🎃Írói utószó🎃

187 23 14
                                    

Üdvözlök minden kedves boszorkányt, varázslót, halandót és egyéb lényeket! :D

Nem szeretném sokáig ecsetelni a búcsúzkodást, de kezdeném az egészet egy masszív bocsánatkéréssel, első sorban amiatt, hogy ilyen sokáig húztam a befejezést. Temérdek okot fel tudnék sorolni, hogy ez miért történt így, de nem igazán szeretném erre pazarolni a szót, csupán annyit mondanék, hogy valószínűleg ez volt az utolsó, hogy ilyen szintű kihívás elé állítom magam. Két évig sikerült a terv, idén viszont nem jött össze, ezt pedig megbocsájtom magamnak és el is engedem.

A történetvezetésért is elnézést kérek. A fejemben ennek a kötetnek kellett volna a legrejtélyesebbnek és a legizgalmasabbnak lennie, de valamikor a negyedénél történt egy és más, lemaradtam az írással és sok energiámba került visszatérni annak medrébe, emiatt egy csomó mindent elfuseráltam, rengeteg iniciális ötletet kellett kidobnom az ablakon és elsiettem a történteket. Nem így terveztem. Valamiért egyik "kötettel" sem vagyok megelégedve a trilógiából, mert nem az igazi íráspotenciálomat látom bennük, gyakori kliséket használok az írásukban, de ennek ellenére nagyon kedvesek a szívemnek. Láttam, hogy az előző évekhez képest hanyatlott az érdeklődés is a történetre nézve, de ezt nehogy félreértsétek: hálás vagyok minden egyes visszajelzésért és köszönöm azoknak, akik végig kitartottak mellette! 

Bár lenne potenciál a folytatásra, én nem látom úgy, hogy most folytatni szeretném, mert sosem voltam elégedett vele, ebből kifolyólag pedig most inkább félretenném és lezárnám a dolgot: hadd távozzon egy kis, béna, közhelyes trilógiaként. Remélem azért mindannyian örültök annak, hogy Adrian jófiúvá vált, azt úgy még elárulom, hogy miután a nővérek eltűntek Rileyval és Ade újra összeszedte magát, rögtön Haydenhez sietett segítségért, így a fiúk többnyire kibékültek. A nővéreket a Nagytanács börtönbe záratta és a Szellemvadászok Országos Társulata körözést adott ki Kandake Manchard elfogására. Riley amúgy mindenkinek elmondta, hogy Kandake leszármazottja, de arról, hogy sötét mágia csörgedezik az ereiben csak Haydennek és Billnek beszélt, utóbbinak azért, mert ő is ugyanabban a cipőben járt. Ha maradt még bármilyen kérdésetek a történetre nézve, azt szívesen fogadom a kommentekben.

Még egyszer ezer hálám és köszönetem nektek, s innen akkor én búcsút is intek Riley Addington történetének! 

A Szövetség - Az 'Én, a szellem meg a vámpír' folytatásaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora