Açıkçası ilk defa smut yazdım. Emin değilim. Okumak istemeyenleriniz olursa noktadan sonra okumaya devam edebilirsiniz.
Dudaklarıma kapanırken önce sadece öylece tuttu. Ardından dudaklarımızı aynı anda araladık. Tek kolu kolaylıkla belimi kavramış durumdaydı. Alt dudağımı dudakları arasına alırken yavaşça öpmeye başladı.
Ona uyum sağlarken oldukça nazik öpüyordu. Dilini içeri itmesiyle başladığımızı anladım. Öpüşü derinleşirken beni kendine bastırdı. Ağzının içine boğukça inlerken geriye doğru yürümeye başladık. Ayaklarım koltuğa çarparken dudaklarımdan ayrıldı.—Vazgeçtim odama gidelim dedi.
Hafif aceleci adımlarla yürürken ikimiz de birbirimizden aşırı etkilenmiştik. O dayanamadığı için acele ederken ben adeta dudaklarıyla sarhoş olduğum için yavaştım.
Buna dayanamayıp arkasına döndü. Eğilip beni tek hamlede kucağına alırken bu kadar kolay alması biraz garip hissettirmisti.
—Bebek misin sen? Niye bu kadar hafifsin? Diye sordu merdivenlerden çıkarken.
—Sen güçlüsün. Dedim.
Odasına girdiğimizde kapıyı kapattı. Açık olsa sorun yoktu. Ancak muhtemelen onda da olan bir şeydi bu. Kapı açıkken rahat edemezdim ben de. Ne olursa olsun.
Beni yatağa bırakırken tekrardan dudaklarıma eğildi. Bu sefer daha sert başlamıştı. Ellerimi ensesine götürerek ordaki saçlarla oynarken dudağımı ısırarak çekiştirince inlemiş ve saçlarına asılmıştım.
—Resmen şuan beni delirtiyorsun dedi ve öperek boynuma indi.
Kulağımın altına dudaklarını değdirdiği gibi belim kıvrıldı ve yine inledim. Zayıf noktamı bu kadar çabuk bulması garip gelmişti.
Eli belimi durmadan okşuyordu. Gömlek gittikçe eteğimin içinden çıkıyordu.
Tüm boynumda dudaklarını dolaştırdıktan sonra farkettiği zayıf noktalarıma tekrar geri dönmüştü. Muhtemelen hayatımda yaptığım en zevklisi bu olucaktı.
Ilk iki düğmem açıktı. Dişleriyle yakasını tek tarafa çekiştirip sol köprücük kemiğimi açıkta bıraktı. Dişlerini kemiğime geçirirken acıyla inledim.
—Tamam bugün tuvalin olacağım. Istediğini yapabilirsin dedim saçlarında parmaklarımı dolandırırken.
—Bugün ikimizde birbirimizin tuvali olalim. Tırnaklarını acımasızca sırtıma geçirmene izin vereceğim dedi ve üzerinden doğrulup tek seferde tişörtünü çıkardı.
Onun altından kalkıp ona doğru yöneldim. Ensesinden tutup kendime çekerken dudaklarımızı birleştirdim. Bir elim sırtında gezerken o kadar mükemmeldi ki.
Bir eliyle gömleğimi çıkarırken kucağına oturdum. Kendimi refleksen bastırmamla ikimizde inlerken keskin çenesini dişledim. Buna kıkırdarken ben de gülmüştüm.
Boynunda dudaklarımı gezdirirken gömleğimi üzerimden çıkarıp ellerini belime koydu tekrar.
Zayif noktasini bulmamla parmaklarını belime geçirdi. Elleri kalçalarıma kaydı.
Dudaklarımla sağ köprücük kemiğini emerken kalçalarımı sıkmaya başladı. Inlememle artık o da kontrolü tekrardna eline alması gerektiğinin farkındaydı. Dudaklarımızı tekrar buluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lord ~Jeon Jungkook
FantasyŞeytanın yazdığı iddia edilen bir kitapta kesinlikle önlerine çıkan ilk ayini yapmamalılardı.