29

1.9K 164 11
                                    

—Yarın uçak için erken kalkacağız projeyi yapmayalım bu gece dedi Jungkook.

Ardından yüzüme bile bakmasına banyoya girdi.

Ellerimi yüzüme kapatırken ağlamaya başlamıştım. İçmek istiyordum ama Jungkook'a bu durumda açıklamam gerekirdi.

Daha kendim bile ne olduğunu sindirememiştim.

Bavulumu hazırlamaya başladım. 3 gün kalıcaktık yalnızca.

Jungkook'un da bavulunu hazırladığım da banyodan çıkmıştı. Onun bavulunu da kapatırken kendine kıyafet çıkardı.

Derin bir nefes alıp ayağa kalktım. Yüzüme dahi bakmadan çıktığında dişlerimi sıktım.

Tanrım ne olursa olsun sınıfın ortasında sesimi yükseltmemeliydim. Çok saçma bir durumdu.

Hem de beni düşünüyordu.

Ikimizde farklı odalarda geceyi yaptığımızda Jungkook'la aynı yatağa girecek yüzü bulamamıştım kendimde. O yüzden oturduğum koltuğa kıvrıldım.

Alarm sesiyle gözlerimi açtım. Yastıksız yattığım için ağrıyan boynuma yüzümü buruşturdum.

Odamıza giderken Jungkook hala uyuyordu. O kadar güzel görünüyordu ki..

Gözlerim yeniden dolarken onun bana sarılmasına ihtiyacım vardı. Kendimi kirli hissediyordum.

Sorun olmadığını söylemesine ihtiyacım vardı. O adamı birlikte öldürebileceğimizi söylemesine ihtiyacım vardı.

Kiyafet odasına girdim.

Üzerime basit şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerime basit şeyler giydim. Havamda değildim. Takılarımı takıp siyah düz saçlarımı taradım. Gözlüklerimi de kafama takarken Jungkook'a ilerledim.

—Jungkook gitme vakti.

Gözlerini açarken ilk defa mızmılanmamıştı. Halbuki ben onu en az 3 defa uyandırmak zorunda kalırdım.

Yataktan kalkarken yanımdan geçip banyoya ilerledi.

Ben de o sırada makyaj masama ilerleyip makyajımı yaparken ağladığım için gözlerim şişti. Gözlüklerimi gözüme indirdim.

Kendi bavulumu alırken Jungkook görmüş ama takmamıştı. Mükemmel. Bana fena bozulmuştu.

Bavulumu aşağı indirip onu beklemeye başladım. O da geldiğinde ayağa kalktım.

—Gidebiliriz dedi.

Kafamı salladım. Ilk adımı atacak gücüm yoktu. Onun atması da saçma olurdu.

Gelen taksiye binip hava alanına gittik. Ücreti öderken taksiden indim. O da yanıma gelip bavulları bagajdan indirdi.

Kendikimi alıp onu da bekledim.

Dark Lord ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin