34

2.3K 170 48
                                    

Ipi mumlar arasında gererken nedense eskiden korkutucu gelen şey şuan eğlenceli gelmişti.

Yere Jungkook güçleriyle sabitlemişti profesörü. Onun güçleri benimkilerden daha güçlüydü. Bir de kullanmayı çok daha iyi biliyordu.

Ikimizin tuttuğu hançeri profesörün bağırışlarını umursamadan boynunu kestik. Üstümüze sıçrıycak kanı Jungkook enerjiyle engellerken kafamı ona çevirdim. Burunlarımız birbirine çarparken gözlerini bana çevirdi. Yutkunurken yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdi.

Sonrasındaysa biz öpüşmeye dalarken adam orda can vermişti.

Beni bu şekilde karşılamanız ne hoş. Tanıdık sesle dudaklarımız ayrıldı.

Ikimizde kafamızı çevirip Lucifer'a baktık.

—Ah hoşgeldin Lucifer. 3 sene geçti hala seni unutmadık. Ara ara böyle hediyelerimiz olucak sana dedim Jungkook'un kucağından kalkarken.

Ellerini belimden çekip o da benimle kalktı.

Özlemişim sizi. Birlikte çok fazla zaman geçirdik dedi.

—Maceralı günlerdi. Dedi Jungkook.

Daha da güzel ve yakışıklı olmuşsunuz.

—Melekle nasıl gidiyor? Diye sordu Jungkook.

Ah bunu ben de merak ediyordum.

Çok fazla sorun var. Halletmeye çalışıyoruz. Siz nasıl öğrendiniz bunu.

—Bakışlarınızdan dedik gülerek aynı anda.

Sizin şu yaramazlığınız... ve merak etmeyin bu hediyeme çok güzel sürprizlerim var cehennemde. Ayrıca bundan sonra birbirinizi dinlemeden hareket ederseniz size de çok güzel sürprizlerim olucak.

Bir şey demeden kaybolurken tüm kanlar ve ayin yeri de yok olmuştu.

—Bizi sürekli izliyor değil mi? Diye sordum.

—Kesinlikle izliyor. Neyse bizi ilgilendirmez. Bizim eve gidip yarim bıraktığımız şeyi tamamlamamız gerek dedi.

—Eminim ki küçük Kookie beni özlemiştir diyip kıkırdadım.

—Hem de çok özledi. Dedi elimi tutarken.

—Ya hiç utanmıyorsun. Azcik utansan da gülsem dedim evden çıkarken.

—Sen utanıyor musun? Diye sordu bana dönerken.

—Nadiren evet. Dedim.

—O anına denk gelmek için çabalayacağım dedi.

—Öğretmen öğrenci mi yapsak? Diye sordu.

Jungkook ve fantezileri...

—Şirket de olur.

—Şirketin gerçeğini yaparız bir yıl sonra dedim gülerken.

—Baby-daddy?

—Tanrım o çok utanç verici. Sana daddy dedikten sonra yüzüne bakabilmem zaman alıyor dedim gülüşlerimin arasından.

—Nadiren utandığın anlardan biri bu evet dedi o da gülerken.

...

2 Yıl Sonra

Dark Lord ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin