A nővérek pöpec kis lelátót varázsoltak a hátsó udvarra, hogy a hozzátartozóink premierplánban nézhessék végig a második próbatételünket. Bár szomorú volt látni közöttük Billt is, legalább annyi örömöm származhatott belőle, hogy láthattam a fiút mosolyogni, olyan igazi, őszinte, kisfiús mosollyal. Paxton rettenetesen aranyos és beszédes srác volt. Billel ellentétben be nem állt a szája, Haydennel például remekül elbeszélgettek a sportkocsikról, miközben én kifaggattam Billt a fiú valódi kilétéről. Elárulta, hogy Paxtonnal gyerekkori jóbarátok és hogy a srácnak fogalma sincs Bill iránta érzett érzéseiről, pedig már vagy négy teljes éve van teljesen odáig érte. Paxton egyszerű emberi lény volt, de tudott Bill varázslóvénájáról már nagyon kiskoruk óta. Velem ellentétben Bill szülei korán elárulták a fiú mágikus képességeit neki, s mivel gyerekkorukban túl gyakran okozott váratlan és furcsa dolgokat az erejével, Paxton előtt sem maradhatott ez sokáig titokban. De a fiú megértette, nem nézett rá ferde szemmel, még néha Harry Potternek is becézte Billt viccből. Azt is elmondta, hogy éppen Billéknél járt otthon látogatóban, amikor a nagynénje és az öccse megkapták a meghívót. Azonnal tudta, hogy valakinek el kellett jönnie támogatni Billt, csak azt bánta, hogy elkésett és a fiú már kiesett a versenyből, noha Billt egyáltalán nem viselte meg a dolog, sőt, örült is, hogy végre nem kellett tovább harcolnia ellenünk.
Colbyhoz nem jöttek el a szülei, de a fiú azt mondta, jobb volt ez így. Neki nem volt testvére, sem semmiféle más rokona aki beugorhatott volna a szülei helyett, de úgy tűnt, hogy a Truman család imádta, így neki sem kellett teljes hátország nélkül megvívnia a csatákat. Felicity édesapja, Andy még mindig egy kérdőjel volt számomra, főleg, hogy anya "majd máskor elmesélem" címszó alatt kitért a válaszadás alól hogy mit is kerestek ők évekkel korábban a Manchard Abbeyben, ellenben Felicity édesanyja, Miranda teljes mértékben a lánya kimért és tekintélyt parancsoló stílusát hordozta már a kisujjában is, s még csak fél szemmel sem nézett volna anyára vagy bárki másra, mintha teljesen lepergett volna róla a férje barátságos viselkedése. Pedig ha látta volna Andy tekintetét, talán még a féltékenység is eluralkodott volna rajta, mert látszott a férfin, hogy igencsak ragaszkodott anyához, akkor is ha ő próbálta kerülni a tekintetét. De Hector és Eric rendesek voltak. Felicity fivérei három-négy évvel lehettek idősebbek a lánynál, ikrek, természetesen, de teljes mértékben különböző érdeklődési körrel: míg Hector a NASA következő asztronautája készült lenni, addig Eric a művészetekbe temetkezett, azon belül is a doktori disszertációjába, amit Walt Whitmanről készült írni. Ugyanakkor az is kiderült, hogy amikor Felicity gyermek volt, a szeme előtt ölte meg egy véremgző vámpír a legjobb barátnőjét gyerekkorában, ezért Andy felbérelte Maxet, hogy a férfi által bizonyítsa be a lánynak hogy az éjszaka lényei nem voltak mind egyformák. Ugyan Max már több mint tíz éve nem látta a lányt, a találkozás mégis elég bensőségesre sikeredett, szokatlan is volt Felicityt ennyire lelkesnek látni, mint amikor megpillantotta Maxet újra. Azt hiszem, akkor döbbentem rá, hogy a férfinek mindig is aranyból volt a szíve, akármennyire is titkolta.
Beverlyhez jöttek el talán a legtöbben: a szülei, Cindy és Sebastian - utóbbi volt Bev mágikus szülője -, a húga, Paula, aki egy valóságos angyal volt és természetesen a legjobb barátai, Kyle, Emily és Phoebe, akik közül csak utólag tudtam meg, hogy Emily jós felmenőkkel rendelkezett, így egy csepp mágia is csorgadozott a vérében. Jó volt őket végre élőben megismerni, az én barátaimmal is remekül kijöttek, s nem mellesleg Bev és Abby órákig beszélgettek a sminkekről és egyéb olyan lányos dolgokról, amikről a legjobb barátnőmmel én valami ritka keveset tudtam beszélni. Szerencsére anya is jól kijött a Winnford-ősökkel és a barátság megerősítésének ürügyeként inkább velük lógott, mint hogy Andyhez és Mirandához csatlakozzon. És ha már Beverly, a lány nem győzte fennhangon dicsérni mennyire szép páros Abby és Edward élőben is, sőt, utóbbiról még Bill is úgy nyilatkozott, hogy "hé, sosem említetted, hogy a bátyád ENNYIRE jóképű a valóságban". Szóval igen, a kémia megvolt azokkal, akikkel meg kellett lennie.
YOU ARE READING
A Szövetség - Az 'Én, a szellem meg a vámpír' folytatása
Fantasy"Veled vagy ellened?" Amikor Riley Sabrina Addington megkapja a halványrózsaszín, aranypecsétes borítékot 2018 novemberében, amelyben arról értesül, hogy egy különleges képzésen vehet majd részt öt másik mágustársával a Boszorkánynővérek Társaságána...