarışık.
Felix de tam yanımda oturuyor.
Derin bir of çektiğimde Felix bana baktı. İkimizde dizlerimizi kendimize çekmiş, kollarımızı dizlerimize dolamıştık.
Nora dudağımın kenarına içindeki tüm yoğun duyguları açığa çıkarmak istercesine öptüğünde bir süre öylece kaldım. O da gülümseyerek yanımdan ayrılmıştı ve mesaim bitene kadar bu konu hakkında konuşmamıştık.
Beni neden öpmüştü? Bilmiyorum.
Belki de arkadaşca bir öpücüktü? Hiç sanmıyorum.
Ama bana yalan söylemiş olabileceği düşüncesinden korkuyordum. Çünkü yalandan nefret ederdim.
Nora'nın beni öptüğünün ertesi günü okul için bazı belgeler lazım olduğundan mezun olduğum liseye gitmiştim tekrardan. Onunla ya da diğerleriyle karşılamamıştım neyse ki. Doğrudan Bay Kang'ın odasına gitmiştim. O da beni bekliyordu. İhtiyacım olan belgeyi hazırlarken biraz sohbet ettik.
"Duyduğuma göre son sınıflardan Jung Nora'yı üniversiteye sen hazırlıyormuşsun?"
Gülümseyerek başımla onayladım. O da tebessüm etti.
"Hep böyle yardımsever biriydin sen Chan, aferin oğlum.""Ah, sağolun hocam." Dedim utanarak.
"Ancak... Nora'nın özel eğitime ihtiyacı olduğunu sanmıyordum. Gayet başarılı bir öğrenciydi. Özellikle şu son sene iyice çalışmaya başladı."
Duyduklarımla kaşlarımı çattım. Evet Nora zeki bir kızdı. Çalışmaya başladığını ben de biliyordum. Ama sonuçta onun da özel derse ihtiyacı olabilirdi. Gerek olmayacak kadar zeki miydi?
Gerçi ona sırf test etmek oldukça zor sorular verdiğimde hepsini doğru çözmüş olması beni şüphelendirmişti. Özellikle de aniden yanağımı öptüğü zaman kafam karışmıştı biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Curly Haired Boy | Bang Chan
Fanfiction#watty2021 yarı finalist #watty2022 yarı finalist Alnına düşen her bir kıvırcık tutamı okşarken, gözlerim minik gamzelerinde takılı kalmış ve ben senin kulağına fısıldıyorum. "Ya lyublyu tebya..." -06.26.2020 ©Adoyyakli For @chanxwally 🖤