Japonya'ya gidiyorduk. Yalnızca 1 ayımız kalmıştı. Kitabı almak için yeterli zamanımız vardı. Uçaktan inip Jungkooklarin oteline gittik.
Otelin müdürü bizi odaya çıkardı. Elbette birlikte kalıcaktık. Ikimizinde birbirimizi yalnız bırakmaya niyeti yoktu.
Kısa bir duştan sonra çıktım.
—Adamın yerini bulana kadar biraz vakit geçirelim. Dedi.
—Olur. Ellsworth'un yerini bulduktan sonrası yine bana kalıyor dedim.
—Ne yapayı düşünüyorsun? Diye sordu.
—Sevimli kıyafetler giymeyi dedim yüzümdeki gülümsemeyle.
—Seni tatlı olarak düşünemiyorum. Dedi.
—Biliyorum çok seksiyim. Dedim alayla gülerken.
Takılarımı çıkarıp masanın üzerine bıraktım. Saçlarımı tek elimle arkaya atıp düzenini bozarken bu zamana kadar bana çok yabancı bir role giricektim.
—Gözlerin bile ateşli bakıyor. Masum bir role girebilicegine inanıyor musun?
—Oppa~ hayır hayır biraz daha ince olmali dedim kendi kendime deneme yaparken.
Gözlerini şokla açıp bana bakarken güldüm.
—Bana dondurma alır mısın?~ fena değilim sanki dedim gülerken.
—Dark lord! Çıldıracağım. Dedi.
Tanrım diyememesi komik gelmisti.
—Bu arada dark lorda kimi kurban edeceğimi buldum dedim gülerken.
—Evet Ellsworth mantıklı bir seçenek. Dedi.
—Görev gününe kadar kendimi hazırlamalıyım. Moda giremiyorum. Dedim.
...
Üzerimi giyindim. Japonya da bu farz giyinmem sorun değildi. Kimse tanımıyordu.
Aynanın karşısına geçip gözlüklerimi taktım.
—Fosforlu yeşil? Ne kadar cok farklı tarzda kıyafetin var. Dedi Jungkook.
Onun siyah gömleğinin yakasını düzelttim.
—Yarın bir çift gibi gezeceğiz kıyafetlerimizi ben hazirliycam akşamdan. Dedim.
—Yarın adamı takip edip neler yaptığına da bakacağız. Dedi.
—Vaov ajancilik demek.
Tüm gün farklı yerleri gezdik. En sonunda kedi kafeye oturduğumuzda kediler Jungkook'un yanına yaklaşmıyordu.
—Hissediyor olmalılar dedim kucağıma gelen beyaz bir kedinin tüylerinde parmaklarımı gezdirirken.
Kahvemden bir yudum alıp kedinin gitmesine izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Lord ~Jeon Jungkook
FantasyŞeytanın yazdığı iddia edilen bir kitapta kesinlikle önlerine çıkan ilk ayini yapmamalılardı.