16

2.9K 226 53
                                    

-Merhaba Bayan Min. Ben Moon Hyuna. Dedim.

-Ah merhaba Hyuna. Okula geldigini duydum. Ancak hamilelik iznine ayrıldığım için malesef okulda değilim dedi.

-Kız mi erkek mi? Ne zaman doğuyor? Diye sordum koltuğa otururken.

-15 aralık. Erkek dedi.

-Kocanız?... yok mu? Diye sordum.

-Ayrıldık. Dedi.

-Anlıyorum. Ben size aslında bir şey sormak için geldim. Okulda bakire olan kız öğrenciler vardır illaki. Sizin tahmininiz olan bir kaç kişiyi öğrenebilir miyim? Diye sordum.

-Neden böyle bir şeyi merak ediyorsun Hyuna?

Ah hayır öğretmenim beni hiç tanımıyorsunuz. Hareketlerimden ben istemediğim sürece bir anlam çıkartmazsanız.

-Cinsel ilişkiye girmenin benim için hiç bir anlami kalmadı. Bunun tekrar bende anlam kazanması için belki öyle bir arkadaşım olur ve bana anlatırsa tekrardan anlam kazanabilir diye düşündüm. Dedim.

-Seni anlıyorum Hyuna. Dedi.

Bir kaç öğrencinin ismini verirken aynı zamanda benimel dertleşmişti. Sonunda müsade isteyerek kurtuldum.

Eve tekrar gelirken Jungkook salonda oturmuş şarap içiyordu. Tanrım aşırı seksi görünüyordu.

-Sana ben bile sevgilim diyemiyorken o çocuk dedi.

-Onunla kötü bir şekilde ayrıldık. Şuanda oldukça kötü bir durumda olduğu için bozmadım. Ayrıca merak etme ölücek zaten dedim.

-Senden önce ben zaten bunu yaptım dedi.

Şaşkınlıkla ona bakarken kafasını yavaşça bana çevirdi.

Yüzünde hiç bir ifade yoktu.

-Şuan nerde? Neden? Diye sordum.

-Dark lord birini öldürmemizi istemişti ona bağlı olduğumuzu göstermemiz için. Ben de yaptım dedi omuz silkerek.

-O bize ayinde lazım olucaktı. Ayrıca ben öldürecektim. Dedim.

-Şuan beni sadece sinirlendiriyorsun Hyuna dedi.

Ses tonu sabit ve sakindi. Inanın bu onun ne kadar ciddi olduğunun göstergesiydi.

Dişlerimi birbirine kenetlerken kafamı çevirdim.

-Tamam dediğin olsun madem. Dedim ve merdivenlerden çıktım.

Odama girerken yatağımda oturan bembeyaz kadınla kaşlarımı çattım. O kadar güzeldi ki. Bembeyaz saclari masmavi gözleri, saçlarıyla aynı oranda beyaz teniyle bu dünyadan olmadığını resmen bağırıyordu.

-Seni aydınlık tarafa davet ediyorum. Dedi güzel sesiyle.

-Neden peki? Diye sordum

-Aşık olduğun adamın bedenindeki Lucifer'in oğlu Lucifer'a ait. Insan ve şeytan melezi. Sen ayini gerçekleştirdiğinde insan tarafını Jungkook'un bedeninde bırakıcak. Bir şeytanın insan tarafı sence ne kadar iyi olabilir? Diye sordu.

Alayla güldüm. Neden kendi oğluna kendi adını vermişti. Tamam belki de adının nesiller boyu devam etmesini istediği içindi.

-Ordan bakınca iyi birine mi benziyorum? Her neyse zırvalamana devam edebilirsin. Ben üzerimi değiştireceğim. Dedim.

-Moon Hyuna. Lucifer'ı serbest bırakamazsın. Dedi.

-Cennette zaten yerim yok. Bırakta cehennemi tam olarak kazanayım. Dedim.

Dark Lord ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin