BÖLÜM 1- ''Bazen Kaybetmek Gerekir''

20.9K 523 23
                                    

Düzenlenmiştir.

Keyifli okumalar.

Bölüm müziği- Bir Nefeslik Ömür

BÖLÜM 1- BAZEN KAYBETMEK GEREKİR


5 ay! Dile kolay tam 5 ay. Timini, ailem dediği adamları, Yiğidolarını kaybedeli tam 5 ay olmuştu. Televizyonlar da verilen 5 dakikalık haber, gazetelerde 'Vatan Sağ Olsun!' adı altında yazılan ufak yazılar, sosyal medya da duyar konusu....

Gerçekten öyle miydi?

Yiğit Ali,5 aydır olduğu gibi yine uykusundan kan ter içinde uyandı. Yediği yemek, içtiği su gibi kaçmak için uyuduğu uykuları da artık ona zehir olmuştu. İşin kötü tarafı Yiğit Ali buna alışmaya başlamıştı.

Kan ter bir halde yattığı koltuktan kalktı.5 aydır nerde yattığını bile bilmiyordu. Duşa girmek için banyoya doğru ilerledi. Soğuk bir duş ona iyi gelebilirdi.

Duştan sonra hazırlanmaya başladı. Dün gece Askeriyden aranmış, gelmesi istenmişti. Neden diye sormamıştı.5 ay öncesine kadar yuvam dediği yerden tatil günlerinde bile ayrılmazken 5 aydır oraya aranmadığı sürece gitmiyordu.

Kısa bir süre sonra evden ayrıldı. Evi askeriyeye oldukça yakındı. Arabasına bindi, normalde hızlı adımlarla bile 10 dakikadan az süren yolu olabildiğince uzatmıştı. Yuvası artık ona acı veriyordu.

Askeriyeye vardığında kapıdaki nöbetçiler hızla kapıyı açtılar.5 ay öncesine kadar hallerini hatırlarını soran, eksikleri var mı diye sık sık onları sıkıştıran komutanları artık canlı bir cenazeye dönmüştü.

Park alanına arabasını park ettikten sonra derin bir nefes aldı. Güç toplamak istedi bir an. 

Arabadan indikten sonra etrafa bakmadan hemen kafasını önüne eğdi. Yeterince acı çekiyordu şimdi etrafında ki anılarında ona acı çektirmesine gerek yoktu.

Askeriyenin giriş kapısından içeri girecekken bi an kafasını kaldırdı. Karşısındaki koca çardağa gözü değdi. O an acı tekrar tüm vücudunu ele geçirmişti. Dolan gözlerini engelleyemedi.

''Lan! Kürek, olum senin derdin ne lan! Bıktım lan senden! Ne güzel kızı tam düşürdüm beni niye arıyorsun. Bir de kendini ''Ateşli küreğim'' diye kaydetmişsin. Derdin ne lan senin? Sal beni artık.Evleneyim barklanayım diyorum it herif izin vermiyor.'' dedi.

Mete ise ona doğru kısa saçlarını savuruyor gibi eğildi. Dudaklarının büzdü ve konuşmaya başladı.

''Ama fişeğim hiç öyle demiyordun. Ah ateşli küreğim benim! diyen sendin. Kalbimi kırıyorsun çiçeğim benim.'' dedi kürek.

Daha sonra eski haline döndü ve ciddi konuşmaya başladı.

''Ayrıca Badimsin lan sen benim. Ayrımız gayrımız yok bana da birini buluruz anca öyle yoksa yok.'' dedi.

Onun dedikleri ile yiğidolar gülmeye başladı.

Aklına gelen anıyla daha fazla acı çekmemek için hızla içeri girdi .İçeriye girdikten sonra sol tarafta gördüğü Şehit Panosu ile duraksadı.

5 ay önce burada Yiğithan Timi yazıyor altında ise yiğidolarının resmi bulunuyordu. Zaman gerçekten çok acımasızdı. İçinden dua okuyup koridorun sonuna yürümeye devam etti.

YİĞİTHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin