🎃Epilógus🎃

150 23 3
                                    

- Riley Addington? Beszélhetnénk egy pillanatra? - lépett oda hozzám egy rövid hajú nő, akinek sötét szemei nagyszerűen passzoltak fekete loknijához. Arca alapján kedvesnek, szimpatikusnak tűnt, viszont a kimerültségtől csak félig volt kedvem udvariasnak lenni.

- Bocsánat, de kihez is van szerencsém? - kérdeztem vissza, miközben kibontakoztam Hayden öleléséből. A barátaim is rögtön fülelni kezdtek, hiszen látszólag elég érdekfeszítő volt a nő rejtélyes megjelenése.

- Elnézést kérek a modortalanságért, a nevem Corina Ambush, én vagyok a Boszorkánynővérek Társaságának alelnöke, azért jöttem, hogy a szervezetünket képviselve kivizsgáljam a Dorothea és Amethyst okozta károkat. Nagy sorscsapás ez a nővérek számára, figyelmetlenségből elkövetett bűnözés...

- Szinte gondoltam - húztam el a számat kellemetlenül. - Túlságosan nagy a figyelmetlenség a varázsvilágon belül, sok minden elkerüli az emberek figyelmét...

- Igen, ezt elismerem - bólintott a nő szomorúan. - De ne aggódjon, Mr. Hawthorne már elmagyarázott mindent Truman igazgatónak és ahogy látom, változások következnek be az Intézményekben, szigorodik a biztonság, mindenhová személyes testőröket küldenek. 

- Akkor jó kezekben van az ügy - néztem magam elé elégedetten, hiszen Adrian máris kezébe vette az irányítást. - Miről szeretne beszélni velem?

- A Manchard Abbeyről lenne szó! - nézett az épület felé a nő. - A Kandake ügyében ismeretes információk értelmében...

- Megkapom a házat? - tettem karba a kezeim. - Vagy vannak más rokonaim is, akivel osztozkodnom kell rajta?

- Jogilag a ház téged illet, igen - jelentette ki Corina. - Ugyan a házat már évek óta a Boszorkánynővérek Társasága használja, készen állunk neked visszaadni az épületet, de nekünk is vannak feltételeink. Ne aggódj, semmi jogi macera, sőt, inkább egy egyedi ajánlat, amit úgy hiszem neked sem áll majd érdekedben visszautasítani - mosolyodott el kedvesen. - Mivel a ház a Társaságé volt és te egy erős boszorkány vagy, úgy döntöttünk egyöntetűleg, hogy befogadnánk magunk közé. Ez pedig azt jelenti, hogy automatikus tagja vagy a Tizenkettek Körének, más néven a Boszorkánynővérek Társaságának! Ezennel szeretném átadni a Tizenkettek Körének jelvényét és a Boszorkánynővérek Társaságának meghívó levelét. Remélem számíthatunk majd a jelenlétedre a következő ülésünkön, ami november végén lesz! - nyújtotta felém a kezét. 

Nevetséges lezárása volt ez a hónapnak. Olyan nevetséges, mint ahogyan kezdődött. Végigcsinálni a feladatokat, szembeszállni az ősömmel, aki egy vérengző gyilkos volt, szembeszállni a csaló, hamis nővérekkel és most ez...

- Várjunk csak, hogy mi van???

A Szövetség - Az 'Én, a szellem meg a vámpír' folytatásaWhere stories live. Discover now